НОВИ КРУШКИ ?
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 02 яну 2007, 14:43
- Модел на автомобила: Ford Courier 1.3
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
НОВИ КРУШКИ ?
Ако сложа крушки Н1 - 100 вата за дългите и Н7 - 80 вата за късите,дали ще ми издържат рефлекторчетата?
Колицата ми е Форд Куриер - 1.3 - Ендура Е - 60 кс , 1997 - на базата на Форд Фиеста
Колицата ми е Форд Куриер - 1.3 - Ендура Е - 60 кс , 1997 - на базата на Форд Фиеста
kokoz
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
На мен когато ми изгоря крушката на път я замених с 75/100 W синя светлина (такава имах резервна). От първия магазин на следващия ден си сложих нормална - за 10-15 километра цокъла бе започнал да се топи. Не знам как е рефлектора, все пак не съм я ползвал дълго, но за толкоз кратко ме изуми че стъклото се е топяло... Сега и резервните ми са по каталог, да няма изненади.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
С/у тебе и пред тебе все пак карат хора!kokoz_1952 написа:Ако сложа крушки Н1 - 100 вата за дългите и Н7 - 80 вата за късите,дали ще ми издържат рефлекторчетата?
Колицата ми е Форд Куриер - 1.3 - Ендура Е - 60 кс , 1997 - на базата на Форд Фиеста
Не си ли се замислял над това?
С тези 100W крушки как мислиш, дали ще им е комфортно?
Сложи си нормални крушки да не береш ядове с букси, рефлектори ...
Какви псувни отнасят па тия с "посадените" ксенони ... дали не ги сърбят задниците
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 02 яну 2007, 14:43
- Модел на автомобила: Ford Courier 1.3
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
Прав си колега - това си е чиста гъзария , а и във финансово отношение е доста соленичка инвестиция - около 80 лева.До преди седмица карах с Филипс - Силвър Вижън,
но релерегулатора на генератора да вземе да се прецака и то най-лошия вариант - презарежда - 19 волта и нагоре,и докато се усетя ми изпукаха и четирите крушки.Сега съм с
обикновени халогенки и ми е още терсене.И съм решил да си направя едно изводче някъде в колата и с едно мултицетче да си контролирам зареждането на генератора - защото
когато не зарежда-добре - лампата свети,обаче когато презарежда...........
но релерегулатора на генератора да вземе да се прецака и то най-лошия вариант - презарежда - 19 волта и нагоре,и докато се усетя ми изпукаха и четирите крушки.Сега съм с
обикновени халогенки и ми е още терсене.И съм решил да си направя едно изводче някъде в колата и с едно мултицетче да си контролирам зареждането на генератора - защото
когато не зарежда-добре - лампата свети,обаче когато презарежда...........
kokoz
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
Няма смисъл от крушки с повече ватове - само проблеми ще си докараш. Взимаш си Osram Nightbreaker или Philips Extreem и получаваш същия резултат без да вадиш очите на околните.
Колкото до посадените ксенони - зависи на какво си ги посадил При фаровете с лупи и тези с прозрачни стъклени фарове няма грижи.
Колкото до посадените ксенони - зависи на какво си ги посадил При фаровете с лупи и тези с прозрачни стъклени фарове няма грижи.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 02 яну 2007, 14:43
- Модел на автомобила: Ford Courier 1.3
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
Освен това,ровейки се някъде из мрежата видях,че те са забранени в ежедневието - използват се само за ралита !
kokoz
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
А какво ще кажете за диаграма на насоченост при късите светлини? Ако са регулирани на никой няма да пречат независимо колко им е мощноста. На дълги закона забранява да караш когато срещу теб или пред теб на по малко от (мисля 150м, но не съм сигурен) се движи автомобил. А това дали ще ти издържи инсталацията е друг въпрос.
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
methodboy написа:А какво ще кажете за диаграма на насоченост при късите светлини? Ако са регулирани на никой няма да пречат независимо колко им е мощноста. На дълги закона забранява да караш когато срещу теб или пред теб на по малко от (мисля 150м, но не съм сигурен) се движи автомобил. А това дали ще ти издържи инсталацията е друг въпрос.
На някой през последните години когато минава преглед да са му проверявали регулировката на фаровете???
Преди мнооооого години имаше такова нещо.......че забраняваха и допълнително сложените халогени.....
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
Лут ли си уе?stoy@n написа:На някой през последните години когато минава преглед да са му проверявали регулировката на фаровете???
Преди мнооооого години имаше такова нещо.......че забраняваха и допълнително сложените халогени.....
Искало ми се е, ама ...
Аз съм се карал с този който извършва прегледа, че го усетих, че засича задните колелета а аз съм стъпил с предните.
Ти фаровете да ти гледа някой ...
На тия наще Фиести-Куриери късите са много калпави.
Веднъж ги разбазиках аз, ходих в СБА и дадох 5 кинта да си ми регулират.
След това в МП май са ги барали и са добре.
С най-обикновенни Н7 съм.
Слагах NIGHT BREAKER, страхотни са, но с къс живот.
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
Само прегледите ли са? А това, че монтажът на ксенон (в момента даже има активна обява в секция "Продавам") е преправяне на осветителната уредба? Поне аз не съм чул някой да се жалва за това, полицията го е глобила за това, че неговият "ксенон" не отговаря на нормативната уредба. А това, че 3/4 -ти от автомобилите се движат със запалени "халогени", без да има нужда от тях? Някой да е изпищял, че "гадните" полицаи са го глобили?stoy@n написа:
На някой през последните години когато минава преглед да са му проверявали регулировката на фаровете???
Преди мнооооого години имаше такова нещо.......че забраняваха и допълнително сложените халогени.....
От 100W крушки най-много да се прецакат генератора и акумулатора, е и главата на голфъра, ако е заслепил някой по-нервен бабаит, но за истинският голфър е без значение.
От студ умри, гузар бъди!!!
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
stoy@n написа:На някой през последните години когато минава преглед да са му проверявали регулировката на фаровете???
Преди мнооооого години имаше такова нещо.......че забраняваха и допълнително сложените халогени.....
Ами не си питал да ти ги проверят и не са ти ги проверявали. Във всеки пункт за годишни технически прегледи трябва да имат такъв уред. Ако ги питаш докато ти пишат документите ще ти направят реглажа. Аз понеже си сменях фаровете преди няколко години си правех реглаж на фаровете.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
Това за допълнителните халогени ми стана интересно... да взема да си ги сваля преди да отида на преглед, ако е толкова проблем...
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
Вчера минавах преглед с фокуса.Провериха само предни и задни спирачки.Другото го написаха с "да" в листа.stoy@n написа:
На някой през последните години когато минава преглед да са му проверявали регулировката на фаровете???
Преди мнооооого години имаше такова нещо.......че забраняваха и допълнително сложените халогени.....
Викам му на чичката: Няма ли да проверите фаровете дали светят правилно,насочени ли са,нещо разцентровани?
Оня вика по 5лв на фар ги проверяваме,искаш ли,
Ми викам искам.
Сложи една стойка с няква лупа
-Тоя е добре!
Премести на другия.
-И тоя е добре!
....и прегледа ми излезе 35лв. да се еваа
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
Тук не си прав, предвидено е (във въпросната диаграма ) че определен процент от светлината ще се пропусне в тъмната (горна) част от гледката на къси. Това се прави за да са видими пътните значи и на къси. Нали се сещаш че като монтираш ксенон и осветеността в светлата част на картинката ти се вдигне 3 пъти с толкова ще се вдигне и в тъмната. Тогава се преминава прага на заслепяване и насрещните страдат. Най-силно това си личи на фаровете с френелови лещи на стъклото (набраздените стъкла) и малко по-малко на тези с френелова леща на рефлектора (кристалните). За пример давам Голф II с ксенон или Голф IV с ксенон Само на прожекционни фарове (с лупи) обикновенно няма проблем със заслепяването.methodboy написа:А какво ще кажете за диаграма на насоченост при късите светлини? Ако са регулирани на никой няма да пречат независимо колко им е мощноста. На дълги закона забранява да караш когато срещу теб или пред теб на по малко от (мисля 150м, но не съм сигурен) се движи автомобил. А това дали ще ти издържи инсталацията е друг въпрос.
Малко по темата. Тези 100W-ови крушки обиновенно даже и не светят повече от нормалните. Само синеят заради синьо оцветеният балон. Е, и стопяват инсталацията
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
TED написа:Тук не си прав, предвидено е (във въпросната диаграма ) че определен процент от светлината ще се пропусне в тъмната (горна) част от гледката на къси. Това се прави за да са видими пътните значи и на къси.
Няма как да се пропусне светлина там. При реглажа повдигането на диаграмата започва малко след средата на скалата .Това е диаграма на насоченост по европейски стандарт. Това заслепяване може да се получи когато ти си в десен завой и срещу теб има автомобил. Водача на другия автомобил ще бъде заслепен докато ти не. Това няма как да се избегне. Всъщност има с американски фарове. При тях няма повдигане на диаграмата в дясно за осветяване на банкета и знаците (респективно в ляво за английските). А това за ксенона се получава при промяна на фокусното разстояние.
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
Не си ме разбрал правилно, говоря за осветеността в тъмната част от гледката а не за повдигането от страната на тротоара. Въпросните френелови лещи не са идеални и затова над разделителната линия светло/тъмно не е идеално тъмно.
Пример 1 - Пежо 407 '99 (кристален фар с френелов рефлектор)
Пример 2 - Некво М3 с прожекторни фарове (лупи)
Забелязваш ли че има отблясъци над линията (в тъмното). Те заслепяват насрещно движещите се даже и при правилно регулирани фарове.
На кугара например може да видиш два отблясъка като уши от ляво и дясно. Ако не знаеш има и как да му обърнеш дирекцияята на фаровете с едно лостче от вътре.
Пример 1 - Пежо 407 '99 (кристален фар с френелов рефлектор)
Пример 2 - Некво М3 с прожекторни фарове (лупи)
Забелязваш ли че има отблясъци над линията (в тъмното). Те заслепяват насрещно движещите се даже и при правилно регулирани фарове.
На кугара например може да видиш два отблясъка като уши от ляво и дясно. Ако не знаеш има и как да му обърнеш дирекцияята на фаровете с едно лостче от вътре.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
Най-после някой да даде обяснение.TED написа: ...
Начи не съм аз малоумен и кривоглед.
Турайте си ксенонови крушки де не им е мястото ... да си светите в ...
Не може ли да се направи нещо и по тези ГТП да се гледа за такива малоумни истории и да се задължават водачите да ги махнат?!
Почвам вече да пускам дълги с/у такива идиоти
6 крушки паля отпред, все ще виждам нещо ако и той ми набие дълги и е със БИлайна
Тази вечер гледам един червен Ескорт май MK4 беше, че не го видях добре.
Само му видях тъпата заслепяваща светлина и затъмнените задни джамове.
Смятайте тези огромни фарове въоръжени с ксенонови крушки ... малоумна раота еййй
Няма да ни опрай никой ... проста сган сме си
- krassigeoriev
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
не се заблуждавайте колеги
няма нищо по добро от добре регулираните фарове та ако ще да са със свещи а не с крушки
а за ксенона - тои си е супер но да е монтиран както трябва, не само да свети в бяло
няма нищо по добро от добре регулираните фарове та ако ще да са със свещи а не с крушки
а за ксенона - тои си е супер но да е монтиран както трябва, не само да свети в бяло
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
В кое съм се заблудил?krassigeoriev написа:не се заблуждавайте колеги
няма нищо по добро от добре регулираните фарове та ако ще да са със свещи а не с крушки
а за ксенона - тои си е супер но да е монтиран както трябва, не само да свети в бяло
Написал ли съм, че съм минал едва ли не 3пъти на реглаж на фаровете и съм си доволен от фаровете в момента?
1 път аз ги видгах, че на извънградско като мина от дълги на къси ставаше едновременно със скачане на спирачки.
Те халогените светеха доста по-далече!
Видях, че съм се омазал с вдигането, отидох и дадох 5 кинта да ми ги регулират.
После мрънках в МП за тези фарове и казаха, че ще ги видим някой ден.
Не помня за какво им я бях оставил и вечерта забелязах, че късите са ми доста по-добре.
Иначе съжалявам за всяка една оставена стотинка в МП!
За реглаж на фарове не знам да им е правен там освен да си бъркали в носовете и да са се сетили да ги проверят и да ми направят зарибявка за да съм им доволен клиент.
За скапаните ксенони ми е ясно, че трябва да се мине да се дадът поне 5 кинта да се регулират тези фарове след монтаж на ксенона, ама грамотни хора останаха малко в тази държава
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: НОВИ КРУШКИ ?
Май е време и аз да изразя своето мнение.
1. На снимките по горе се дава за пример пежо 407 99 година. Не че нещо ама съм сигурен че през 99 французите дори и не са си мечтаели за 407 понеже моделът излиза на бял свят през 2004.
2. Фаровете на 407 верно са кристални, но са задължително с лупи, което на теория означава че трябва да свети и фокусира светлината не по зле от даденото за пример М3.
3. На кугъра фаровете са различни за ляво и за дясно движение, а въпросното лостче се използва при мъгла за да елиминира вдигането на десният край на снопа светлина и по този начин да се намали самозаслепяването при движение в такива условия.
4. До сега за близо 5 години от както са започнали да навлизат ксеноните съм срещнал не повече от 5 души които да не са доволни от това как светят (говорим за хубав ксенон, а не за най дивият и евтин китаец който може да се намери на пазара). Все пак след като фирми като филипс хела, осрам и доста други които са се доказали в тази сфера произвеждат въпросният продукт, то значи той е проверен и отговаряна съответните стандарти, относно светене, заслепяване и така на татък.
5. Когато собствените ти фарове не светят (както и когато си уморен) дори и човек с газена лампа да се зададе на среща ти, започва да ти пречи.
6. Наистина е страшно важно да са добре регулирани, иначе ако са малко по вдигнати от нужното за тези на среща става кошмар
1. На снимките по горе се дава за пример пежо 407 99 година. Не че нещо ама съм сигурен че през 99 французите дори и не са си мечтаели за 407 понеже моделът излиза на бял свят през 2004.
2. Фаровете на 407 верно са кристални, но са задължително с лупи, което на теория означава че трябва да свети и фокусира светлината не по зле от даденото за пример М3.
3. На кугъра фаровете са различни за ляво и за дясно движение, а въпросното лостче се използва при мъгла за да елиминира вдигането на десният край на снопа светлина и по този начин да се намали самозаслепяването при движение в такива условия.
4. До сега за близо 5 години от както са започнали да навлизат ксеноните съм срещнал не повече от 5 души които да не са доволни от това как светят (говорим за хубав ксенон, а не за най дивият и евтин китаец който може да се намери на пазара). Все пак след като фирми като филипс хела, осрам и доста други които са се доказали в тази сфера произвеждат въпросният продукт, то значи той е проверен и отговаряна съответните стандарти, относно светене, заслепяване и така на татък.
5. Когато собствените ти фарове не светят (както и когато си уморен) дори и човек с газена лампа да се зададе на среща ти, започва да ти пречи.
6. Наистина е страшно важно да са добре регулирани, иначе ако са малко по вдигнати от нужното за тези на среща става кошмар
Последна промяна от kriki на 14 мар 2010, 20:09, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта