Лампата на SRS еърбега-инфо за кодовете!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 13 дек 2007, 15:47

Дааа,преди време в Руския форум на Мондео,бях чел че постоянното светене на лампата,маже да се дължи и на слаб акумулатор.Мисля че и в Хайнеса го пишеше :roll:
Благодаря,че сподели,беше ми изхвръкнала от акъла горната информация,но като прочетох поста ти си припомних :!:
Ще допълня първото мнение,ако позволиш? :wink:
Изображение

Al161978
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

слаб акумулатор

Мнение от Al161978 » 14 дек 2007, 11:28

Естествено, допълни го, нали за това ги пускаме тия постове :D

Поздрави,
Ал

Потребителски аватар
plamenpaunov
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 03 яну 2008, 16:59
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD 97
Status: Извън линия

Мнение от plamenpaunov » 03 яну 2008, 17:50

Здравейте!От скоро съм собственик на ФОРД ЕСКОРТ 1.8ТД 97г.Имах следния проблем:наложи се да сваля предната дясна седалка и изключих куплунга,който е под нея и започна да ми мига лампата на таблото на SRS еърбега.Посъветвах се с приятел,който разбира и ми каза,че трябва да отида в сервиз за да ми изчистят с компютър грешката,която дава системата.След като сложих седалката обратно на мястото и включих куплунга,лампата угасна и вече не мига.Спестих си ходенето в сервиз и пари,но дали всичко е наред?Дали еърбега ще работи нормално,ако се наложи?Благодаря ви предварително за мненията по зададения от мен въпрос!
Прикачени файлове
101_5740.JPG

Потребителски аватар
dankol
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 11 юли 2006, 11:25
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО-98г. комби GIA 1.8 TDI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от dankol » 07 яну 2008, 12:28

Здравейте колеги и Честита нова година на всички.
От няколко месеца ми свети лампата за въздушните възглавници, постояно без да премигва. Прочетох какво ли не, но в крайна сметка не разбрах от какво точно може да е това. Някой можели да ми изброи възможните причини. Благодаря!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 07 яну 2008, 14:13

dankol написа:......От няколко месеца ми свети лампата за въздушните възглавници, постояно без да премигва. .......
При отсъствие на напрежение в блока на захранване на SRS,лампата свети постоянно.
Същото може да се получи явно и от слаб недозареден акумулатор.
Прикачени файлове
2.jpg
Провери също предпазителя 3 с номинал 60А.Той е в кутията с предпазители в моторният отсег.
1.jpg
Провери предпазителя 22 с номинал 7,5А.Той е в кутията с предпазители под волана.
Изображение

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 07 яну 2008, 14:31

plamenpaunov написа:....Имах следния проблем:наложи се да сваля предната дясна седалка и изключих куплунга,който е под нея и започна да ми мига лампата на таблото на SRS еърбега.Посъветвах се с приятел,който разбира и ми каза,че трябва да отида в сервиз за да ми изчистят с компютър грешката,която дава системата.След като сложих седалката обратно на мястото и включих куплунга,лампата угасна и вече не мига.Спестих си ходенето в сервиз и пари,но дали всичко е наред?Дали еърбега ще работи нормално,ако се наложи?Благодаря ви предварително за мненията по зададения от мен въпрос!
Значи след като си изключвал щекерите,предполагам си смъкнал и минусовата клема на акумулатора-тогава няма проблем,компа не е записал грешка.Ааа,сега прочетох,че не си махал клемата :roll: ,добре че не се е задействал пиропатрона.При работа по контактите на SRS,където и да са,изключвайте минусовата клема 15 минути преди това.Занули компа сега,но все пак се допитай до някой по-запознат,мисля че при Форд,натрупаните грешки се изчистват.Тоест не се записват във фискална памет,но все пак попитай и в МП.
Изображение

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 07 яну 2008, 14:54

Аз съм откачал и закачал всички видове куплунги безброй пъти без да разкачам акумулатора. Пиропатронът на колана не е гърмял. Него също съм свалял няколко пъти за да му почистя контакчето. Според мен грешките не се запомнят. Достатъчно е само след като си наместил връзките да извадиш контактния ключ. После вкарваш, въртиш на контакт и лампата вече не мига.
Изображение

Потребителски аватар
dankol
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 11 юли 2006, 11:25
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО-98г. комби GIA 1.8 TDI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от dankol » 08 яну 2008, 11:25

demiro написа:
dankol написа:......От няколко месеца ми свети лампата за въздушните възглавници, постояно без да премигва. .......
При отсъствие на напрежение в блока на захранване на SRS,лампата свети постоянно.
Същото може да се получи явно и от слаб недозареден акумулатор.
Благодаря за изчерпателното напътствие. Ще проверя предпазителите и дано угасне, ако не пак ще питам.

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 08 яну 2008, 18:37

Искам да попитам нещо-няколко човека вече ми казват че когато дам на контакт трябва да изчакам лампата за еърбега да загасне и тогава да запаля, защото в противен случаи се трупали грешки,има ли някаква истина в това или не?

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 08 яну 2008, 18:48

TURBOTO написа:Искам да попитам нещо-няколко човека вече ми казват че когато дам на контакт трябва да изчакам лампата за еърбега да загасне и тогава да запаля, защото в противен случаи се трупали грешки,има ли някаква истина в това или не?
Надали. Аз не винаги я чакам и за 2 години не съм имал проблеми.

GALI
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 11 яну 2008, 13:40
Модел на автомобила: Ford mondeo 1,8TDI
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от GALI » 17 яну 2008, 15:32

Моята лампа също мига (четири мигания,пауза) проверих връзките нищо! Измерих съпротивлението към пиропатроните 100 на единия 350 ома на другия. Не знам дали са сработвали,както не знам и кое е нормалното съпротивление.Изобщо съпротивлението може ли да е критерий за състоянието на пиропатроните.

Потребителски аватар
trayan
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от trayan » 30 яну 2008, 23:17

При мен също лампата на SRS свети постоянно, посъветвах с познат и той ми каза докато не отсраня проблема да си махна предпазителя на еърбега за да не се самозадейства. Накой има ли идея колко приблизително струва в МП отстраняването на този проблем?

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 31 яну 2008, 21:35

trayan написа:При мен също лампата на SRS свети постоянно, посъветвах с познат и той ми каза докато не отсраня проблема да си махна предпазителя на еърбега за да не се самозадейства. Накой има ли идея колко приблизително струва в МП отстраняването на този проблем?
цената в МП София първия пост в Русенското МП едва ли е по различно
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
dankol
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 11 юли 2006, 11:25
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО-98г. комби GIA 1.8 TDI
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от dankol » 06 фев 2008, 10:19

Някой от Вас ми бе казал да проверя предпазители №3 и 22 . Проверих всички предпазители и всичките са здрави, а лампата продължава да свети постояно.

Al161978
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Al161978 » 27 фев 2008, 07:50

dankol написа:Някой от Вас ми бе казал да проверя предпазители №3 и 22 . Проверих всички предпазители и всичките са здрави, а лампата продължава да свети постояно.
Здрасти,
както demiro написа, това може да стане и от слаб акумулатор, поне при мен беше така.
Защо не пробваш с някой съсед да вържете неговия акумулатор с кабели към твоя, пък д видим, дали пак ще свети?

Поздрави

galaxytdi
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 07 фев 2008, 15:21
Модел на автомобила: ford galaxy tdi
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Re: Лампата на SRS еърбега-инфо за кодовете!

Мнение от galaxytdi » 28 май 2008, 09:51

А дали при галакси нещата с кодовите са като при форд. Нали е съвместно производство с vw и много неща са на vw. Въпроса ми е дали грешките се изчистват след оправяне на проблема или трябва да се занулят на комп? Лампата ми свети постоянно. Стана късо след замасяване на кабели отзад на свивката на капака вследствие на това таблото и всички уреди ми изгаснаха за сек. и сега лампата за айрбека свети постоянно. Не знам дали с кабели Вагком ще се занули грешката. Някои да ми даде инфо какво да правя.

Потребителски аватар
steff72
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 23 апр 2008, 10:09
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i Ghia 97" Combi
Местоположение: Казанлък
Status: Извън линия

Re: Лампата на SRS еърбега-инфо за кодовете!

Мнение от steff72 » 23 юни 2008, 10:32

Благодарности на Demiro за темата и инфото в нея!
В Петък ( 20.06.08) ми се появиха 4-ри мигания и интервал м/у тях на лампата та SRS еърбега купих си ВД40 за 6,80 лв.изместих предните седалки напред, издърпах щекерите отдолу понапръсках ги съединих ги и миганията спряха.Разбира се преди това изключих - на акумулатора.
Така, че за кодовете съм съгласен много умни фордове караме. _friends_ >:D<:

фук-фук
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 15 май 2008, 09:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 96г
Sedan 1.8i Zetec-E
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Лампата на SRS еърбега-инфо за кодовете!

Мнение от фук-фук » 02 юли 2008, 14:05

Аз също си имам проблем - 4 мигания. Навирах се под седалката - той кабела с буксата са хванати за седалката и не можах да ги издърпам. Голямо чекнене падна. Еле разтворих куплунга, напръсках с WD40 и го събрах. Като покарах малко и не светеше лаппичката. На другия ден обаче пак взе да мига по 4 пъти. Много досадно. Нямам идея къде още да пръскам. Не го знам къде ходи този кабел, но имам съмнения, че няма да мине без сваляне на седалката.
Абе що гори толкова много тоя Ford бе?!? Щото много върви ли?

Потребителски аватар
steff72
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 23 апр 2008, 10:09
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i Ghia 97" Combi
Местоположение: Казанлък
Status: Извън линия

Re: Лампата на SRS еърбега-инфо за кодовете!

Мнение от steff72 » 02 юли 2008, 15:22

Фук-фук
Направи процедурата и под двете седалк, ако не си.

фук-фук
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 15 май 2008, 09:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 96г
Sedan 1.8i Zetec-E
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Лампата на SRS еърбега-инфо за кодовете!

Мнение от фук-фук » 04 юли 2008, 10:43

Ми...то един акъл за къде по-напред! Сега през почивните дни ще се навра да напръскам и под другата седалка. Ама то щото по-горе пишеше, че се отнася за пиропатрона на левия колан, та за това реших да пръскам куплунга под шофьорската седалка :roll:
Интересното е, че спря да мига за няколко часа и после пак. Освен това ми се струва, че като се мести седалката...
Абе ще напръскам и отдясно и ще пиша другата седмица какво е станало.
Абе що гори толкова много тоя Ford бе?!? Щото много върви ли?

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта