ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
IIcuXoIIaT
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 19 сеп 2007, 16:40
Модел на автомобила: Форд Фокус
Местоположение: София
Status: Извън линия

ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН

Мнение от IIcuXoIIaT » 04 дек 2009, 10:42

Здравейте колеги,
Моля Ви за малко помощ.
Проблема е следния:
Колата / Форд Фокус седан, 1.6 бензин, 2001 г/работи нормално - температура, обороти и всичко отанало. След като загася колата при повторно палене не иска да запали. При контакт температурата на двигателя се качва до края и после спада до средата. При опит за запалване в началото точно да запали и сякаш спира подаването на гориво и започва да върти все едно че няма безнин или е задавена.
Благодаря предварително,
без да искам пуснах темата в общи въпроси също така. моля за извинение.
Последна промяна от IIcuXoIIaT на 09 дек 2009, 10:25, променено общо 1 път.
Продавам крава с теленце (без роднинска връзка). Напълно обезпаразитени и ваксинирани!!!

eengyozova
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 30 ное 2009, 01:32
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8TdCI Zetec 2002
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете

Мнение от eengyozova » 06 дек 2009, 01:13

ами да ти кажа, моято кола също имаше такъв проблем, оказа се първо, 4е свещите са изгоряли, и то се видя тъй като ми светна оранжевата лампа за подгряващите свещи, сменихме ги тръгна, но след 1 ден пак така не можеше да запали и се оказа датчик на разпределителният вал, който е изгорял. Ходих при един майстор, който има софтуера на колата и за 5 мин с лаптопа видя къде дава грешка, поръчахме датчика сменихме го и запали. Като запали, понеже той натисна по-силно газта и като излезе един черен пушек ужастт.
Като чета форума, явно че повечето фордчета имат проблеми с паленето през зимните месеци, лятото си е пей сърце, ама зимата хммм. Лошото е, че и новите коли на форд дават такива проблеми, а не би трябвало да е така, слабостите с всяка изминала година трябва да се изчистват, но какво да правиш търговия, после ще тряба да се дават пари за резервни части и сервиз.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете

Мнение от paci » 06 дек 2009, 08:57

eengyozova написа: ...
На другите марки не им се случва нищо.
Ни датчици горят, ни свещи.
Дават на едни свещи примерно 20 000 км пробег, но това важи само за Форд.
При другите марки може да изкарат и 2 000 000 км пробег.
Само при Форд си горят когато си е написал завода производител.

Форд не пали зимата защото му е такъв собственика.

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете

Мнение от synthez 3D » 06 дек 2009, 09:27

eengyozova написа: Като чета форума, явно че повечето фордчета имат проблеми с паленето през зимните месеци, лятото си е пей сърце, ама зимата хммм. Лошото е, че и новите коли на форд дават такива проблеми,...
Това пък от къде го разбра?Колко нови Форда си карала,за да го твърдиш?Не че искам да защитавам марката,но колите,които идват в България,отдавна не са нови и уверявам те няма значение дали са Форд или не,винаги имат проблеми.Това че някои хора се правят,че не ги забелязват и тяхната кола е "най-добрата", е съвсем друга тема :)
Изображение

GalinBelos
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете

Мнение от GalinBelos » 06 дек 2009, 10:19

IIcuXoIIaT написа: Колата / Форд Фокус седан, 1.6 бензин, 2001 г/.
Защо си мисля , че човека пита за бензинов двигател , а не за дизел .

Сега по темата - най-добре мини един елкон за да се види какви грешки дава .Така като го описваш трябва да е от датчика за температурата на двигателя.Предполагам , че този датчик не работи и подава информация за студен двигател към компа и той от своя страна подава повече гориво което води до давене .
Огледай и кабелите да не са се напукали и да опират към маса .

IIcuXoIIaT
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 19 сеп 2007, 16:40
Модел на автомобила: Форд Фокус
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете

Мнение от IIcuXoIIaT » 07 дек 2009, 16:56

Благодаря за помощта, колеги.
Днес го заведох на диагностика и се оказа, че проблемът е в бензиновата помпа.
Сега ще трябва да я сменям. Дано се оправи.
Поздрави,
Продавам крава с теленце (без роднинска връзка). Напълно обезпаразитени и ваксинирани!!!

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Моля помогнете

Мнение от vargala81 » 07 дек 2009, 18:10

paci написа:
eengyozova написа: ...
На другите марки не им се случва нищо.
Ни датчици горят, ни свещи.
Дават на едни свещи примерно 20 000 км пробег, но това важи само за Форд.
При другите марки може да изкарат и 2 000 000 км пробег.
Само при Форд си горят когато си е написал завода производител.

Форд не пали зимата защото му е такъв собственика.
paci ,много правилно си го написал.На моя Форд тази зима ще му е трета ,40 000км му навъртях ,зимата не съм имал никакъв проблем със паленето .Това лято обаче ми направи проблем ,но аз съм си виновен.На сбирката в Калояново ,човека който правеше прегледите ме предупреди да сложа нещо върху акомулатора,защото е 65 ампера и е доста близо до капака.Аз обаче не обърнах внимание и един ден се случи,акомулатора подскочил ударил се във капака и е изгорял кабела на миносовата клема ,даже като отворих капака клемата беше заварена за него :D: ако някой не вярва на следващата среща в Калояново ще му покажа изгорялото на капака.На скоро пак отказа да запали ,щото беше паднал акумолатора,заредих го и ся си е пушка но скоро ще издаде багажа
.Форда е 91г.

IIcuXoIIaT
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 19 сеп 2007, 16:40
Модел на автомобила: Форд Фокус
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ,Проблема РЕШЕН

Мнение от IIcuXoIIaT » 09 дек 2009, 10:23

Колеги,
Фокусника е готов след сменена бензинова помпа.
Беше изгоряла, явно заради ниско ниво на горивото в резервоара.
мерси за съветите.
Продавам крава с теленце (без роднинска връзка). Напълно обезпаразитени и ваксинирани!!!

Потребителски аватар
sharo_baro
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН

Мнение от sharo_baro » 09 дек 2009, 20:01

може да напишеш колко пари си купил помпата
от каде и колко пари си дал за смяна
ако на някой колега му се наложи да знае колко ще се оръси :D
ИзображениеИзображение

IIcuXoIIaT
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 19 сеп 2007, 16:40
Модел на автомобила: Форд Фокус
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН

Мнение от IIcuXoIIaT » 10 дек 2009, 12:02

Да това е много добра идея.
Смяната на помпата стана във сервиза на ул. Брод до моста Чавдар. Много съм доволен от тях. Първо диагностицираха колата правилно / със оригинален нов софтуер за форд =20 лв./. След това си купих нова бензинова помпа за около 70 - 80лв/доставка от Пловдив/. В сервиза ми искаха между 150-300 лв. за нова помпа. Смяната ми струваше 60лв и става за няколко часа.
Съвета, че колата трябва да се кара с мин 15 л. бензин в резервоара е безплатен:)
Дотук сметката е 160 лв.
Безаварийни дни на всички,
Продавам крава с теленце (без роднинска връзка). Напълно обезпаразитени и ваксинирани!!!

red_gendo
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 29 авг 2009, 10:23
Модел на автомобила: Ford Fokus 2001 1,6 бензин 74kw
Местоположение: Kanzas
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН

Мнение от red_gendo » 02 фев 2022, 18:59

Здравейте ,

моля за съвет. И при мен форда не пали само върти до падане на акумулатора.
Колата е Форд Фокус 1,6 само бензин, 2001г. , двигателя е Zetec SE - 74 кw.

Колата е гаражна, изкарана е от гаража, запали , поработи малко да загрее и ....угасна и от тогава не иска и не иска да запали.

Направиаха и компютърна диагностика - грешки никакви не показва . А свети жълтата чек лампа и още една жълта лампа с удивителна и накърдрен пръстен.

Говорих с познат майстор - каза бензиновата помпа е - сменихме я с нова и пак не пали .
Свалихме маркуча от филтъра - и при подаване на контакт не чувам бензиновата помпа да работи нито през филтъра излиза гориво при опит да се припали.

Купих и смених едно реле отпред до акумулатора , което е за запалеването. Пак никакъв ефект.

Не мога да установя дали до помпата изобщо стига ток. Просто се почудих вече кое да гледам. Моля за съвет

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН

Мнение от pepy1 » 02 фев 2022, 20:56

01focog4e.pdf
(2.84 MБ) Свален 51 пъти
https://www.youtube.com/watch?v=uZSC9FECEIE
Чека може да са няколко неща, а това накъдреното с удивителната е за свещите, но може и да е за автоматична скоростна кутия. Дай повече инфо за колата. А този майстор.... не се консултирай повече с него, ще ти излезе скъпо и без резултат. Пдф файла е ръководство за фокус 2001, там може да прочетеш за символите.
времето е като парите-никога не стига

red_gendo
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 29 авг 2009, 10:23
Модел на автомобила: Ford Fokus 2001 1,6 бензин 74kw
Местоположение: Kanzas
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН

Мнение от red_gendo » 02 фев 2022, 21:03

ами майстора по принцип доста си го бива просто , първосигнално може би това му беше за помпата. Но както и да е , сега чета и гледам и че друго подобни проблеми ако не е бензинова помпа са комутатор и бубина. Не знам къде се намират обаче и как да проверя дали работят. Нещо с картинка за местоположението може ли ? А за колата какво да кажа друго - бензин без газова е , 74 кв, 2001г. хетчбек, двигателя е zetec se

red_gendo
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 29 авг 2009, 10:23
Модел на автомобила: Ford Fokus 2001 1,6 бензин 74kw
Местоположение: Kanzas
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН

Мнение от red_gendo » 02 фев 2022, 21:09

да това е лампата от клипа. Ръчка е не е автомаична скоростна кутия. Значи по описанието е за ....охлаждаща система ? да търся датчик там ли ? ама къде е той ? И за някакъв антишоков датчик чета че правил проблеми такива и прекъсвал подаването на бензин към помпата. от дясната страна до вратата бил но някой мобе ли да ми посочи къде е на картинка ? имал бутон за рестартиране

red_gendo
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 29 авг 2009, 10:23
Модел на автомобила: Ford Fokus 2001 1,6 бензин 74kw
Местоположение: Kanzas
Status: Извън линия

Re: ФОРД ФОКУС /1.6, 2001 г./ НЕ ПАЛИ, Проблема РЕШЕН

Мнение от red_gendo » 04 фев 2022, 09:07

решен казус - бушон 15А се оказа проблема

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта