Форд Фиеста 1.8Д не иска да запали.
Публикувано: 29 апр 2009, 16:53
Здравейте колеги,
Днес се качвам на колата както обикновено и отивам до работа за 5 минути.
Колата се откючва съвсем нормално, запалва съвсем нормално от раз, радиото работи нормално, светлините работят нормално.
АБСОЛЮТНО всичко работи нормално. Карах 5 минути макс.
Та паркирам до работа, влизам да дам едни листи, бавя се не повече от 5- 10 минути, излизам, отключвам с дистанционото колата, влизам, затварям вратата, слагам ключа, въртя на контакт, чакам 2-3 сек. да изгасне лампичката за подгяване, през това време светвам фаровете, радиото почва да свири, слагам колана и вече въртя ключа да паля. ДА ама НЕ. Въртя но няма никъква реакция, пълна тишина. Нито стартера завърта, нито нищо.
Викам си брей, какво става. Махам ключа, слагам пак, въртя и пак нищо.
Очевидно има ток за светлините и радиото, но не се запали.
Пробвам още веднъж на загасени фарове и радио да запаля, няма ефект.
Слизам от колата, заключвам я и пак я отключвам, да не би нещо алармата да се еб@ва, еми пробвах към 10-тина пъти различни начини и различно време чаках, ама нищо не става.
Отворих капака, с един гайчен ключ развих + на акумулатора ( минуса не се мъчих да го развивам), оставих го няколко минути да постой, закачих го, отключих колата, пробвах да запаля, но пак без ефект.
След това ми писна да чакам, теглих една майна, заключих колата ( централното си работи), и отидох да ритам. След два часа се връщам при колата, отключвам я, качвам се да паля и пак без ефект.
Пробвах да паля на свободна, на първа, със съединител, без съединител, с ръчна, без ръчна, с отворена врата, със затворена врата, заключена кола, отключена кола.
Пробвах всичко което ми хрумна на място.
Пробвах да разклащам ключа наляво- надясно, напред - назад, да не би да не прави контакт.
Най- вече си мислех да не би да е нещо алармата или имобилазера ( ако има такъв)
Колата е Форд Фиеста 1.8Д ( без турбо) 60 коня, 2000г.
Има над 1/2 резервоар ОМВ Спринт дизел. Маслото е сменяно наскоро, колата при първоначалните опити беше на 1/3 загряла. Имам сложено едно възвръщателно клапанче, което пречи на горивото да се върне обратно в резервоара.
Сега вечерта ще ходя към 10 - 11 часа като е по-хладно, да пробвам пак, ако ли не незнам.
Днес се качвам на колата както обикновено и отивам до работа за 5 минути.
Колата се откючва съвсем нормално, запалва съвсем нормално от раз, радиото работи нормално, светлините работят нормално.
АБСОЛЮТНО всичко работи нормално. Карах 5 минути макс.
Та паркирам до работа, влизам да дам едни листи, бавя се не повече от 5- 10 минути, излизам, отключвам с дистанционото колата, влизам, затварям вратата, слагам ключа, въртя на контакт, чакам 2-3 сек. да изгасне лампичката за подгяване, през това време светвам фаровете, радиото почва да свири, слагам колана и вече въртя ключа да паля. ДА ама НЕ. Въртя но няма никъква реакция, пълна тишина. Нито стартера завърта, нито нищо.
Викам си брей, какво става. Махам ключа, слагам пак, въртя и пак нищо.
Очевидно има ток за светлините и радиото, но не се запали.
Пробвам още веднъж на загасени фарове и радио да запаля, няма ефект.
Слизам от колата, заключвам я и пак я отключвам, да не би нещо алармата да се еб@ва, еми пробвах към 10-тина пъти различни начини и различно време чаках, ама нищо не става.
Отворих капака, с един гайчен ключ развих + на акумулатора ( минуса не се мъчих да го развивам), оставих го няколко минути да постой, закачих го, отключих колата, пробвах да запаля, но пак без ефект.
След това ми писна да чакам, теглих една майна, заключих колата ( централното си работи), и отидох да ритам. След два часа се връщам при колата, отключвам я, качвам се да паля и пак без ефект.
Пробвах да паля на свободна, на първа, със съединител, без съединител, с ръчна, без ръчна, с отворена врата, със затворена врата, заключена кола, отключена кола.
Пробвах всичко което ми хрумна на място.
Пробвах да разклащам ключа наляво- надясно, напред - назад, да не би да не прави контакт.
Най- вече си мислех да не би да е нещо алармата или имобилазера ( ако има такъв)
Колата е Форд Фиеста 1.8Д ( без турбо) 60 коня, 2000г.
Има над 1/2 резервоар ОМВ Спринт дизел. Маслото е сменяно наскоро, колата при първоначалните опити беше на 1/3 загряла. Имам сложено едно възвръщателно клапанче, което пречи на горивото да се върне обратно в резервоара.
Сега вечерта ще ходя към 10 - 11 часа като е по-хладно, да пробвам пак, ако ли не незнам.