Проблем със зареждането на акумулатора
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 26 яну 2010, 20:08
- Модел на автомобила: Форд Ескорт
- Status: Извън линия
Проблем със зареждането на акумулатора
Колеги имам проблем, с кайто се боря вече 3-4 години и съм почти на финала на силите си. Колата е Форд Ескорт 1995год., 1,3куб.см., бензин. От време на време ми свети лампата за зареждането на акумулатора. Лошото е, че явно от време на време не свети и акумулатора пак не се зарежда. Миналата година стоях на средата на пътя без ток. Смених алтернатор, купихме нов акумулатор. Тази година, около месец, след като започнах да карам постоянно на фарове проблема пак се появи. Смених пак алтернатор, но нищо не се промени. След като колата постои малко на светофари в задръстванията, започва да светва лампата за зареждането, радиото спира и се вклучва само, светлината на фаровете намалява. Карах колата пак на жичкаджия, каза че няма проблем. Само че определено има. Ще ви бъда благодарна за всякакви съвети.
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Нов алтернатор ли постави или от някоя морга го свалиsonya_do написа:Колеги имам проблем, с кайто се боря вече 3-4 години и съм почти на финала на силите си. Колата е Форд Ескорт 1995год., 1,3куб.см., бензин. От време на време ми свети лампата за зареждането на акумулатора. Лошото е, че явно от време на време не свети и акумулатора пак не се зарежда. Миналата година стоях на средата на пътя без ток. Смених алтернатор, купихме нов акумулатор. Тази година, около месец, след като започнах да карам постоянно на фарове проблема пак се появи. Смених пак алтернатор, но нищо не се промени. След като колата постои малко на светофари в задръстванията, започва да светва лампата за зареждането, радиото спира и се вклучва само, светлината на фаровете намалява. Карах колата пак на жичкаджия, каза че няма проблем. Само че определено има. Ще ви бъда благодарна за всякакви съвети.
Шофьорски стаж 28-29г.
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 09 юли 2009, 20:47
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Да неби да са ти много ниски оборотите?И на мен ми е правило фордчето такива мизерии, и прецаках акумулатора от ниски обороти.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 26 яну 2010, 20:08
- Модел на автомобила: Форд Ескорт
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Ами дъжи около 900 оборота, но преди да светне лампата падат, понякога. Не съм много сигурна дали всеки път.
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Кабелът от алтернаторът към батерията, оригинален ли е
Замасяването между купето и мотора, в изправност ли е
Предполагам, че си проверила и подържаш нивото на електролита в батерията
Замасяването между купето и мотора, в изправност ли е
Предполагам, че си проверила и подържаш нивото на електролита в батерията
Последна промяна от Vladek на 26 яну 2010, 20:43, променено общо 1 път.
Шофьорски стаж 28-29г.
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 09 юли 2009, 20:47
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Като подадеш газ гасне ли лампата,или продължава да свети?
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Имаш ли допълнително монтирани в колата ел.уреди или съоражения
Пишеш, че след като си започнала да вкл. фаровете ...
Крушките на фаровете и габаритите, с оригиналната мощност ли са (ватове)
Пишеш, че след като си започнала да вкл. фаровете ...
Крушките на фаровете и габаритите, с оригиналната мощност ли са (ватове)
Шофьорски стаж 28-29г.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 26 яну 2010, 20:08
- Модел на автомобила: Форд Ескорт
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Единственото допълнително монтирано е касетофона, но първо е нов, второ последните седмици карам без да го пускам изобщо и няма промяна. Относно подаването на газ, в началото гаснеше. По принцип и сега гледам да държа колата на по-високи обороти по светофарите, но май вече не върши работа. Vladek, благодаря за идеята за кабелите и замасяването, утре ще проверя. Относно електролита на батерията, не е проблем. Крушките предполагам, че са с оригинална мощност. По едно верме изгоряха и двете крушки за късите светлини едновременно и са сменяни в сервиз.
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Системата за зареждане на батерията, не е чак толкоз сложна и възлите около тази система, не са чак толкоз много.sonya_do написа:Единственото допълнително монтирано е касетофона, но първо е нов, второ последните седмици карам без да го пускам изобщо и няма промяна. Относно подаването на газ, в началото гаснеше. По принцип и сега гледам да държа колата на по-високи обороти по светофарите, но май вече не върши работа. Vladek, благодаря за идеята за кабелите и замасяването, утре ще проверя. Относно електролита на батерията, не е проблем.
Провери тези неща или по-добре, отиди при някой автомобилен жичкаджия (моделът и марката на колата, не са от особено значение).Ел.техникът ще замери възловите точки и ще ти каже от каво идва проблема.Три години са доста време ...страдание
Успех!
( драсни два реда, да ни държиш в ...напрежение)
Шофьорски стаж 28-29г.
- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
По възможност погледни и изолацията на кабелите между алтернатор и акумулатор - при лоша изолация ще правят утечка към корпус и от там и няма да се зарежда акумулатора.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 26 яну 2010, 20:08
- Модел на автомобила: Форд Ескорт
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Колеги, обещах да ви държа в течение и да кажа какво сме свършили днес. Оставих колата при мъжа ми и те с един негов колега цял ден се занимаваха с нея. Алтернатора е свален отново и проверен зарежда си нормално. Кабелите са проверени, няма проблем. Пробвали са с нов акумулатор, но и с него няма проблем. Когато се запали колата и се натовари ел. мрежата, тока е около 14,00 волта, колко и трябва да си е и постепенно почва да пада до около 12,30-12,45.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
12,3V ако е при работещ двигател е страшно малко. Толкова ми показва на мене преди да запаля, като е седяла колата 8-9 часа на студа. При работещ двигател винаги са ми казвали, че напрежението трябва да е от 14V нагоре, даже и при някакви включени консуматори.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Зарядното напрежение на батерията трябва да е в границите 13.9 - 14.2 волта
Успяхте ли да локализирате веригата, от която се причинява този спад на зярядното напрежение
Успяхте ли да локализирате веригата, от която се причинява този спад на зярядното напрежение
Последна промяна от Vladek на 27 яну 2010, 19:22, променено общо 1 път.
Шофьорски стаж 28-29г.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 26 яну 2010, 20:08
- Модел на автомобила: Форд Ескорт
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Ами не, то това е проблемаVladek написа:Зарядното напрежение на батерията трябва да е в границите 13.9 - 14.2 волта
Успяхте ли да локализирате веригата, от която се причинява този спад на зярядното напрежение
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Натоварвайте постепенно алтернатораsonya_do написа:Ами не, то това е проблемаVladek написа:Зарядното напрежение на батерията трябва да е в границите 13.9 - 14.2 волта
Успяхте ли да локализирате веригата, от която се причинява този спад на зярядното напрежение
Най напред с парното, после с фаровете и т.н.
Трябва да се разбере при какъв товар ориентировъчно ...кляка ...алтернатора
Шофьорски стаж 28-29г.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Ако клемите които се закачат на акумулатора не са сменяни скоро, направо взимайте нови. Освен теста, който е описал Владек по-горе, първо пробвайте да оставите колата запалена известно време без допълнителни консуматори - напрежението не трябва да намалява. Ако намалява без да е пуснато каквото и да е, значи има проблем със зареждането. Ако почне да намалява чак като пуснете някой консуматор, трябва да му се прегледа веригата на токовете.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Петре,ти кога зе да разбираш от токове уаpeterdi_bg написа:Ако клемите които се закачат на акумулатора не са сменяни скоро, направо взимайте нови. Освен теста, който е описал Владек по-горе, първо пробвайте да оставите колата запалена известно време без допълнителни консуматори - напрежението не трябва да намалява. Ако намалява без да е пуснато каквото и да е, значи има проблем със зареждането. Ако почне да намалява чак като пуснете някой консуматор, трябва да му се прегледа веригата на токовете.
Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Тия почернените пасежи, провокират някои въпроси в менsonya_do написа:Колеги, обещах да ви държа в течение и да кажа какво сме свършили днес. Оставих колата при мъжа ми и те с един негов колега цял ден се занимаваха с нея. Алтернатора е свален отново и проверен зарежда си нормално. Кабелите са проверени, няма проблем. Пробвали са с нов акумулатор, но и с него няма проблем. Когато се запали колата и се натовари ел. мрежата, тока е около 14,00 волта, колко и трябва да си е и постепенно почва да пада до около 12,30-12,45.
Как установихте, че сваленият артепнатор, зарежда нормално
Като сложипте новият акумулатор, има или няма проблеми и за какво време го тествахте
Шофьорски стаж 28-29г.
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със зареждането на акумулатора
Владо,мноо си прав братчед,ама ако знаеш колко си прав проблема е че хората се опитват да си помогнат сами а явно нямат идея от ел вериги и други такива глупости като напрежение ,ток и бля бля,някой нагоре беше насочил да отидат при ел спец,но има много фактори които може би ги спират........
п.п. Не стаа от тук и с два поста да се обясни нещо ,което се учи с години
п.п. Не стаа от тук и с два поста да се обясни нещо ,което се учи с години
Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта