Вече карам Опел Кадет 1,6!!!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

Вече карам Опел Кадет 1,6!!!

Мнение от la4o » 14 май 2005, 11:58

Ако искате да ме върнете към клуб Форд и да ме качите обратно на Мондео, моля прочетете и дайте съвет...

От два дни колата ми е парализирана :) не иска да пали. Като завъртя ключа почва да щрака и пуска чистачките... На бутане пали, на ток от друга кола пали. Като я загасиш и веднага пробваш - пали... Оставиш ли я малко - виж началото на изречението...

Мерих акумолатора... 10 В. Мерих докато работи колата 10 В... не зарежда грам...

Да свалям ли алтернатора да го нося на ремонт или да взимам тубата с бензина и да я паля?

Утре на срещата вероятно ще съм с опел... Моля, не се правете, че не ме познавате :)

Поздрави,
la4o

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

обърнете внимание на аватара ми ;)

Мнение от la4o » 17 май 2005, 13:56

<--- Ето така само може да се кара Мондеото в момента... Някой да има 2-ма роби и около 30 км. удължител?

Другия вариант е, ако можете да ми препоръчате читав човек в градски транспорт и по специално тролейбусен :) имам да си говоря нещо с него :shock:

la4o

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Колега!

Мнение от kEFi » 17 май 2005, 14:36

Току що оставих колата на "майсторите" в МП, да си оправят ръцете, които си оставиха. Ако още един път ми направи този номер - ще ходя с адвокат (може и колежката Поли) и...ша ми подаряват нова!
А не както сега приемчика да си предлага да му купувам неговата! И то не защото моята е лоша, а защото те май са некадърни! :evil:

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 17 май 2005, 15:01

От добър познат монтьор знам че заплатите дето се дават там са ниски за бранша. Кадърните не се задържат и затова е така.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 17 май 2005, 17:32

Не разбрахте ли, че почти всички майстори там имат собствени работилници и трябва само да смигнете и да ви приемат колата там, изпитах го преди година

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 18 май 2005, 08:27

:evil: И на всичко отгоре се опитват да лъжат! Всеки път различна версия за един и същ проблем. Обаче забравят! И сами се оплитат! А искат да избягат от отговорност. Понеже влизам там с рекламация - не ми пускат документ (нали после им ги гледат и търсят сметка) а се правят на мъже - щяло да е за тяхна сметка! То че ще е за тяхна - спор няма! Ама се правят на по тарикати и от дявола :evil:

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Вече карам Опел Кадет 1,6!!!

Мнение от jack71 » 18 май 2005, 13:39

la4o написа:...

Мерих акумолатора... 10 В. Мерих докато работи колата 10 В... не зарежда грам...

Да свалям ли алтернатора да го нося на ремонт или да взимам тубата с бензина и да я паля?
la4o
ама никак ли не зарежда или зарежда 10 в? ако не зареждаше изоб
що то би ти светила лампичката на таблото когато я запалиш (някак си)
според мен проблема не е в алтернатора ти....
другия вариант е : наемаш един циган на 10 лв на ден и си го мъкнеш със себе си. да бута като трябва да палиш :D ще бута та пушак ще се вдига :D

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

мдам, колко малко понякога може да те свали от колата...

Мнение от la4o » 18 май 2005, 13:59

Оказа се че алтернатора е здрав... Засега основните хипотези на правещите го са лоши връзки, загуби при зареждането и от там прецакан акумолатор... В момента е закачен на зарядно да видим дали няма да се събуди, ако не, ще се купува нов...

Някакви идеи за МНОГО евтини и МНОГО качествени акумолатори??? :shock:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: мдам, колко малко понякога може да те свали от колата...

Мнение от kEFi » 18 май 2005, 14:36

la4o написа:Оказа се че алтернатора е здрав...
Някакви идеи за МНОГО евтини и МНОГО качествени акумолатори??? :shock:
???Ами нали не ти зареждаше, дори падаше напрежението при форсаж и без вкл.консуматори???
За акумулатори - предлагам 2 варианта:
1. Без пари - давам ти моя стария, но незнам на какво дередже е, а май имаше леко умряла клетка, но не е сигурно...
2. Varta нов за до 80лв
има и трети - нов бял по евтинко, но май са рециклирани. Но най - добре отдели няколко часа с опела и тръгни от сточна гара, нагоре към козлодуй, по Козлодуй, по Сливница(посока Люлин) до м-комплект (срещу Кенар), свиваш вляво по Д.Петков (за магазина Моторкрафт), после се връщаш по Симеон към център.....не може да не ти допадне нещо! Иначе аз с удоволствие бих огледал, но имам възможност чак в събота евентуално...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 18 май 2005, 16:28

А не може ли да е умрял акумулатора?
Ти вече написа, че си го турил на заряд.
Хайде да видим какво ще стане и тогава ще видим Gandor дали ще изкочи да разкаже к'во стана с неговия алтернатор кога бяхме в Пловдив ако сещаш.
Иначе аз съм с ИСКРА поне от как е при мен направо съм влюбен в него, незнам кога е слаган.

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от la4o » 18 май 2005, 17:01

вярно бе ;) бях забравил че той тогава закъса... За моя акумулатор (така било правилно :oops: ) май наистина е умрял... днес към края на деня ще го пробвам да видим кво ще стане, ама има един индикатор, който трябвало да свети в зелено ако е читав... за сега като го гледам индикатора и нищо зелено не виждам... така че... май май ще търся нов...

Други хора също ми похвалиха Искра, казаха че в сравнение с Монбат били супер. Аз досега бях с ACDelco... никви проблеми не съм имал...
???Ами нали не ти зареждаше, дори падаше напрежението при форсаж и без вкл.консуматори???
Ми да, имало е някакви лоши връзки и си е зареждал когато реши... така и не разбрах... вчера го ровиха два часа и ми показаха че сега зарежда... само че като се опиташ да палиш и пада на 6 волта... Доколкото аз "разбирам" заради това избирателно зареждане се е прецакал акумулатора.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 18 май 2005, 17:10

la4o написа:... само че като се опиташ да палиш и пада на 6 волта... Доколкото аз "разбирам" заради това избирателно зареждане се е прецакал акумулатора.
Да не би стартера ти да е за препояване? Или силовия кабел ти прави някъде късо/отечка и при затваряне на веригата на стартера....
Или пък да си сложил някоя яка крушка на някои заден стоп :wink:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 19 май 2005, 08:41

падаше напрежението при форсаж
А точно същата работа на монтанската фиеста, до колкото си спомням.
Ама не искам аз да казвам, за да не те подведа.
То може да не е същата авария при теб.
Карал е близо месец и незнам колко километра само на акумулатор.
И акумулатора трябва да каже какъв е :wink:
Ехооооо
Валерииии, ела кажииии ...
да не роват и на Лъчо тоците един месец :wink:

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Вече карам Опел Кадет 1,6!!!

Мнение от NIKJAMa » 09 юни 2005, 20:41

la4o написа:На бутане пали la4o
Не я бутай повече, че може да ти излезе много скъпо. Има опасност от късане на ангренажа от там клапаните и т.н.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта