Въпрос за оригинално радио на ескорт

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Nikolaycho
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
Модел на автомобила: ford eskort 1.6
Status: Извън линия

Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от Nikolaycho » 26 ное 2009, 22:49

Здравейте колеги.
Колата си има оригинално вградено радио, което си се пуска при подаване на контакт и съответно се изключва при изключване на двигателя. Искам да попитам как да го настроя така, че да не се изключва като изключа колата? Веднъж го бях направил случайно, но после рамонт по токовете и изчезна тази функция... Може да е тъп въпроса, но аз съм цял ден в колата с чести тръгвания и спирания и радиото ми е най-добрата компания:)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от HACKO » 26 ное 2009, 23:05

А опита ли се да не въртиш ключа до крайно положение, като гасиш, щото когато ключа е на първа степен не е на контакт, а радиото работи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Nikolaycho
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
Модел на автомобила: ford eskort 1.6
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от Nikolaycho » 26 ное 2009, 23:08

Не разбрах много какво каза :), но вкарваш ключа, завърташ един път(не е на контакт) радиото тръгва. Даваш контакт, запалваш радиото леко се рестартирта и си продължава. И на обратно - изключваш една степен назад - радиото работи, съвсем изключваш и вадиш ключа - радиото спира. Ей това последното не искам да става:)

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от peterdi_bg » 27 ное 2009, 12:12

Nikolaycho написа:Здравейте колеги.
Колата си има оригинално вградено радио, което си се пуска при подаване на контакт и съответно се изключва при изключване на двигателя. Искам да попитам как да го настроя така, че да не се изключва като изключа колата? Веднъж го бях направил случайно, но после рамонт по токовете и изчезна тази функция... Може да е тъп въпроса, но аз съм цял ден в колата с чести тръгвания и спирания и радиото ми е най-добрата компания:)
Проблема ти е лесен.
Трябва да си вържеш радиото към друг източник на ток, който не минава през контактния ключ. Ще гледаш обаче да не си го забравяш, че после може да няма палене.

При мене радиото е вързано с плафона и запалката и работи постоянно. Осигурява се от два бушона, единия който е за тях другия е на самото радио.
Да разбираме, че радиото ти си тръгва самО като завъртиш ключа или си има копче за пускане?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Nikolaycho
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 09 окт 2009, 18:44
Модел на автомобила: ford eskort 1.6
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от Nikolaycho » 27 ное 2009, 16:58

Е естествено си има копче за пускане и гасене. За свързването към друг ток е вариант, НО :) Няма ли някакви настройки нещо, защото веднъж успях да го направя така (без да искам) без да сменям източника на ток. Ама нали като се махне акумулатора се рестартира та изчевзна тази опция....

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от TED » 28 ное 2009, 15:19

На кугара ми преди да го махна оригиналното радио 6000 RDS работеше по следният начин:

1. На контакт или на АСС (положението преди контакта) се включва, като с бутона on/off може да се изключи.
2. Като се изкара ключа радиото се изключва и ако се натисне бутона on/off може да се включи. Някъде бях чел че така работело само за 10 мин. и се самоизключвало за да не разреди акумулатора. Никога не съм го чакал за да проверя.

Не случайно всички радиа за коли имат два плюса, от акумулатора и от контакт-а. Това се прави за да се пази паметта за настройките и за да не ти разрежда акумулатора. Не ги свързвай и двата към постоянен плюс, така ще си убиеш акумулатора.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от peterdi_bg » 04 дек 2009, 18:10

TED написа:Не случайно всички радиа за коли имат два плюса, от акумулатора и от контакт-а. Това се прави за да се пази паметта за настройките и за да не ти разрежда акумулатора. Не ги свързвай и двата към постоянен плюс, така ще си убиеш акумулатора.
Т.е. имаш предвид, че от изключено радио на постоянен плюс (както е при мене към запалката и плафона) се изтощава акумулатора? Чак тия дни се замислих, че всъщност по-големи проблеми такива имах точно след като си сложих радиото от рено преди около година. Смятам да си реша проблема като сложа основния плюс през ключ.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от methodboy » 13 дек 2009, 12:20

Nikolaycho написа: Може да е тъп въпроса, но аз съм цял ден в колата с чести тръгвания и спирания и радиото ми е най-добрата компания:)
Ами нали си в колата за какво ти е да вадиш ключа от таблото. Първо положение (само в това положение можеш да вкараш ключа) няма тоци никъде освен плафони часовници и някои други които си го искат. На второ положение ми светва радоито и един клапан на ГНП-то. На следващото положение контакт, след него стартер. Защо трябва да мислиш нещо което вече е измислено. То радиото си работи нито храна иска нито вода само едно леко завъртане. Като излезеш от колата няма да го слушаш, не ти трябва да работи. А ако наистина искаш да си намериш работа прекъсни трети проводник който е ACC+ и кабелчето от трети пин на БУКСАТА!!! го свързваш с кабела на първи пин. Така получаваш постоянно захранване и го гасиш от бутона. Като се изгаси от там няманикаква консумация само тая за паметта която си я има отпреди. В НИКАКЪВ случай не свързвай отрязания кабел от трети пин идващ от инсталацията към кабела на първи пин. Нищо няма да изгори ама няма и да ти свири радиото.


Забравих препратката:
http://teletehnika.km.ru/articles.php@id=92" onclick="window.open(this.href);return false;
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от peterdi_bg » 14 дек 2009, 08:33

methodboy написа:А ако наистина искаш да си намериш работа прекъсни трети проводник който е ACC+ и кабелчето от трети пин на БУКСАТА!!! го свързваш с кабела на първи пин. Така получаваш постоянно захранване и го гасиш от бутона. Като се изгаси от там няманикаква консумация само тая за паметта която си я има отпреди. В НИКАКЪВ случай не свързвай отрязания кабел от трети пин идващ от инсталацията към кабела на първи пин. Нищо няма да изгори ама няма и да ти свири радиото.
Аз май направих същото, само че при мене е на 4 и 7. Има ли разлика дали постоянния ток отива в единия (който захранва радиото) и оттам се връзва с жичка към другия (за паметта) или се разделя и отива директно и в двата? Не би трябвало. Ще преглеждам за проблеми по връзките.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Йонко
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 26 яну 2010, 19:15
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD 96'
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от Йонко » 30 яну 2010, 19:43

Друг въпрос за радиото (оригинално): ако махна акумулатора дали след това ще ми поиска код? Защото на стъклото на вратата има малка кръгла прозрачна лепенка с надпис keykode, а иначе радиото си има нещо като падащ панел на част от бутоните?

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от methodboy » 30 яну 2010, 21:23

Йонко написа:Друг въпрос за радиото (оригинално): ако махна акумулатора дали след това ще ми поиска код? Защото на стъклото на вратата има малка кръгла прозрачна лепенка с надпис keykode, а иначе радиото си има нещо като падащ панел на част от бутоните?

Ахам. Но няма страшно ще ти го кажем ако кажеш серийния номер.
.
ИзображениеИзображениеИзображение

Vipfac3
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 20 май 2017, 18:21
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от Vipfac3 » 20 май 2017, 18:30

Здравейте колеги,искам да попитам как мога да разбера кода на касетофона ми и съответно да го въведа.
Форд Фиеста 1.3 бензин 1996 г
MODEL 5000 RDS
SERIAL NO M100115
PART NO 96AP-18K876-AC
БЛАГОДАРЯ за вниманието!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за оригинално радио на ескорт

Мнение от ЯЛТА » 20 май 2017, 19:06

Vipfac3 написа:
20 май 2017, 18:30
Здравейте колеги,искам да попитам как мога да разбера кода на касетофона ми и съответно да го въведа.
MODEL 5000 RDS SERIAL NO M100115
Имаме си тема за разкодиране : https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 28#p557766
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Заключена

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта