Какъв акумулатор да си взема за фокуса?
-
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 28 яну 2009, 13:47
- Модел на автомобила: 2006 Focus 1.6i
- Status: Извън линия
Какъв акумулатор да си взема за фокуса?
Здравейте колеги, тези дни си сложих ксенон, но едната крушка най-често не светва при пускане на фаовете( след рестарт светват и двете). Мисля си, че най-вероятно ми е слабичък акумулаторът, който е gigawatt:
Капацитет 45 Ah
Пусков ток 400 A
Не знам дали е фабричен, или е сменян от предишния собственик.
Двигателят ми е 1.6 бензин, аз си мисля за акумулатор Капацитет 60 Ah, Пусков ток 540 A, който би се справил. Само не знам дали не е вредно за автомобила да се слага подобен акумулатор и за това ви питам какво мислите.
Капацитет 45 Ah
Пусков ток 400 A
Не знам дали е фабричен, или е сменян от предишния собственик.
Двигателят ми е 1.6 бензин, аз си мисля за акумулатор Капацитет 60 Ah, Пусков ток 540 A, който би се справил. Само не знам дали не е вредно за автомобила да се слага подобен акумулатор и за това ви питам какво мислите.
- OhljovchO
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 15 дек 2007, 20:04
- Модел на автомобила: Ford Focus МК2 1.6 Duratec 100HP, 2005г. с газов инжекцион
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какъв акумулатор да си взема за фокуса?
Крушката не светва като работи двигателя или като е изгасен. Ако не може да светне докато работи двигателя проблема не е в акумулатора, а най-вероятно в баластите или крушката на ксенона и - рекламация. Това е така, тъй като при запален автомобил алтернатора храни всички ел. уреди и зарежда акумулатора т.е. акумулатора няма значение.
Освен това колко амперчаса е акумулатора ще оказва влияние в принципа не "по-силен" а "по-издържлив" и няма да дава по-голямо напрежение или нещо подобно.
Освен това колко амперчаса е акумулатора ще оказва влияние в принципа не "по-силен" а "по-издържлив" и няма да дава по-голямо напрежение или нещо подобно.
-
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 28 яну 2009, 13:47
- Модел на автомобила: 2006 Focus 1.6i
- Status: Извън линия
Re: Какъв акумулатор да си взема за фокуса?
Прав беше колега, не е от акумулатора, смених баластите с електронни( да не отчита изгоряла крушка) и се оправиха.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 18 фев 2009, 21:37
- Модел на автомобила: ford mondeo 2000 tddi
- Status: Извън линия
Re: Какъв акумулатор да си взема за фокуса?
Здравеите колеги и аз имам подобен вапрос само че за мондео 2000 тдди 2002 г.проблемат ми е че просто акумолатора е здал багажа искам да купя нов с по голям капацитет но незнам точно в какви максимални граници може да е щото нямам книжка за колата или някакво опътване сегашния е 70 амперчаса и 720 милиампера стартов ток моля някой ако знае да ми отговори че ми писна да зареждам акумолатори
благодаря ви предварително
имам още един вапрос,дали вреди на нещо честото откачане на клемите на акумолатора благодаря ви предварително

имам още един вапрос,дали вреди на нещо честото откачане на клемите на акумолатора благодаря ви предварително
- OhljovchO
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 15 дек 2007, 20:04
- Модел на автомобила: Ford Focus МК2 1.6 Duratec 100HP, 2005г. с газов инжекцион
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какъв акумулатор да си взема за фокуса?
Привет
Според мен колко амперчаса е акумулатора няма особено значение за мотора - бих ти препоръчал същия или следващия по-мощен в гамата акумулатор примерно 75 или 85Ah. Гледай ги като габарит, тъй като над определен капацитет той си става по-голям и физически и няма да се събере.
Препоръчвам да го вземеш от място, където ще ти го монтират и проверят изрядността на алтернатора - дали зарежда и дали има утечки в системата. Елементарна работа е, но спестява доста нерви.
Разкачането има до толкова негативен ефект, доколкото води до ресет на компютъра и след всяко закачане имаш известни километри в самоубочение и съответно не докрай оптимална работа на мотора. Принципно не би трябвало да е проблем.
И колега няма смисъл да питаш едно и също в 10 теми... няма да напиша 10 отговора нали?
Според мен колко амперчаса е акумулатора няма особено значение за мотора - бих ти препоръчал същия или следващия по-мощен в гамата акумулатор примерно 75 или 85Ah. Гледай ги като габарит, тъй като над определен капацитет той си става по-голям и физически и няма да се събере.
Препоръчвам да го вземеш от място, където ще ти го монтират и проверят изрядността на алтернатора - дали зарежда и дали има утечки в системата. Елементарна работа е, но спестява доста нерви.
Разкачането има до толкова негативен ефект, доколкото води до ресет на компютъра и след всяко закачане имаш известни километри в самоубочение и съответно не докрай оптимална работа на мотора. Принципно не би трябвало да е проблем.
И колега няма смисъл да питаш едно и също в 10 теми... няма да напиша 10 отговора нали?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта