Пусто да УпУстее...и централно...

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от urgan » 04 фев 2013, 13:38

Аз вече се отказах да се занимавам с това просто чакам да се стопли, няма такова кьопаво централно като на тия мондео и фокус 1.
Изображение

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от MapTo_D » 04 фев 2013, 14:44

За жалост и аз трябва да се включа в тоя раздел. Днес нещо централното ми се прецака, не заключва шофьорската врата от бутоните на ключа, останалите се заключват и веднага след това се отключват заради тая която отказва. До вчера всичко беше в ред, не знам за една вечер какво се е променило... Имах и случай със самозаключване на колата тая зима при запален мотор. Нямам аларми! Май ще трябва да поразглобя и да почистя и напръскам с нещо? :x :evil:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от HACKO » 04 фев 2013, 14:52

Има, на Ескорта :mrgreen: .
Като цяло проблема идва от годините експлоатация и натрупаните мръсотии. Не е нужно да чакаш да замръзне за да свалиш бравата, може спокойно да си я свалиш при подходящо време. Да я разглобиш на подходящо място, да я почистиш с обезмаслител, да я смажеш, да я сглобиш и да си я монтираш на вратата.
Свалянето на бравата е еднакво трудно където и да си, дори и в гараж ще трябва да клечиш до вратата, а може и габаритите на гаража да ограничават движението ти за разлика от на открито. Извинявай, но това с липсата на условия е само оправдание. Пред блока съм свалял мотора на Ориона за основен ремонт, свалял съм и ск.кутия на Жигулата, дребните ремонти не ги броя, като блока нямаше отделен паркинг, на практика отпред имаше уширена улица с достатъчно натоварено движение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от dreadx » 04 фев 2013, 22:31

Е, добре ще бъде ако се намери някой колега да помогне с двор или гараж, но няма да отнеме повече от два часа и може да се направи и на паркинга пред блока. Просто някой трябва да седи в колата и да пие бири докато е разглобена и свалена бравата, понеже няма как да се заключи колата.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от HACKO » 04 фев 2013, 23:48

Абе да си призная, и аз като е студено редовно влизам през багажника, заради същия проблем. :mrgreen:
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

ivailodm
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от ivailodm » 05 фев 2013, 08:52

Добре де, като има толкова много проблеми с това заключване, толкова ли не можа да се намери някой, който да се специализира в тая насока и да ги оправя тия проблеми???????????

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от HACKO » 05 фев 2013, 09:44

Не е проблем, става въпрос за профилактика или по-точно липсата и. Проблема е че бравата е на зорно място и докато се стигне до нея трябва да се свалят много неща. На Ескорта трябва да се махне външната дръжка а болтовете най-често са ръждясали.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от urgan » 05 фев 2013, 09:59

Наско аз не съм видял друга кола с толкова проблемно централно като на мондео мк2. На баща ми кадета 91ва година си работи перфектно и без профилактики :D
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от HACKO » 05 фев 2013, 11:11

Френските също имат проблеми. В общи линии тези които са с мотор а не с електромагнит правят проблем. Още повече помага заключването от ръчката за отваряне на вратите а не с отделен бутон, изисква се по-голямо усилие на мотора. Отделно системата за самоуправление на машинките, без отделен блок за управление, конструктивно е добро решение, но изисква по-голяма прецизност. Ние караме коли, които са изчерпали ресурса си по разбирането на "Белите държави". Ескорта го имам от 9г, а проблема ми го прави последните 2 и то при температури около -10.
За проблемите на пневматичното управление при ВАГ групата няма да коментирам.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от MapTo_D » 05 фев 2013, 16:10

При Фокус нещо по специфично има ли при свалянето на машинката на шофьорската врата, някой ако е разглобявал да сподели моля.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от madboy » 06 фев 2013, 21:32

MapTo_D написа:При Фокус нещо по специфично има ли при свалянето на машинката на шофьорската врата, някой ако е разглобявал да сподели моля.
Свалял съм задната машинка. Предполагам, че и предната е на същия принцип. Трябва да се свали и външната дръжка.
С буксата зор видях, че теснотия и малко на сляпо се бърка.

Image Image


Image

Като гледам при предната врата има повече достъп.
Image
Изолацията я махаш леко с остър нож- залепена е нещо черно като силикон. Ако е топло се лепи отново лесно. Тази на снимката или не е заводската, или не е като моята.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от MapTo_D » 06 фев 2013, 21:50

орязвайте ги малко тези цитати

Благодаря колега, ще изчакам да се постопли и да се удължи още малко деня и ще действам, тъкмо мисля да лепя допълнителна изолация по четирите врати, ще гледам някак си да ги съчетая нещата, май ми е изгорял електромотора на мен ако изобщо има такова нещо в машинката, но ми се струва, че проблема е ел. а не механичен, скапано централно :lol: _friends_

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от madboy » 06 фев 2013, 23:21

Първо откачи само буксата и виж идва ли сигнал при отключване/заключване. С волтметър сигнала се хваща, колкото и да е импулсен.
За да знаеш дали да продължаваш да разглабяш. Но ако идва захранване до машинката и от нея не се чува нищо, по-добре намери друга машинка преди да сваляш твоята.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от MapTo_D » 07 фев 2013, 14:32

Така, днес поразглобих набързо да видя какво се случва, махнах буксата, която влиза в машинката, отиват 12 волта до там, но от машинката нищо не се чува, предполагам вътре нещо е изгоряло. Мъчих се да я сваля, но...греда, явно ще се търси друга машинка и после пак ще има опити за сваляне, ако не се справя ще се води на ключар да я оправят.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от madboy » 08 фев 2013, 23:21

Разгледай тази тема, за да видиш кое къде е захванато. http://www.talkford.com/topic/149463-ce ... -1-estate/
Също казват, че е възможно проблемът да е в този микропрекъсвач:
Image
Почиства се и временно проблемът се решава, поне колкото четох и разбрах... :?

Тия дни, ако успея ще разгледам моята, неработеща машинка. Отдавна се каня да я пръсна на части.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

ivailodm
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от ivailodm » 09 фев 2013, 16:05

Така! Сега и аз малко да разкажа.
Днес свалих бравата. Разглобяването на вратата и демонтажа на бравата ми отне 40мин. Забелязах,че в момента в който откачих буксата, вратите щакнаха и се отключиха. Не знам това има ли нещо общо с повредата. Самата брава е неразглобяема. Капсулована е и осите които държат частите са занитени. По-лесно можеш да разглобиш механичен часовник от колкото тази брава. Часовника поне е правен така, че да се разглобява и ремонтира, за разлика от тази брава.
Това което направих е:
Впръскване на обезмаслител Мегльо през всички възможни отвори. Яко къпане с обезмаслителя, впръскване до като потече от всякъде и още три пъти по-толко.
Обилно измиване на чешмата с топла вода, като се старая да влезе вода на всякъде, за да измие обезмаслителя.
Хубаво изтръскване от водата. Подсушаване със сешуар. Малко с топла и след това хладка струя.
Впръскване на обилно количество машинно масло през всичики отвори, до като потече от всякъде и още три пъти по толко.
Избърсване със салфетки и монтаж. Цялата процедура ми отне около 2 часа. Ефекта не се знае, тъй като навън е над 0 градуса и грее слънце. Освен това бравата беше доста затоплена от СПА-процедурите. За сега работи нормално, като нова, без никакви забележки. Дано да е така и като изстине и замръзне през нощта.
Утре ще имам сигурен резултат.

Ето и няколко снимки на измитата и подсушена брава, преди да я напълня с масло.

http://media.snimka.bg/s1/1705/029654247.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1705/029654257.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1705/029654269.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1705/029654277.jpg?r=0

Ако проблема е бил механичен, късаещ смазката, то тези процедури би трябвало да го отстранят.
Последна промяна от ivailodm на 09 фев 2013, 19:07, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от MapTo_D » 09 фев 2013, 16:14

Колега, тя станала като от магазина :D
Иначе аз отново си имам коректно работещо централно от бутоните на ключа. Вземах 'нова' брава от морга, на ключар я закарах понеже не ми беше много ясно как ще успея да сваля моята от втори опит, след като видях как я свали джамбаза ми стана ясно, но както и да е, сложихме буксата на 'новата' за проба и веднага тръгна, явно на моята и е дошло времето да изгори нещо вътре в нея. 50 лв, за брава + работата при ключаря, пък колко ще изкара тая един Господ знае. :roll:

ivailodm
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от ivailodm » 09 фев 2013, 18:46

Поздрави за успеха и на теб, колега.
Тия брави явно са си дефектни още от завода. На втората снимка ясно се вижда 14.07.00, което според мен е дата на производство и тя е 14 Юли 2000г. Това може би означава че бравата с която е произведен автомобила е сменена година и половина по-късно, тъй като първата регистрация е края на 98ма. Всъщност може да е сменена доста по-късно, но ако тези цифри означават датата на производство на бравата, това означава, че вече е сменяна поне веднъж.
Между другото преди малко пак я пробвах и все още работи добре. Вече изминаха около 4-5 часа от ремонта и навън вече си е доста студено. Стискайте палци и за напред да е така. :D :D :D

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от HACKO » 10 фев 2013, 00:48

Може това 14.07.00. да означава докога е годна бравата =)):
Много компактна са я направили, как няма да се поврежда. На Ескорта е направо огромна до тази, като централното е отделна секция прикрепена за бравата и пак се поврежда.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Пусто да УпУстее...и централно...

Мнение от MapTo_D » 10 фев 2013, 17:52

Така, явно моята сага ще продължи още малко. Вчера след като посетих ключар и постави бравата всичко се отваря и затваря от копчетата на ключа, НО не мога да отключа или заключа със самия ключ и още по-интересно е, че не мога да отключа или заключа не само шофьорската, но и пасажерстака врата. Ключа се върти супер лесно, няма никакво съпротивление, самия патрон не е сменян и няма много логика в това нещо, което става. Предполагам проблема е механичен, нещо не е закачено и утре ще я върна за рекламация, но защо тогава не мога да отворя и от пасажерската врата? :roll:

П.С. Все пак пасажерската врата започна да се отключва и заключва с ключа, остана утре да подкараме и шофьорската и да се приключва, че почна да ми писва леко! :oops:
Последна промяна от MapTo_D на 10 фев 2013, 21:19, променено общо 1 път.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта