Страница 1 от 1

Проблем-оборотомера пада на 0 и светва лампата за зареждане

Публикувано: 22 авг 2009, 21:14
от goliboss
Здравейте,
значи... при ниски обороти оборотомера пада на нулата, светва и лампата за зареждането, но колата си работи съвсем нормално. Форсирам и към 2000 оборота стрелката се вдига, лампата гасне и всичко се оправя... По време на движение като натисна съединителя ситуацията се повтаря. Днес сменях маслото... погледнах кабелчетата които излизат-влизат в динамото външно са ОК... Да си призная от токове нищо не разбирам... Моля само за съвет за някаква представа от къде може да е всичко... Колата Ескорт 1,8Д 94г.
Забравих да кажа... кеф кеф кеф смених си и чистачките... Сега вече виждам!

Благодаря предварително

Re: Проблем-оборотомера пада на 0 и светва лампата за зареждане

Публикувано: 22 авг 2009, 21:52
от HACKO
Смени си четките на генератора (динамото), на дизелите сигнала за оборотомера идва от генератора.

Re: Проблем-оборотомера пада на 0 и светва лампата за зареждане

Публикувано: 22 авг 2009, 22:15
от goliboss
Блг Наско... и един приятел направи подобно предпоположение... Ако намеря някъде ще пробвам да ги сменя още утре... Някакви тънкости знаеш ли да има???

Re: Проблем-оборотомера пада на 0 и светва лампата за зареждане

Публикувано: 22 авг 2009, 22:30
от S_C
Достъп до четките едва ли ще имаш преди да свалиш алтернатора...
Четки си вземи от МП.Не рискувай с такива от пазара...твърдоса им е от решаващо значение за работата на алтернатора.Случвало ми се е да сменям четки 2 пъти за една година.Меки,ротора ги изяжда.На третия път сменях ротор,защото новите твърди четки (друг вид ментета) му повредиха дисковете..

Re: Проблем-оборотомера пада на 0 и светва лампата за зареждане

Публикувано: 23 авг 2009, 21:21
от goliboss
Такаааа... Значи: Генератора е Японски.. Митсубиши A002T... Мноооо гадно май... На места (бронзови ли са медни ли са) пътечките са изтъркани... Едната от четките я няма изобщо... Приятел ми обеща генератор от неговата вече на части фордела (бензин) Неговият обаче бил на Бош.. Нямам идея дали ще пасне захващане... Дали ремъчната шайба ще бъде в една линия с другите ремъчни шайби и кво ли не... За тези японските ми казаха че всичко можело да се купи като резервни части... Тези контактни пътечки всъщност били втулка която можело да се купи... Можело да се купи и цял четкодържател.... Не знам нищо със сигурност... Лошото е че съм на работа от 7 до 19 нон стоп и не мога да мърдам изобщо от понеделник до петък... Засега знам само че моята фордела влиза в бокса... Като се оправя ще дам повече инфо... За сега приемам само съвети и съчувствия... Аре лека и спорна на всички

Re: Проблем-оборотомера пада на 0 и светва лампата за зареждане

Публикувано: 24 авг 2009, 22:09
от goliboss
Преди да приключа темата за всички които ги интересува... Двата генератора са абсолютно заменяеми... Преди малко сложих Бош-а... За сега проблеми няма... Утре ще измина 150 км... Надявам се да няма проблем... Чао и блг за съветите