Пусто да УпУстее...и централно...

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
kimi666
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от kimi666 » 10 фев 2013, 19:12

MapTo_D написа: няма много логика в това нещо :roll: :-/:

Все пак да не забравяме, че това са фордове...тук логика няма _friends_ :lol: :lol: :lol:

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1191
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: Ford Focus 2002; 1.8 TDCi 115+ hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от MapTo_D » 11 фев 2013, 14:50

Оказа се, че патрона се е откачил :-/: За 10 мин всичко вече е на мястото си и работи коректно, надявам се в близките години да не се занимавам с централни :D :P _friends_

ivailodm
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от ivailodm » 12 фев 2013, 11:58

И при мен нещата са добре. Вече трети ден и в студ и в мраз, централното и бравата функционират нормално.
Знаете ли? Оная народна приказка за НЕВОЛЯТА е доста вярна. Молиш се на тоя, на оня, и като никой не ти помогне, запретваш ръкави и действаш сам. Много се радвам (като децата), че успях сам да си оправя централното. Разбира се с помощта и на форума, и най-вече на НАСКО, който до последно потдържаше версията за смазване на бравите. По едно време се бях поотчаял, но с неговата морална подкрепа се справих дори и на паркинга, пред блока. Както той каза, "няма невъзможни неща". Пък и аз си падам "Майстор Тричко" още от малък. Още от тогава разглобявам всичко в къщи даже някой път и преди да се е развалило. Както се казва, Още не е измислен тоя уред който не мога да разглобя. Такива сме си ние Българите, ТВОРЦИ. :D :D :D

П.П. Ако някой има същата кола и същия проблем, и не може да се справи сам, бих помогнал доброволно.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от Doin » 04 мар 2013, 10:15

Дайте идея как се вади машинката на централното на предна лява врата за Фокус І ?
Проблема с моята е отдавна, купих си друга машинка, вече я демонтирам и почиствам със затворени очи, но когато стане дума за изваждането й от вратата - греда. 3-те болта на машинката свалям, откачвам дръжката от вратата, дори откачвам задния водач на стъклото ( само долния му край ) за да отворя място да излезе машинката, но така и не мога да я извадя. Дайте идея как го правите?

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7221
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от madboy » 04 мар 2013, 16:14

Doin написа:Дайте идея как се вади машинката на централното на предна лява врата за Фокус І ?
.............
Виж това, дали ще помогне- http://ww2.justanswer.com/uploads/joeca ... _latch.pdf
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от Doin » 04 мар 2013, 17:07

Е, жив и здрав да си, така изглежда ще стане! Мерси!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7221
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от madboy » 04 мар 2013, 17:46

Дано! Аз смених на задна врата машинката, а там даже и със схема, пак е с напипваме, побутване и усукване, накратко- работиш на тъмно. :D
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

kosta69
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от kosta69 » 06 мар 2013, 22:13

Привет на всички !Нов съм в този форум,но дълго бях гост тук.Много полезно място!
Машинката на задна лява врата отказа,и аз започнах да я свалям,но стигнах до лосчето което свързва машинката към дръжката.
Впросът ми е,лостчето от къде да го освободя? От машинката,или от дръжката?
Благодаря Ви !

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от иво г. иванов » 07 мар 2013, 00:44

Че така както си е във вратата, имаш ли достъп до лостчето за да го свалиш, откъдето и да е? :shock:
От снимки и схеми съм виждал, че се освобождава и дръжката и машинката/ключалката и после
заедо излизат през най- широкият отвор на вратата отвътре. Чак после се разкачват една от друга .
Но пък ако имаш възможност и после да закачиш лостчето обратно- действай без да сваляш и дръжката.
Междувпрочем точно местата и начина за захващане на този лост към дръжката и към машинката не
съм видял ясно все още, така че ако свалиш всичко качи една- две снимки на тези участъци да видим как е,
моля. :)
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от Doin » 07 мар 2013, 10:30

madboy написа:Виж това, дали ще помогне- http://ww2.justanswer.com/uploads/joeca ... _latch.pdf
Тук има схеми, за предна дясна врата е, но процедурата е същата - бравата се сваля заедно с дръжката. Отвиваш двата винта държащи дръжката отвътре, отвън вече махаш капачката и дръжката и вадиш всичко накуп. Далеч по-лесно е отколкото на предна врата (още чакам почивните дни да видя дали ще успея) , единственото което не направих е да откача вътрешната дръжка с жилото ( излишни усложнения за едно почистване) и работих на място. Демонтажа отнема не повече от половин час, монтажа - 15-на минути.

kosta69
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от kosta69 » 07 мар 2013, 20:13

Благодаря ви,колеги за мненията!Видях и чертежите.В неделя ще пробвам да я сваля.Снимки мога да направя, но не съм сигурен,че мога да ги кача във форума.Ще се опитам!

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от Doin » 10 мар 2013, 22:32

Така, да споделя и аз днешния си опит по темата - свалих кората, извадих буксата от старата си машинка, опитах се да я сложа на новата за да я проверя преди да започна да разглобявам и ... ядец, моята машинка е с 8 пина , новата само с 5. Явно има разлика между Джия и обикновен Фокус. Така че подмяната на цялата машинка отпадна, разглобяване и вадене заради поредното повърхностно и недотам ефективно почистване - също. Замислих се обаче как се предава инфото от тези неработещи на студ микрорелета в машинката и с помощта на пробна лампа установих, че омасявайки го с пробната лампа единия пин при заключени врати отключва и останалите. Нямаше означение, но в него влиза черно-зелено тънко кабелче. Тук влязоха в употреба резачките - срязох кабелчето на удобно място (ако бъркам да го възстановя) сега машинката отваря и затваря безпроблемно, но и днес е топло, ще проверя в края на седмицата като застудее.
Апропо - ако някой му трябва машинка в комплект с дръжката за предна лява врата на Фокус 1 да се обажда.
Но не става за Джия изпълнение, да уточня.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1191
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: Ford Focus 2002; 1.8 TDCi 115+ hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от MapTo_D » 11 мар 2013, 11:44

Явно не само на Джия са с 8 пина, на мен фокуса ми не знам да е Джия ама машинката пак е с толкова, от моргата не знам от какъв фокус ми дадоха, но и тя беше с толкова. Иначе до колегата, който не може да я свали - не беше толкова сложно, малко се позавърта вътре и става, да тясно и неудобно е, но не е непосилна задача _friends_

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от Doin » 11 мар 2013, 12:53

Аз съм колегата дето не може да я свали, все още не съм успял, но вече се отказах. Това което досега не съм правил при опитите си спрямо схемите публикувани е, че не съм свалял черната пластмасова капачка скриваща лостовете между бравата и дръжката.
Излиза че съм голям карък след като си купих машинка за централно само с 5 пина, а тя е толкоз екзотична?

toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1324
Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: Форд фокус - червен
/Opel - Zafira A 1.8 16V (116 Hp)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от toniboy » 12 мар 2013, 07:16

аз съм с фиеста и машинките ми не са фордови . имам центр. само на предните врати.явно са от китаиските и дясната от снощи забелязах,че не заключва и не отключва. при включена аларма и мигащ датчик си отварям дясната врата а датчкика не се задеиства да пусне алармата да свири. припомпих бутона за плафона и пак нищо при няколко вкл,изкл, изромоля слабо но не заключва. , от какво може да е , съмнявам се в износено моторче или скапано вече а е само 1 г. с него алтернатора си зарежда добре почти 14 v с консуматори. сега с ключа я заключвам. ЯД МЕЕ НА МЕН че сложих тези машинки и след 2 месеца колега от нашата група ми предложи фордови пълен комплект 4 бр. центр+ел за стъклата и офертата си заслужаваше , малшанс. ама като имам 4 ключа вече пилени и правени ми писна да правя ключ за всяка врата и да и пренареждат зъбитепо него, куриоз беше при мен форд с 1 ключ всичко отваря - а при мен два за вратите 1 за стартера и багажника , като ключар ходех накрая.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12484
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от HACKO » 12 мар 2013, 12:34

toniboy написа:..... пълен комплект 4 бр. центр+ел за стъклата и офертата си заслужаваше , малшанс. ама като имам 4 ключа вече пилени и правени ми писна да правя ключ за всяка врата и да и пренареждат зъбитепо него, куриоз беше при мен форд с 1 ключ всичко отваря - а при мен два за вратите 1 за стартера и багажника , като ключар ходех накрая.
Машинката с централното върви с бравата, а патрона с ключа е отделно, така че няма проблем да се сложат бравите и да си остане с твоите ключове.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

kosta69
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от kosta69 » 17 мар 2013, 11:02

Здравейте колеги! Аз свалих машинката на задна лява врата на фокуса. Лостчето между бравата и дръжката не може да се свали отделно. Убедих се,след като я свалих заедно с дръжката и разгледах.Стана лесно.Напръсках я със спрей за почистване на ел.връзки "Electronic cleaner"И заработи.Късмет! :D

skakaletca
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 21 фев 2008, 12:16
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V
Местоположение: Sofia Vratca
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от skakaletca » 15 апр 2013, 17:21

След тридневно четене на форума установих че ще викам неволята. Проблема беше че централното работеше когато си иска. Разглобих подред всички кори. След като премерих с мултицета установих че до буксата на всяка една машинка стигат около 5 волта. Ясно лоша връзка ама къде?????? :evil: Колата е Мондео 95г. без модул. То не бе проверка къде ли не ама нъц. Преди една година купих едно леко катастрофирало Мондео за части и поради факта че неможах да си намеря схема за централното извадих от един чувал цялата инсталацията от донора и почнах по пътечката по пътечката та до мечката. Проблема цъфна като майска роза пред предна дясна седалка. Под мокета и шумоизолацията има сноп проводници в пласмасови капаци и обвити в скоч. Та швабата е решил в най-голямата влага да съедини захранването на всички машинки като е притиснал три кабела и ги е пъхнал в един шлаух. От влагата бяха така се окислили че приличаха на римска монета току що извадена от земята. След малко заигравка с поялника и всичко заспа. ;;): ;;): Дерзайте и търсете първо там . Съжалявам че не снимах но се бях изнервил до безкраиност.

Потребителски аватар
Nuclear
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 07 фев 2009, 19:51
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2000г, бензин
Местоположение: София, кв. Ге(т)о Милев.
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от Nuclear » 04 мар 2014, 21:01

Аз се чудя откъде да започна да търся проблема. А проблемът ми с централното е следния:

- случва се главно при студено време
- в 99% от случаите проблем с отключването няма. Има проблем само със заключването.

Проблемът:

- Ако натисна копчето на дистанционното само алармата се активира и вратите не се заключват.
- Ако с ключа отвън заключа предна лява врата, се заключва само тя (другите не се заключват)
- Ако вляза вътре в колата и натисна палчето на предна лява врата - заключва се само тя (другите не се заключват).
- Ако с ключа отвън заключа предна дясна врата, и четирите врати се заключват. Както трябва да бъде.
- Ако влаза вътре в колата и натисна палчето на предна дясна врата - и четирите врати се заключват. Както трябва да бъде.

Къде може да е проблема? Не ми е ясно кой командва нещата при централното заключване. Предната лява врата не се заключва, когато заключването е инициирано от нея (+ дистанционното). Но пък се заключва, когато заключването е инициирано от предна дясна врата.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12484
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от HACKO » 04 мар 2014, 21:37

Предна Лява врата.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта