FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от daniellka_ » 19 авг 2011, 16:24

След диагностиката излезли няколко грешки-едното ниско налягане(не ми стана ясно къде),другото-датчика на разпределителния вал,след изчистването им-останало само ниското налягане,иначе дюзите са ок.За момента това-едва тази информация успях да получа,не им е ясно много откъде да я почнат,някой да има свежи идеи? *072* *00147* *00935*

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от MapTo_D » 19 авг 2011, 16:40

daniellka_ написа:След диагностиката излезли няколко грешки-едното ниско налягане(не ми стана ясно къде),другото-датчика на разпределителния вал,след изчистването им-останало само ниското налягане,иначе дюзите са ок.За момента това-едва тази информация успях да получа,не им е ясно много откъде да я почнат,някой да има свежи идеи? *072* *00147* *00935*
Защо ли си мисля, че става въпрос за ниско налягане в рейла...което се дължи на износени клапани на дюзите, дали са направили теста с обратната нафта да видяк как точно се представят, как точно решиха, че дюзите са ок ?

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от daniellka_ » 22 авг 2011, 09:55

Дюзите са проверени чрез метода с излишното гориво,в началото на годината ги сменях и от тогава съм супер прецизна с нафтата,която сипвам *00143* ,ама то вече не знам откъде ще се появи нещо.

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от daniellka_ » 22 авг 2011, 09:57

Страшно харесвам новия Фокус,но не бих си причинила такива главоболия с този двигател на ново :-O:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от HACKO » 22 авг 2011, 10:18

daniellka_ написа:Дюзите са проверени чрез метода с излишното гориво,в началото на годината ги сменях и от тогава съм супер прецизна с нафтата,която сипвам *00143* ,ама то вече не знам откъде ще се появи нещо.
Метода с излишното гориво :?: :!: :!: :?: *00124* , абе тези хора по сервизите за стендове не са ли чували? Това да го направиш в домашни условия да, ама в сервиз :shock: , и пари са ти взели за това, ужас!
daniellka_ написа:Страшно харесвам новия Фокус,но не бих си причинила такива главоболия с този двигател на ново :-O:
Не двигателя е виновен а некомпетентните служители (не мога да кажа монтьори) в сервизите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от daniellka_ » 22 авг 2011, 10:47

И в Мото Пфое съм ходила,не можаха да открият съвсем елементарен проблем,а ме засилиха в едни невероятни ремонти за около няколко хиляди лева.Вече не знам къде да ходя! *00147*

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от HACKO » 22 авг 2011, 11:32

daniellka_ написа:И в Мото Пфое съм ходила,не можаха да открият съвсем елементарен проблем,а ме засилиха в едни невероятни ремонти за около няколко хиляди лева.Вече не знам къде да ходя! *00147*
Колко от работещите в сервизите имат монтьорска диплома, особено ръководството? Колко от монтьорите във фирмени сервизи са ходили на обучение за конкретния модел, не ръководството а монтьорите и най-вече приемчиците?
Четеца на грешки от компютъра не е стенд.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от Milcho » 22 авг 2011, 18:20

HACKO написа:....
И защо ми е стенд след като, както е на колата дюзата, мога да и видя корекцията и излишното гориво?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от HACKO » 22 авг 2011, 20:56

Viper_one написа:
HACKO написа:....
И защо ми е стенд след като, както е на колата дюзата, мога да и видя корекцията и излишното гориво?
А как ще видиш колко гориво влиза в цилиндъра? А дали го разпръсква правилно или просто го изпикава в цилиндъра?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от Milcho » 22 авг 2011, 22:59

HACKO написа:
Viper_one написа:
HACKO написа:....
И защо ми е стенд след като, както е на колата дюзата, мога да и видя корекцията и излишното гориво?
А как ще видиш колко гориво влиза в цилиндъра? А дали го разпръсква правилно или просто го изпикава в цилиндъра?
В случая (на Даниелка) става въпрос за гаснеща кола. Под каква точно форма влиза горивото в цилиндъра не е от особено значение, въпроса е да влиза точно толкова, колкото трябва. А как разбирам колко гориво влиза ли?
Най-общо казано - гледам корекция, излишно гориво и налягане в рейла. Ако тези трите неща са в норми, значи в цилиндрите влиза необходимото гориво.

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от daniellka_ » 24 авг 2011, 14:48

проблема си остава,вчера я взех като не й бяха правили почти нищо освен да изчистят грешките и някакво кабелче да пооправят,покарали я из града и нямало проблем.Само че при мен имаше-както карам придърпва и угасва,този път ми се стори,че светеха само лампите на маслото и акумулатора,което си е стандартно като давам на контакт, без тази на подгряването. *072*

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от daniellka_ » 25 авг 2011, 11:31

Тотално вече вдигам ръце-колата направо ме остави на пътя,изгасна,въртя и не пали,пак ми свети подгряващата лампа,особено беше,че волана и спирачката станаха страшно твърди,особено спирачката-не се настискаше.Добре че един шофьор на такси ми помогна да я прибера малко по-встрани и той беше учуден от това.Приключението ми продължава! *00142*

Потребителски аватар
autobg
потребител
потребител
Мнения: 211
Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
Местоположение: Софето
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от autobg » 25 авг 2011, 14:02

daniellka_ написа:Тотално вече вдигам ръце-колата направо ме остави на пътя,изгасна,въртя и не пали,пак ми свети подгряващата лампа,особено беше,че волана и спирачката станаха страшно твърди,особено спирачката-не се настискаше.Добре че един шофьор на такси ми помогна да я прибера малко по-встрани и той беше учуден от това.Приключението ми продължава! *00142*
Датчик на разпределителен вал = 65 лева. Това беше решението при мен при идентични проблеми. Ако при теб се окаже друго, с радост ще ти платя този датчик (един в резерва в багажника никога не е излишен).

Поздрави

Алекс

niksan79
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от niksan79 » 25 авг 2011, 22:37

Здр.,
Ако си направиш труда да прочетеш мойте патила(Темата е:"Фокуса прекъсва при ускорение" в раздел Двигатели), ще видиш, че в темата има доста правилни отговори и за твоя проблем. От колегите разбрах, че една от основните причини за гасненето на колата са датчиците на коляновия и на разпределителния вал. При мен се оказа дефектирал датчика на разпределителния вал и след неговата подмяна всичко се нареди....Най-странното е, че при диагностика не се регистрира проблем, даже и при извадена букса на датчика и при опит да запаля...Като цяло големи филми.....Както каза и колегата по-горе, погледни тези датчици, защото цената им е добра, а могат да ти спестят доста пари от измислени сервизи и майстори....
P.s _friends_
Формата е моментна, класата е вечна........

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от daniellka_ » 26 авг 2011, 10:31

Благодаря много за инфото-за момента на тези 2 датчика съм се спряла само трябва да стане ясно кой от тях е,колата е в сервиз и скоро ще имам повече информация. *00935*

daniellka_
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 01 яну 2011, 18:40
Модел на автомобила: FOCUS
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от daniellka_ » 29 авг 2011, 15:56

както и се очакваше излезе датчика на разпределителния вал,утре ако всичко е ок, ще си взема колата и много ще сипя на монтьорите *00142* ,защото се бъзикаха с мен като им казах за този датчик и ми казаха да не чета толкова и да не вярвам на форумите какво пише и че служел само при запалване-за пореден път се убеждавам в противното.Благодаря на всички,които се отзоваха и поумуваха върху моят проблем! *00133* *00143* *00940*

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от HACKO » 29 авг 2011, 20:12

Както казах по-горе не всичко е четене на грешки от паметта на контролера, трябва да познаваш устройството и да мислиш. Иначе се получава "Закачиха го на компютъра, всичко е наред пък не върви"
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

niksan79
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от niksan79 » 30 авг 2011, 22:15

_friends_
Формата е моментна, класата е вечна........

pifa89
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 23 мар 2016, 19:24
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от pifa89 » 02 ное 2017, 00:04

Ford Focus 2001 1.8TDDI 90 ks. Както си карах с 50 км/ч. Колата ми изгасна. Отбих почвам да въртя върти но не пали. Проверявам маслото - има . Махнах клемата на акомулатора за 5 мин. И пак почвам да паля- без резултат. Акумулатора е на 3 месеца. При подаване на контакт всички лампи изгасват без тази на маслото. Тръгвам да въртя и лампата угасва ,но колата не пали. Съмнява ме маслената помпа, защото като отворих капачката на ваша за да видя дали е омаслен забелязах че не е много топло. Пипах го с ръка а съм минал 6км. И колата беше загряла. Идеи.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCI Ztec 2002 - Не пали - ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН

Мнение от HACKO » 02 ное 2017, 16:52

Колега, маслото няма никаква вина в непаленето на двигателя. Дори капка масло да няма, изправния мотор пак ще запали, е след това мотора ще стане за изхвърляне, но ще запали. Щом върти и не пали, проблема е другаде, не се подава гориво в правилния момент или ...... като върти усеща ли се компресията ( трябва да прави фиу-фиу-фиу а не иууууууууу).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта