Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 24 мар 2007, 09:36
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
- Status: Извън линия
Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
Здравейте!
Проблема е, че при електрическо натоварване (включване на фарове, нагревател на задното стъло, вентилатор в купето) напрежението (измерено на клемите на акумулатора) от 14.1v до към 13.2V и двигателя започва да тресе. Вероятно при допълнителни ел. товари ще падне още. Това за мене е признак за неработещо реле на алтернатора (иначе би трябвало да компенсира товара). Това 14.1 е малко ниско, но мисля че е допустимо. Та въпроса ми е за подмяната на релето( регулатора) необходимо ли е да свалям целия алтернатор ( предполагам не ще да е трудно, щото е най отпред), или може да се смени на място?
Проблема е, че при електрическо натоварване (включване на фарове, нагревател на задното стъло, вентилатор в купето) напрежението (измерено на клемите на акумулатора) от 14.1v до към 13.2V и двигателя започва да тресе. Вероятно при допълнителни ел. товари ще падне още. Това за мене е признак за неработещо реле на алтернатора (иначе би трябвало да компенсира товара). Това 14.1 е малко ниско, но мисля че е допустимо. Та въпроса ми е за подмяната на релето( регулатора) необходимо ли е да свалям целия алтернатор ( предполагам не ще да е трудно, щото е най отпред), или може да се смени на място?
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 17 юли 2009, 19:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6i Zetec-E 16v CLX 96г
- Местоположение: София -Люлин
- Status: Извън линия
Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
Здравей,колега.Във форума има книга за ремонт на Escort/Orion.Аз си я дръпнах и съм много доволен,пише всичко(само ел. схемите са гола вода).Но аз си дръпнах и една на руски със всички ел, схеми.Линковете ги има в раздел Софтуер/Документация.Ако се затрудниш с намирането пиши.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
може ли някой да ми даде линк да си го изтегля тоя наръчник, щото трее да сменям некви лагери на алтернатора
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
http://yana-bg.com/files/FordEscort_after_1990.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
знам знам, изтеглих си го НО не ми казва дали да сваля климатика или не за да стигна до алтернатора !!!!!!!!!!!! сещаш ли се
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- GeMGeorgiev
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
Ако и твоя алтернатор, както при мен е над климатика ще се наложи да го сваляш. По скоро само предните 2 болта, които го държат и след това го дърпаш назад. Успех.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
а точно така, но май няма на къде да се дръпне 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- GeMGeorgiev
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
Задния балт само го разхлабих и се получи. Другия вариант е да разкачиш целия климатик, да си остане само на маркучите. Поне при мен се получи така и се отвори място точно колкото да мине динамото. После цялото динамо се цепи и четкодържателя с релето е най-отзад закачен отвътре на задния капак на динамото. С една дума половин ден сваляне 30 минути работа и още половин ден качване.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
Този генератор трябва да е Лукас, щото при Боша четкодържателя и регулатора са в един блок, монтирани на задния капак с две болтчета и се сменя както си е на място с една отверка за 2мин. Освен ако и Германците не са изпедерастяли.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- GeMGeorgiev
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
Имаше емблемата на Ford, но пишеше, че е произведен в Япония. В последствие от каталога в магазина разбрах, че е на Мицубиши, то и за това цената на релето с четкодържатела ми струваха 42 лева. Абе японска работа. 
Важното е, че го оправих.

Важното е, че го оправих.
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Алтернатор на Escort 1.6i 16V 98г
Здравейте,малко е стара темата ,но виждам че тук колегата е писал за въпросния алтернатор Ford Made in Japan. Някой може ли да напише малко повече за разглобяването му или ремонт.Имам лагери за смяна.GeMGeorgiev написа:Имаше емблемата на Ford, но пишеше, че е произведен в Япония. В последствие от каталога в магазина разбрах, че е на Мицубиши, то и за това цената на релето с четкодържатела ми струваха 42 лева. Абе японска работа.
Важното е, че го оправих.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта