Четена грешки
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 25 юни 2008, 12:00
- Модел на автомобила: Mustang 3.8 V6 1995 155hp
- Status: Извън линия
Четена грешки
Здравейте,
казуса е следния искам да си изчета състоянието на грешките в ECU-то само дето никаде немогат да я за качат - става дума за моята кола. Та питанката е има ли вариянт да се изчетат аналогово - със свещениия кламер си прочетох ABS-a Има ли такъв вариянт и за ECU-то. Прееба се скоростната кутия (или некой от датчиците които я обслужват). Мустанг 95 OBD-II. Из google не успях да намеря нещо точно.
поздрави:
Радослав Гигов
казуса е следния искам да си изчета състоянието на грешките в ECU-то само дето никаде немогат да я за качат - става дума за моята кола. Та питанката е има ли вариянт да се изчетат аналогово - със свещениия кламер си прочетох ABS-a Има ли такъв вариянт и за ECU-то. Прееба се скоростната кутия (или некой от датчиците които я обслужват). Мустанг 95 OBD-II. Из google не успях да намеря нещо точно.
поздрави:
Радослав Гигов
НЕ, ЧЕ КОЛАТА ТИ НЕ ВЪРВИ .... ПРОСТО ТИ НЕМОЖЕШ ДА Я КАРАШ
- maistorabg
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
- Модел на автомобила: G6A
- Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
- Status: Извън линия
Re: Четена грешки
Тва конче трябва да е хамериканско изпълнение.
OBDII/EOBDII стандарта за америка влиза 1996г.
OBDII/EOBDII стандарта за америка влиза 1996г.
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: Четена грешки
http://www.scangauge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 25 юни 2008, 12:00
- Модел на автомобила: Mustang 3.8 V6 1995 155hp
- Status: Извън линия
Re: Четена грешки
Проблема е решен. Но все пак ще напиша най-лесният вариант за тестване (специялно за мустанг 95 V6 3.8 а и ПОВЕЧЕТО СТАРИ (1998<) американски автомобили) за колегата със стандартите по горе:
1. EOBD 1 или 2 в щатите няма - Euro On Board Diagnostic - няма как да има в щатите - не казвам , че няма такава кола там а, че хамериканците не ползват този стандарт
2. този модел (а и доста други автомобили на GM) e pre-OBD - obd1 функционалност на obd2
Но по темата - форд имат освен стандартния OBD(2) конектор и още един конектор със 6 пина (не всички използвани) и един конектор с 1 пин. Ако се поровя пе изнамеря и кодочетецът за таа простотия. Ситуацията с конектора е следната :
А със самото прочитане на грешката е:
Знаещите английски да не се обиждат но ще го преведа за останалите
1. 5-ти пин се свързва с 2-ри - вкарва ECU-то на автомобила в режим диагностика
2. 3-ти през стрелкови волтмер, пробна лапма или светодиод (в схема на последователно свързване с резистор)към положителната клема на акомулатора
3. контакт
4. броим
Ситуацията с броенето е следната:
Надявам се да съм бил полезен ако има нещо и мога да помогна - винаги
1. EOBD 1 или 2 в щатите няма - Euro On Board Diagnostic - няма как да има в щатите - не казвам , че няма такава кола там а, че хамериканците не ползват този стандарт
2. този модел (а и доста други автомобили на GM) e pre-OBD - obd1 функционалност на obd2
Но по темата - форд имат освен стандартния OBD(2) конектор и още един конектор със 6 пина (не всички използвани) и един конектор с 1 пин. Ако се поровя пе изнамеря и кодочетецът за таа простотия. Ситуацията с конектора е следната :
А със самото прочитане на грешката е:
Знаещите английски да не се обиждат но ще го преведа за останалите
1. 5-ти пин се свързва с 2-ри - вкарва ECU-то на автомобила в режим диагностика
2. 3-ти през стрелкови волтмер, пробна лапма или светодиод (в схема на последователно свързване с резистор)към положителната клема на акомулатора
3. контакт
4. броим
Ситуацията с броенето е следната:
Надявам се да съм бил полезен ако има нещо и мога да помогна - винаги
НЕ, ЧЕ КОЛАТА ТИ НЕ ВЪРВИ .... ПРОСТО ТИ НЕМОЖЕШ ДА Я КАРАШ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта