Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
Колеги,
някой знае ли как се сменя крушката за късите светлини на Focus 2, един познат ми даде едни много добри халогени и искам да ги сменя. Трябва да се махне целия фар според едни инструкции, но нещо не става, пък и ме е страх да напъна, да не стане беля.
Мерси предварително
някой знае ли как се сменя крушката за късите светлини на Focus 2, един познат ми даде едни много добри халогени и искам да ги сменя. Трябва да се махне целия фар според едни инструкции, но нещо не става, пък и ме е страх да напъна, да не стане беля.
Мерси предварително
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Мислиш че ще го направят така че ако ти изгори крушката да трябва да се маха целия фар. На всички коли отзад на фара има една скоба която държи капака на фара, незнам при теб как е но няма да е по различно от на мондеото да кажем. Като махнеш капака ще си видиш крушката как се маха и с какво се държи, всичко това става за по малко от минута не повече.
- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Колега,
няма никакво място, мисля че се маха целия фар и за това пуснах темата.
Мерси
няма никакво място, мисля че се маха целия фар и за това пуснах темата.
Мерси
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Наистина се маха целия фар,но това не е много трудно.Аз съм го правил един път на моята кола и не видях някакъв проблем.Виж в инструкцията, трябва да има и картинки.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Ако е така нистина бих казал много тъпо. Казах ти че незнам как е при фокуса но не вярвах че някой ще го измисли така сложно. Извинявам се че се изказах неподготвен.
Поздрави и после да споделиш лесно ли е станало
Поздрави и после да споделиш лесно ли е станало
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Много по-лесно е да свалиш фара и да си работиш като бял човек, да си сложиш внимателно крушката, да закопчаеш скобата, да сложиш гуменото уплътнение...

- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Благодаря колеги,
ще се наложи да понапъна малко .
Може наистина да е по удобно да си работиш със свален фар, но на мен ми се струва малко странно. После дали се позиционира по същия начин..итн,
Както и да е мерси
ще се наложи да понапъна малко .
Може наистина да е по удобно да си работиш със свален фар, но на мен ми се струва малко странно. После дали се позиционира по същия начин..итн,
Както и да е мерси
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Маха се фара. На много коли е така - Мондео, Шкода октавия .....
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Абе чак да се маха не знам, верно има много малко място но поне при мен стана и без сваляне на фара но отне около 10 мин мъка докато реша как да си провра ръцете... 

- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Твоят Фокус е друг и става без сваляне.MapTo_D написа:Абе чак да се маха не знам, верно има много малко място но поне при мен стана и без сваляне на фара но отне около 10 мин мъка докато реша как да си провра ръцете...
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Вижте как е при Рено Меган
http://www.youtube.com/watch?v=KGJas1CbByE
http://www.youtube.com/watch?v=KGJas1CbByE
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
да си го карат, баси ще смъквам гумата за да сменя крушкатаВижте как е при Рено Меган

незнам пък ако трябва да се свали фара на тоя меган сигурно трябва да свалиш двигателя

- sotirbg
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 10 май 2009, 14:20
- Модел на автомобила: 2005 Ford Focus 1.6 tdci DPF 109PS
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Колега, трябва да свлиш цели фар за да смениш крушката, казвам го от опит. Първия път става малко трудно, докато му хванеш цаката, но после ще се убедиш че не е чак такава философия. Всъщност, ако следваш указанията в книжката за експлоатация на автомобила, ще се оправиш. Развива се един болт, който е на видно място в задната част на фара и след това с 2 дълги отверки се натискат едновременно 2 щипки, които са отзад в долната част и държат фара за металните фреди, които са зад него. След това фарът сам излиза напред, ВНИМАВАЙ да не падне на земята и да се счупи (мен ме спаси, че не го бях разкачил все още от кабелите и те го задържаха). Смяната на крушката е елементарна. Монтирането е в обратната последователност. Надявам се да съм бил полезен.
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
и на Пумата се маха целия фарmomo76 написа:Маха се фара. На много коли е така - Мондео, Шкода октавия .....




-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 22 май 2012, 20:10
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2007, 100 к.с.
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус
Може би доста късно се включвам към темата
, но и на мен сега ми се наложи смяната на крушка на ляв преден фар, къси. Колегата горе е обяснил много подробно, но все пак намерих един клип в ютюб, който смятам, че ще е доста полезен и нагледно 
http://www.youtube.com/watch?v=0VaPOtC-Ans&list=LLE5HH4TNij2mYfDJ-kEw_Dg&feature=mh_lolz"
Въпреки, че е за цмакс, процедурата е същата и за фокус мк2. Аз успях да си я сменя за 10-ина минути, а не може да се каже, че съм от отбора бързи, смели, сръчни
Дано видеото да ви улесни


http://www.youtube.com/watch?v=0VaPOtC-Ans&list=LLE5HH4TNij2mYfDJ-kEw_Dg&feature=mh_lolz"
Въпреки, че е за цмакс, процедурата е същата и за фокус мк2. Аз успях да си я сменя за 10-ина минути, а не може да се каже, че съм от отбора бързи, смели, сръчни

Дано видеото да ви улесни

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК2, C-Max
Добавям и за Фокус МК1:
http://www.youtube.com/watch?v=L3dYUEoEKd0
http://www.youtube.com/watch?v=L3dYUEoEKd0

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 18 май 2009, 21:38
- Модел на автомобила: FORD Focus C Max 1.6 16v TI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
Днес ми се наложи смяна на крушката на късите светлини. Става въпрос за Ford Focus C Max 2006г. Както е показано на клипа развива са отгоре болта, след което отдолу има 2 скоби който се държат за купето, откачат се с 2 или с една отверка и фара излиза. При мен без да се свали целия фар няма никакъв шанс да се смени крушката.
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
Форд за някой неща чистосърдечно мога да кажа, че са големи малоумници!
ФОКУС МК2, ако не си го правил и ти се наложи по време на път, нямаш телефон с интернет или някакви такива, е нереално тъпо да се смени.
Развиваш, сваляш фар, сменяш крушка, връщаш фара! Ужасна тъпотия, на МК1 е съвсем различно!
Това с отключването на предния капак с ключ, другата поредна малоумщина. Миналата година на магистрала "Тракия" ми свърши течността за чистачки. Излизам от колата в снега, отварям багажника за да взема течността за чистачки и изненадаааа, предният капак е обледен и отварянето му е невъзможно, защото емблемата е цялата в лед и не може да се завърти за да вкараш ключа.
Третото е липсата на 6 скорост на бензиновите мотори до 2010-2011? Тъпия голф предлага от 2004, мисля 6 скорости на 1,6 литровия FSI двигател.
ФОКУС МК2, ако не си го правил и ти се наложи по време на път, нямаш телефон с интернет или някакви такива, е нереално тъпо да се смени.
Развиваш, сваляш фар, сменяш крушка, връщаш фара! Ужасна тъпотия, на МК1 е съвсем различно!
Това с отключването на предния капак с ключ, другата поредна малоумщина. Миналата година на магистрала "Тракия" ми свърши течността за чистачки. Излизам от колата в снега, отварям багажника за да взема течността за чистачки и изненадаааа, предният капак е обледен и отварянето му е невъзможно, защото емблемата е цялата в лед и не може да се завърти за да вкараш ключа.
Третото е липсата на 6 скорост на бензиновите мотори до 2010-2011? Тъпия голф предлага от 2004, мисля 6 скорости на 1,6 литровия FSI двигател.
-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 18 май 2009, 21:38
- Модел на автомобила: FORD Focus C Max 1.6 16v TI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
За мен лично също много странно е смяната на крушка. Наистина ако си на път и трябва да смениш за 1-ви път. Това с отварянето на капака също ми е странно но щом са го измислили и са го направили е имало замисъл. Да са различни или незнам какво друго.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max
Говорите така, защото не знаете как се сменя крушката на фара на Рено Меган. В упътването пише, че се прави в сервиз, защото се сваля гумата и панел в подкалника, за да се извърши операцията.
http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4
Не виждам нищо сложно в свалянето на фара при Форд, след като за целта се развива само един болт, а и на повечето съвременни автомобили това се прави по същият начин. Колкото до заключването на капака, не е случайно хрумване, а изискване на застрахователите в Англия за по-ниска застраховка и понеже английския пазар е основен за Форд, доста време капакът се отключваше с ключ. При последните модели обаче има промяна и вече се отварят от купето.
http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4
Не виждам нищо сложно в свалянето на фара при Форд, след като за целта се развива само един болт, а и на повечето съвременни автомобили това се прави по същият начин. Колкото до заключването на капака, не е случайно хрумване, а изискване на застрахователите в Англия за по-ниска застраховка и понеже английския пазар е основен за Форд, доста време капакът се отключваше с ключ. При последните модели обаче има промяна и вече се отварят от купето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта