Непалене на Ескорт 92

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
krumtenev
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 16 яну 2010, 09:50
Модел на автомобила: escort 1.4
Status: Извън линия

Непалене на Ескорт 92

Мнение от krumtenev » 23 яну 2010, 20:35

Стартера работи, бензиновата помпа също работи, но до свещите не достига ток?
като мина през по големи дупки и в движение изгасва.
Преди време имах проблеми с устройството за прекъсване на захранването с гориво/шоков бушон/ което спираше горивната помпа, но взех захранване отдругаде и сега помпата работи постоянно.
Имате ли представа къде може да е проблема?
Англиски форум : питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!

Потребителски аватар
krassigeoriev
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от krassigeoriev » 27 яну 2010, 19:04

щом няма ток на свещите значи има проблем с бубината започни с замерване на захранването и
И дай повече инфо правено ли е до сега нещо по колата и симптоми на болестта
FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./fiesta 1.3 1999г.

Изображение

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от Sasho85 » 29 яну 2010, 00:48

Запалителната уредба EEC IV с EDIS ли е? Ако е така провери дали само на два цилиндъра нямаш искра. За по-бързо трябва да видиш само първи и втори цилиндър. Те са на една бубина съответно с четвърти и трети. Ако и на четирите нямаш искра проверяваш за прекъснат кабел или не добра връзка между:
пин 1 на ЕДИС-а и пин 56 на компютъра
пин 3 на ЕДИС-а и пин 36 на компютъра
пин 4 на ЕДИС-а и пин 16 на компютъра
Проверяваш датчика на коляновия вал- съпротивлението му трябва да е между 200 и 450 ома.
Бубината също може да я провериш но ме съмнява:
съпротивлението между средното и крайните крачета трябва да е 0,4-0,6 ома
съпротивлението на вторичната намотка се мери на изводите между 1и 4 и между 2 и 3 цилиндър.
Ако само на една двойка цилиндри нямаш искра проверяваш за прекъснат кабел между:
пин 10 и 12 на ЕДИС-а към бубината
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

krumtenev
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 16 яну 2010, 09:50
Модел на автомобила: escort 1.4
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от krumtenev » 04 фев 2010, 10:11

Импулсния датчик беше разхлабен и смених релето на горивната помпа.
Вече пали без проблем.Но тъка и не разбрах точно от кое се оправи
Благодаря за помощта на всички!
Англиски форум : питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от HACKO » 04 фев 2010, 10:17

krumtenev написа:Стартера работи, бензиновата помпа също работи, но до свещите не достига ток?
...
Релето на бензиновата помпа няма нищо общо със тока на свещите. Датчика на Хол, обаче има пряка зависимост.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

krumtenev
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 16 яну 2010, 09:50
Модел на автомобила: escort 1.4
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от krumtenev » 04 фев 2010, 11:14

Между другото, след като прочетох ръководството на ФОРД не можах да разбера за какво е тази система?
Става въпрос за "бронзови" тръби свързани с изпускателния колектор който влизат в черна кутия , в която се създава вакуум? и която при отваряне издава странен шум?
Англиски форум : питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от Sasho85 » 04 фев 2010, 13:17

Служат за екологична цел.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от HACKO » 04 фев 2010, 13:21

Това е еко система вариация на ЕГР, само че не връща част от изгорелите газове във всмукателния тракт, както е при ЕГР, а вкарва чист въздух в колектора. Проблема е че трябва да работи само в определени режими и като се скапе вкарва въздух постоянно и обърква ламбдата и става кофти. Аз моите съм ги отрязал и затапил отдавна и работи по-добре. Англичаните продават комплект тапи за целта, ама на мене ми беше по-лесно да отрежа разклоненията към колектора, да сплескам стърчащите остатъци и да ги заваря с електрожена (почти без пари).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

krumtenev
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 16 яну 2010, 09:50
Модел на автомобила: escort 1.4
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от krumtenev » 23 мар 2010, 08:20

Проблема пак се появи...... :(:
Закачих я на комп. никакви грешки няма....
Казаха ми че наи вероятно е от ЕДИС 4 и сега съм решил да го сменя....
Ще пиша по късно за резултата....
Англиски форум : питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от HACKO » 23 мар 2010, 09:34

Преди да сменяш ЕДИС провери ел. таблото за "студени" спойки, често срещано явление на Ескортите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

krumtenev
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 16 яну 2010, 09:50
Модел на автомобила: escort 1.4
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от krumtenev » 23 мар 2010, 10:21

Благодаря за съвета!
Същото каза и ел.специалиста , но след като замери куплонга който влиза в ЕДИСа каза че до него стига захранване, което значи че проблема не е в ел таблото или релетата/ които преди това ги бях сменил вси4ките :D /
Англиски форум : питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!

krumtenev
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 16 яну 2010, 09:50
Модел на автомобила: escort 1.4
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от krumtenev » 23 мар 2010, 10:42

Сега като завъртя ключа на стартера се чува едно чукане на някакво реле/ мисля 4е е това на горивната помпа/ в ел. таблото ?
Оказа се че не е и от ЕДИС а :-/:
Англиски форум : питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от HACKO » 23 мар 2010, 11:30

Пусни търсачката и виж какво има написано за проблемите в ел.таблото на Ескортите, не си първия със такива симптоми.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

krumtenev
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 16 яну 2010, 09:50
Модел на автомобила: escort 1.4
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от krumtenev » 23 мар 2010, 12:33

Може ли да питам нещо.... да не би аз да греша
Колко трябва да е съпротивлението на бубината 4,5 -5,5 Q ?
Защото уреда ми показва 1,5 Q /но уреда ми е много стар и може да дава грешни стойности/
И какво напрежение трябва да достига до бубината?
Англиски форум : питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!

krumtenev
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 16 яну 2010, 09:50
Модел на автомобила: escort 1.4
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от krumtenev » 23 мар 2010, 15:24

З А П А Л И...... :D :D :D
шунтирах ел.таблото и захраних бубината директно и запали !
Благодаря на Наско /наистина ще се окаже студена спойка/
Англиски форум : питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум : питаш нещо и в замяна също те питат нещо.
Български форум : питаш нещо и всички се впускат да ти обясняват колко си тъп!

Потребителски аватар
pitbulche
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от pitbulche » 01 авг 2011, 20:57

Моята е ескорта от профила ми. Онзи ден бях на разходка до Бачково, нямаше никакви подозрителни симптоми. Прибрах се, но на другия ден колата не запали въобще. Търсих, търсих и констатирах: няма ток на свещите; има 12V на средната клема на буксата на бобината; съпротивленията на намотките на бобината са - 0,5ома-първична и 15килоома-вторична (изглежда здрава). Не мога да видя къде е датчика за коляновия вал да го проверя, кажете как да стигна до него. Другия датчик за разпределителния вал дава грешки, но той си е отдавна така, май в Германия са опитали да го сменят, защото болтчето е преебано - не са успели да го развият.
Колега, ти какво шунтира от таблото, имаше ли захранване на буксата на бобината?
Изображение

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от Revell » 02 авг 2011, 09:40

Датчика на коляновия вал е скрит зад стартера. Огледай за кабел, който минава над стартера и отива към блока, посока маховика.

Потребителски аватар
pitbulche
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от pitbulche » 02 авг 2011, 20:30

Значи, около стартера не намерих датчика за положението на коляновия вал. Обаче докато се опитвах да вдигна колата на крик, за да го търся, защото не мога да се придвижа до канал без теглене, мина един колега и му обясних ситуацията. Докато му обяснявах как утре той ще ме тегли до канал, му показах как няма ток на свещите и...... Голям смях!!! Взе, че запали!!! :!: Трети ден се мъча да я запаля, днес я пробвах пак преди да почна да работя, нищо не съм барнал, защото въпросния колега дойде и ме прекъсна. Просто незнам какво стана, сега си работи както преди - без забележки. Другата седмица смятам да ходя на море - как да тръгна с тая кола?! :-/:
Изображение

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Непалене на Ескорт 92

Мнение от Revell » 03 авг 2011, 13:57

Ами не около стартера а ЗАД него - скрит е. Все пак поне кабелите които отиват към него се виждат над него и под контейнера или там каквото е на еко системата. Не е изключено обаче при теб да са правени интервенции и кабела да минава от друго място. Самото положение на датчика е толкова кофти че без да се свали стартера не може да се види, а пък после докато развиеш датчика е еднаааа...моли се да не е развален болта.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 98 госта