Как да си свържа централното към алармата

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
sharo_baro
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от sharo_baro » 19 мар 2011, 23:17

напиши ми на лс коя година е фокуса и с колко врати
аз ще ти пратя подробно кое каде да вържеш
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от HACKO » 19 мар 2011, 23:24

shtoto написа:Прочетох по-горе описаното но до колкото разбрах при мен остават 2 нормално затворени които не разбрах къде да свържа. Двата отключване и заключване общи към централното, 2та нормално отворени на маса в моя случай, но останалите 2?

За осветелнието трябва допълнително пак да погледна.
Остават свободни.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от Didibao » 07 мар 2012, 23:59

Да ползвам темата за алармите и аз но за сигнала от вратите, преди доста време си слагах алармата но не намерих къде излиза сигнала от всички врати става въпрос за мондео мк1, в момента съм го вързал към кабела на плуфона който е с 12 секунди забавяне, интересува ме конкретно къде да се закача преди тези 12 секунди, някъде срещах и вратите само но не е вариант защото шофьорската е отделна заради модула за фаровете, приемам предложения.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от HACKO » 08 мар 2012, 00:10

Платката, която е за закъснението, не е ли във самия плафон? Вземаш сигнала преди нея, няма да има закъснение. Аз вземам от кабела за плафона при таблото, но нямам закъснение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от Didibao » 08 мар 2012, 01:16

Ми не модула за закъснението е в таблото с предпазителите, като я слагах нямах много време да търся и така си остана, имам една програма за монтиране на аларми от скоро има всякакви автомобили но нещо не ще да се подкара да заработи, иначе до плуфона има 3 кабела от тях един е маса, един постоянен плюс и този плюс който аз ползвам за 12 секунди закъснение, да се позагрее и ще го проверя пак кое къде беше.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от HACKO » 08 мар 2012, 11:03

Тогава вземаш сигнал от лява и дясна врата, през два диода, за да не пречи на пищялката и да работи само при отворена лява врата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от Didibao » 08 мар 2012, 14:00

HACKO написа:Тогава вземаш сигнал от лява и дясна врата, през два диода, за да не пречи на пищялката и да работи само при отворена лява врата.
Виж това не се бях сетил по старите аларми които съм виждал им бяха така мигачите. Мерси за насоката.
Изображение

Потребителски аватар
bodurov
потребител
потребител
Мнения: 362
Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от bodurov » 20 мар 2012, 18:08

Здравейте,имам проблем с централното на форд ка.Като заключвам без значение дали от дистанционното на алармата или с ключа вратите се затварят и веднага след това се отварят.Откачих буксата на дясната врата и другата си заработи нормално.Свалих кората и премерих на кабелите/4 бр/ какво идва и останових ,че на два от тях има + и на един -,но нищо не се променя при команда откл.-закл.Кабелите са жълт/синя лента,оранж/синя лента и на двата има+,черен- и бял/зелена лента.Като срязах жълтия другата врата работи,но тази работи само от нейната дръжка и ключ.Някаква идея какво трябва да има на тези кабели и ако може някаква схемичка дори и на ръка начертана на машинката вътре сигурно има ключета,които на фокуса ми правеха мизерия.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от HACKO » 20 мар 2012, 19:32

Кабелите нямат проблем, проблема е в машинката, вътре в нея има контакти, които управляват машинката. Тези контакти не затварят и затова системата се връща в изходно състояние. Свали машинката, сваля се заедно с бравата, разглоби я и почисти контактите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от paci » 20 мар 2012, 19:51

При мен го направи от шофьорската врата след поставяне на алармата.
"майстора" който постави алармата ряза на ред кабели докъто улучи кой управлява останалите врати.
На следващата година се скъса жилото на ръчката за отваряне от вътре.
Като го сменявах видях, че някога пак е пипано там и старото жило не е било монтирано правилно.
След монтажа на новото жило свързах срязания кабел и от тогава всичко е наред.

Потребителски аватар
bodurov
потребител
потребител
Мнения: 362
Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от bodurov » 22 мар 2012, 16:55

При мен проблема е решен.Оказа се едно изгнило пинче в буксата между вратата и купето.Два пъти я развивах,но като е на място не се виждаше,когато я развих откъм купето и я обърнах видях,че едното го няма и е останало вътре в другата букса.
Изображение

ti666
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 05 фев 2013, 16:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta94
Status: Извън линия

Re: Как да си свържа централното към алармата

Мнение от ti666 » 05 фев 2013, 17:31

Здравейте колеги. Имам следния проблем. Тази зима ми се съсипа ключалката на Фиеста94 и реших да и сложа китайска аларма марката е иммобилаизер. След дълго четене на форума реших да се заемам с инсталацията и греда. Свързах я по този начин: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B0#p413243 и не реагираше. След това разбрах че централното ми действа с "-" но като направя контакт заключва и отключва моментално. Размених кабелите на алармата за да пробвам дали не е проблема в импулса който подавам ,но не пак си се връща в същото положение. И даже работи само единия бутон на алармата този за заключване с другия само си цъка релето в модула и никаква реакция(предполагам че модула може да е дефектен, или е вързан грешно). С ключа си работи централното но доста трудно се завърта ключалката.

ПП. Сега забелязах че не може да се заключва и отключва от дясната врата което ме навежда на мисълта, че може би машинката на шофьорската врата не сработват както трябва. Аз не съм го и забелязал защото само с ключ съм отварял и си беше ОК. Утре ще разглобя да видя дали съм на прав път.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта