проблем с вентилатора на купето на ескорт 1996год
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 11 май 2008, 22:42
- Модел на автомобила: eskort
- Status: Извън линия
проблем с вентилатора на купето на ескорт 1996год
Здравейте колеги, скоро ми спря вентилатора на парното. Ключа на парното и климатика са на едно копче ми казаха, че проблема може да е в бушоните на климатика.При другите бушони ги няма.Къде се намират бушоните за климатика?
paci: Промнених заглавието на темата.
Ако имаше проблем с парното по-вероятно найстина да е парното което не е вентилатор и няма нищо общо с ел. инсталацията на автомобила.
При евентуално дирене на проблем свързан с вентилатора едва ли някой грамотен ще рови в тема със заглавие за парно.
paci: Промнених заглавието на темата.
Ако имаше проблем с парното по-вероятно найстина да е парното което не е вентилатор и няма нищо общо с ел. инсталацията на автомобила.
При евентуално дирене на проблем свързан с вентилатора едва ли някой грамотен ще рови в тема със заглавие за парно.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора на купето на ескорт 1996год
Ако можеш сам, запретвай ръкави, свали таблото с бушоните и му презапой всички спойки.
Ако не можеш сам, намираш грамотен човек.
Вентилатор, Парно, Климатик Са различни неща!
На теб проблема ти е вентилатора.
Просто сливаш нещата и мешаш хората към които задаваш въпроса.
Ако не можеш сам, намираш грамотен човек.
Вентилатор, Парно, Климатик Са различни неща!
На теб проблема ти е вентилатора.
Просто сливаш нещата и мешаш хората към които задаваш въпроса.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора на купето на ескорт 1996год
@eskort111
Най-вероятно имаш проблем с резистора, който е замърсен и отказва. Има теми по въпроса много, аз съм писал поне в две, защото имах същия проблем. Една дебела пружина, намира се под капака точно на средата пред предното стъкло. Почистваш я (защото е толкова дебела, че шанса да е изгоряла е нищожен) и копчето изведнъж започва да работи и да пее и всичко е на 6
Най-вероятно имаш проблем с резистора, който е замърсен и отказва. Има теми по въпроса много, аз съм писал поне в две, защото имах същия проблем. Една дебела пружина, намира се под капака точно на средата пред предното стъкло. Почистваш я (защото е толкова дебела, че шанса да е изгоряла е нищожен) и копчето изведнъж започва да работи и да пее и всичко е на 6

-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора на купето на ескорт 1996год
Проблема при мен беше същия! Вентилатора спря да духа...
Проблемът на много Фордове е в таблото. Почти съм сигурен на 100% че и при теб е същото както при мен.
При мен не отиваше "+" от таблото до ключа за степените на вентилатора.
РЕШЕНИЕ: Отиваш при жичкаджия и ти пуска отделно кабелче "+"през отделен бушон към кабелчето отиващо към ключа.
Първо махаш касетофона и бъркаш от долу, издърпваш снопчето с кабели от ключа, за да намериш кой е въпросния кабел, по който да пуснеш "+".Кабелите са два- черени с червено, по тях отива и се връща плюса към тоблото. На жичкаджия може да му стане ясно, но не зная дали го написах разбираемо за всички.
Не си написал от къде си. Ако си близо до Перник ела ще ти кажа къде да отидеш, проблема ми го решиха за 15 мин. - за 10лв.....
p.s. Ако сваляш таблото за презапояване се вкарваш в много дълги и скъпи приключения.
Успех!
Проблемът на много Фордове е в таблото. Почти съм сигурен на 100% че и при теб е същото както при мен.
При мен не отиваше "+" от таблото до ключа за степените на вентилатора.
РЕШЕНИЕ: Отиваш при жичкаджия и ти пуска отделно кабелче "+"през отделен бушон към кабелчето отиващо към ключа.
Първо махаш касетофона и бъркаш от долу, издърпваш снопчето с кабели от ключа, за да намериш кой е въпросния кабел, по който да пуснеш "+".Кабелите са два- черени с червено, по тях отива и се връща плюса към тоблото. На жичкаджия може да му стане ясно, но не зная дали го написах разбираемо за всички.
Не си написал от къде си. Ако си близо до Перник ела ще ти кажа къде да отидеш, проблема ми го решиха за 15 мин. - за 10лв.....

p.s. Ако сваляш таблото за презапояване се вкарваш в много дълги и скъпи приключения.
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 11 май 2008, 22:42
- Модел на автомобила: eskort
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора на купето на ескорт 1996год
мерси сега ще сляза да пробвам весели праэници на всички
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 05 сеп 2008, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Escort 96г.,1.6,16v,zetec
- Местоположение: Червен бряг
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора на купето на ескорт 1996год
Да,но пьк като презапои таблото ще му отпаднат много други по скьпи ремонти.Колега свали си и си презапой таблото,с тези аз ги наричам коташки изпьлнения ще си вкараш някой по скьп автогол!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта