питане
Публикувано: 25 фев 2006, 19:59
				
				червения диод под часовника на ескорт слет1996 за какво служи
			КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ. Резултат от обединяването на ford.co.nr/forum и clubford.org/forum
https://clubford.org/forum/
 . Ако има проблем свети постоянно 1 мин или мига продължително. Общо взето това знам
. Ако има проблем свети постоянно 1 мин или мига продължително. Общо взето това знам 
Доколкото успях да разчета моята италианска книжка, стигнах до извода че би трябвало някои от ескортите да имат функция, която се казваше Double lock (или нещо подобно). Преди да заключиш вратите с ключа, завърташ ключа в посоката обратна на заключването и задържаш няколко секунди. После въртиш, заключваш и след това вратите могат да се отключат само отвън, с ключ. А червената лампичка под часовника трябва да мига, докато колата е заключена.Луки написа:червения диод под часовника на ескорт слет1996 за какво служи

 . Ако се загледате в ключа (версията без бутони за дистанционно откл./закл.) ще видите в горния край едно правоъгълниче в червен цвят. Това уж е трансмитер някакъв, който комуникира с нещо си около волана. По този начин само този ключ може да обезвреди имобилайзера и да се стартира двигателя. По принцип при Ескорт червения ключ е master (първи), чрез който може да се програмират нови ключове към имобилайзера (ако случайно си загубите другия). Така че за ежедневна употреба си ползвайте черния, че ако го загубите чрез червения може да се програмира нов. Друг е въпроса от къде ще се набави нов ключ
 . Ако се загледате в ключа (версията без бутони за дистанционно откл./закл.) ще видите в горния край едно правоъгълниче в червен цвят. Това уж е трансмитер някакъв, който комуникира с нещо си около волана. По този начин само този ключ може да обезвреди имобилайзера и да се стартира двигателя. По принцип при Ескорт червения ключ е master (първи), чрез който може да се програмират нови ключове към имобилайзера (ако случайно си загубите другия). Така че за ежедневна употреба си ползвайте черния, че ако го загубите чрез червения може да се програмира нов. Друг е въпроса от къде ще се набави нов ключ  

Dundee написа:Доколкото успях да разчета моята италианска книжка, стигнах до извода че би трябвало някои от ескортите да имат функция, която се казваше Double lock (или нещо подобно). Преди да заключиш вратите с ключа, завърташ ключа в посоката обратна на заключването и задържаш няколко секунди. После въртиш, заключваш и след това вратите могат да се отключат само отвън, с ключ. А червената лампичка под часовника трябва да мига, докато колата е заключена.Луки написа:червения диод под часовника на ескорт слет1996 за какво служи
Смисълът на това заключване бил да не може някой да отвори врата ако счупи някое от стъклата.
Ама при мен тая екстра не действа.
При мен светва само когато се включи двойното заключване,и когато отключвам задните врати с дистанционното в ключа.А иначе ключа с вградено дистанционно го има това правоъгълниче.Но колата може да се отключи и подкара и с резервните ключове,които са си най обикновени.Brock написа:Мисля, че диода няма нищо общо с функцията за двойно заключване - аз имам двойно и при мене никога нищо не е индикирал /става въпрос за мондео/. По принцип този диод светва при подаване на контакт и загасва след известно време ако всичко е ОК, АКО колата е с имобилайзер. А дали вашата кола е с имобилайзер, ще разберете като си погледнете ключа - ако от горната страна има този червен правоъгълник /както се каза по-горе/ значи имате чип в ключа и имате имобилайзер.
Дали диода е свързан с ФАБРИЧНАТА аларма - нека да каже някой с такава.
 
 apock написа:
Според мен няма да се намерят две еднакви коли и в този случай...нали сме в БГ и си имаме много добри майстори...

Щот ти е изгорял_SLiThER_ написа:Моя е Ghia и никога не съм го виждал да свети тоя диод
 Вземи го провери верно
  Вземи го провери верно  

незнаех.... незнаех.... поне така мислех заради CLXwazzaa написа:@Луки CLX далеч не е модела със всички екстри. И моя ескорт е CLX по книжка и документи и е от Австрия, а даже едни пусти ел.стъкла няма