Ламбда - сонда въпрос?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Ламбда - сонда въпрос?

Мнение от Dragonwagon » 27 ное 2005, 16:41

Колеги, имам ескорт '94 1.8i 16V 105 hp. за една година изгоряха 2 ламбда сонди. Ако някой знае на какво се дължи това, моля да пише. :roll: :?:
... Biz zum bitteren ende!

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 27 ное 2005, 23:18

Колкото и да е тъпо само от 2 неща - бензина или самата сонда. :evil:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 ное 2005, 10:06

а ако си купувал бош... в 90% от случаите = ментос :(

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 28 ное 2005, 14:31

За това си взимай NGK.

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 30 ное 2005, 15:14

racer11 написа:а ако си купувал бош... в 90% от случаите = ментос :(
В интерес на истината, втората сонда беше Бош!?!?
в момента третата не я помня каква е, но колата се държи сякаш и тя е изгоряла. Не смея да отида на диагностика, че пак ше ми кажат, че е за смяна. :wink: :roll:
.........и 'айде пак 150 лв. :((:
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 30 ное 2005, 15:58

А как именно се държи колата.

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 01 дек 2005, 11:56

cybernone написа:А как именно се държи колата.
'Ми играят й оборотите - предимно са високи.
Странното е, че в движение, ПО ИНЕРЦИЯ, оборотите са към 1200-1400. Преди бяха около 1000.
Когато съм спрял оборотите отиват на 1000, след известно време падат на 800-500, започва да се давичка и ако не е загряла изгасва. Няма да споменавам какъв ми е разхода. :cry:
Единствената разлика, е че с изгоряла сонда оборотите ми играеха и колата се давеше И ПО ВРЕМЕ НА ДВИЖЕНИЕ.
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 06 дек 2005, 00:59

Това по принцип не е задължително да е от ламбда. Може да е потенциометъра на дросел клапа или от още куп неща. Най-добре отиди на комп. диагностика, ако пак тикажат ламбда отиди за всеки случай на още едно място и ако пак се потвърди-сменяй. Ще похарчиш 15-20лв отгоре но ще си сигурен поне.
Аз знам че ламбда най-често се хваща по разхода, твоя как е?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 06 дек 2005, 09:14

Dragonwagon написа:
cybernone написа:А как именно се държи колата.
'Ми играят й оборотите - предимно са високи.
Странното е, че в движение, ПО ИНЕРЦИЯ, оборотите са към 1200-1400. Преди бяха около 1000.
Когато съм спрял оборотите отиват на 1000, след известно време падат на 800-500, започва да се давичка и ако не е загряла изгасва. Няма да споменавам какъв ми е разхода. :cry: Единствената разлика, е че с изгоряла сонда оборотите ми играеха и колата се давеше И ПО ВРЕМЕ НА ДВИЖЕНИЕ.

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 07 дек 2005, 10:58

cybernone написа: Аз знам че ламбда най-често се хваща по разхода, твоя как е?
15-ина литра ми е разхода (понякога и повече), ама аз я понастъпвам :oops: и освен това я карам по 2-3 км. на ден, т.е. винаги студена. Отделно, че от 3.5 години не съм я засичал да харчи под 12/100. Аз сам си свикнал с тоя разход, не че му се кефя, ама ако стане 13 не му обръщам внимание.
Сега първо сам решил тия дни да позачистя малко MAF-а, да рестартирам компа и после ше му мисля.
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 07 дек 2005, 17:13

Dragonwagon написа:
cybernone написа: Аз знам че ламбда най-често се хваща по разхода, твоя как е?
15-ина литра ми е разхода (понякога и повече), ама аз я понастъпвам :oops: и освен това я карам по 2-3 км. на ден, т.е. винаги студена. Отделно, че от 3.5 години не съм я засичал да харчи под 12/100. Аз сам си свикнал с тоя разход, не че му се кефя, ама ако стане 13 не му обръщам внимание.
Сега първо сам решил тия дни да позачистя малко MAF-а, да рестартирам компа и после ше му мисля.
Еми притакова каране (студена кола на къси разстояния, с понастъпване разхода ти е нормален), преди да предприемаш каквото и дабило отиди на стенд, вече нещата отиват много повече на TPS или моторче за празния ход. Това разбира се е непорофесионално мнение, така че ти решаваш.

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 08 дек 2005, 16:46

cybernone написа:.....преди да предприемаш каквото и дабило отиди на стенд, вече нещата отиват много повече на TPS или моторче за празния ход. Това разбира се е непорофесионално мнение, така че ти решаваш.
На мен ми звучи доста професионално. ;-)
А какво са, между другото, "TPS или моторче за празния ход".
Аз днес си почистих MAF-а и рестартирах компа, сега мисля да покарам 2-3 дена и да видя дали нещо ще се промени. Ако не, ru2sf ми препоръча някакви добри диагностици в Надежда-2.....
А ти дали имаш представа в МП в Младост дали правят диагностика и ако "да" колко би могла да струва ориентировачно?
... Biz zum bitteren ende!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 94 госта