Четена грешки

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
rogue
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 25 юни 2008, 12:00
Модел на автомобила: Mustang 3.8 V6 1995 155hp
Status: Извън линия

Четена грешки

Мнение от rogue » 02 юни 2009, 15:15

Здравейте,
казуса е следния искам да си изчета състоянието на грешките в ECU-то само дето никаде немогат да я за качат - става дума за моята кола. Та питанката е има ли вариянт да се изчетат аналогово - със свещениия кламер си прочетох ABS-a :) Има ли такъв вариянт и за ECU-то. Прееба се скоростната кутия (или некой от датчиците които я обслужват). Мустанг 95 OBD-II. Из google не успях да намеря нещо точно.

поздрави:
Радослав Гигов
НЕ, ЧЕ КОЛАТА ТИ НЕ ВЪРВИ .... ПРОСТО ТИ НЕМОЖЕШ ДА Я КАРАШ

Потребителски аватар
maistorabg
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
Модел на автомобила: G6A
Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
Status: Извън линия

Re: Четена грешки

Мнение от maistorabg » 05 юни 2009, 06:10

Тва конче трябва да е хамериканско изпълнение. ;):
OBDII/EOBDII стандарта за америка влиза 1996г.

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Re: Четена грешки

Мнение от focusfocus » 05 юни 2009, 17:01

http://www.scangauge.com" onclick="window.open(this.href);return false;

rogue
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 25 юни 2008, 12:00
Модел на автомобила: Mustang 3.8 V6 1995 155hp
Status: Извън линия

Re: Четена грешки

Мнение от rogue » 08 юни 2009, 01:47

Проблема е решен. Но все пак ще напиша най-лесният вариант за тестване (специялно за мустанг 95 V6 3.8 а и ПОВЕЧЕТО СТАРИ (1998<) американски автомобили) за колегата със стандартите по горе:
1. EOBD 1 или 2 в щатите няма - Euro On Board Diagnostic - няма как да има в щатите - не казвам , че няма такава кола там а, че хамериканците не ползват този стандарт
2. този модел (а и доста други автомобили на GM) e pre-OBD - obd1 функционалност на obd2 :)
Но по темата - форд имат освен стандартния OBD(2) конектор и още един конектор със 6 пина (не всички използвани) и един конектор с 1 пин. Ако се поровя пе изнамеря и кодочетецът за таа простотия. Ситуацията с конектора е следната :
Изображение
А със самото прочитане на грешката е:
Изображение
Знаещите английски да не се обиждат но ще го преведа за останалите
1. 5-ти пин се свързва с 2-ри - вкарва ECU-то на автомобила в режим диагностика
2. 3-ти през стрелкови волтмер, пробна лапма или светодиод (в схема на последователно свързване с резистор)към положителната клема на акомулатора
3. контакт
4. броим
Ситуацията с броенето е следната:
Изображение

Надявам се да съм бил полезен :) ако има нещо и мога да помогна - винаги
НЕ, ЧЕ КОЛАТА ТИ НЕ ВЪРВИ .... ПРОСТО ТИ НЕМОЖЕШ ДА Я КАРАШ

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта