Страница 1 от 2

Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 09 апр 2010, 19:44
от Nebhotep
На първо време се снабдяваме с необходимото реле за интервенцията 85GG13C718AA или FINIS No: 6145939.
Премахнете пластмасовата кора около кутията с релетата, има 6 винта.
Освободете скобата в горната част на кутията и я спуснете, за да имате достъп до релетата

Релето, което търсим е точно в средата, жълто на цвят и под него има само едно мостче .

Премахваме мостчето с клещи с тънък връх.
Поставяме обратно релето, не можем да объркаме, тъй като се слага по точно определен начин!

Успех!

Изображение

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 09 апр 2010, 21:01
от kriki
За какъв превключвател става въпрос и каква е целта на занятието :D

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 09 апр 2010, 21:05
от Nebhotep
След като затвориш вратите осветлението в купето ще свети още 20 сек! Това се отнася за ескорт!

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 09 апр 2010, 21:33
от S_C
Три пъти прочетох и така и не разбрах за чии ми е осветлението в салона да свети още 20 секунди след като затворя колата.
ФИАТ имат една система "follow-me-home"...далеч по-удачно е да се помисли за нещо в тая посока.

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 10 апр 2010, 02:14
от kriki
Добре де ама това реле точно за това е сложено там само дето май не са 20 секунди, а 12. Тези на които им загасва веднага са с едно метално мостче вместо реле. И как така когато извадиш нещо от вътре ще остава да свети по дълго.

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 10 апр 2010, 10:13
от Nebhotep
Значи на мен забавянето ще ми върши добра работа, щом на теб не ти върши ок. Всеки да реши сам за себе си.
Относно реленцето, нищо не пречи да проверим. Все пак се отнася за ескорт, мондеото си го има като фабрична екстра.

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 27 апр 2010, 16:01
от форд мк2
Аз я имам тая екстра и е много готино щото редовно се чудя дали не съм забравил по нещо в колата и така надничам вечер ...смях . Но въпроса ми е следният. Понеже само на излизане от колата я има тази екстра на влизане може ли да се пусне? Пояснявам щом се отключи врата да светва осветлението в купето _friends_

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 27 апр 2010, 16:13
от Nebhotep
Релето командващо лампата е само едно и е за закъснение на загасването с 20 секунди и светване на лампата, когато изключим от контакт. Гледам в e-bay комплекти за такова включване, което ти искаш но не са много евтини.

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 01 май 2010, 14:18
от Kostadin21
Много е готина екстрата и аз я имам.Вечер като тръгваш и докато сложиш панела на цд-то свети а като сложиш на контакт моментално гасне лампата да не пречи :D:

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 03 май 2010, 17:57
от lubomirnedqlkov83
за ескорт 98г. ще стане ли.и дали става въпрос за кутията под жолана с бущоните и релетата

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 03 май 2010, 19:58
от Nebhotep
За да стане работата ти трябва релето, иначе не гасне. Ако само махнеш мостчето без да сложиш реле, няма да ти свети плафона въобще. Чисто ново оригинално струва около 40 лв., иначе може по моргите да търсиш!

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 24 май 2010, 13:11
от kazmin
На мен ли така ми се струва или наистина бушонникът от снимката е с по-малкото бошони (26 май бяха)? Другите, които са май с 34, изглеждат по друг начин.

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 24 май 2010, 14:22
от Nebhotep
Това е табло на кола с дясна дирекция, затова изглежда различно!

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 08 окт 2010, 21:58
от alexey_1980
Аз пък имам изход на алармата - 2-ри блокаж, ел. прозорци, плафон. Плафона не може ли са стане така, само че извода е обозначен със /-/. Не знам как точно да го свържа?

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 25 май 2011, 10:32
от kinetic
А между тези релета има ли някое свързано със запалването ?

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 25 май 2011, 12:03
от Nebhotep
Виж тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... a&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; на втората страница. Там съм дал схемите за разположението на релетата и бушоните и има реална снимка на таблото.
Релето за запалването е отбелязано с K41 и е черно на цвят. Както е показано на снимката там, се намира в най- долния ляв ъгъл.

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 03 май 2012, 15:24
от Ribar
Nebhotep написа:На първо време се снабдяваме с необходимото реле за интервенцията 85GG13C718AA или FINIS No: 6145939.
Премахнете пластмасовата кора около кутията с релетата, има 6 винта.
Освободете скобата в горната част на кутията и я спуснете, за да имате достъп до релетата

Релето, което търсим е точно в средата, жълто на цвят и под него има само едно мостче .

Премахваме мостчето с клещи с тънък връх.
Поставяме обратно релето, не можем да объркаме, тъй като се слага по точно определен начин!

Успех!
Това е много интересно и полезно. Обаче не става ясно какво точно правим. От поста излиза, че изваждаме жълтото реле, махаме мостчето под него и връщаме обратно същото реле. Защо ни е да си набавим тогава "85GG13C718AA или FINIS No: 6145939"? Или махаме жълтото реле и на негово място слагаме 85GG13C718AA или FINIS No: 6145939 след като сме отстранили мостчето? Или пък тези, на които осветлението се гаси веднага имат само мостче и на негово масто трябва да се сложи 85GG13C718AA или FINIS No: 6145939, които може би са жълти??? :roll:

Със сигурност ще се опитам да го направя и, ако стане: :drink:

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 03 май 2012, 15:28
от Ribar
Nebhotep написа:На първо време се снабдяваме с необходимото реле за интервенцията 85GG13C718AA или FINIS No: 6145939.
Премахнете пластмасовата кора около кутията с релетата, има 6 винта.
Освободете скобата в горната част на кутията и я спуснете, за да имате достъп до релетата

Релето, което търсим е точно в средата, жълто на цвят и под него има само едно мостче .

Премахваме мостчето с клещи с тънък връх.
Поставяме обратно релето, не можем да объркаме, тъй като се слага по точно определен начин!

Успех!
Това е много интересно и полезно. Обаче не става ясно какво точно правим. От поста излиза, че изваждаме жълтото реле, махаме мостчето под него и връщаме обратно същото реле. Защо ни е да си набавим тогава "85GG13C718AA или FINIS No: 6145939"? Или махаме жълтото реле и на негово място слагаме 85GG13C718AA или FINIS No: 6145939 след като сме отстранили мостчето? Или пък тези, на които осветлението се гаси веднага имат само мостче и на негово масто трябва да се сложи 85GG13C718AA или FINIS No: 6145939, които може би са жълти??? :roll:

Със сигурност ще се опитам да го направя и, ако стане: :drink:

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 16 сеп 2012, 19:39
от denises26
Здравейте. Тъй, като много се кефя на тази екстра, а нямам в старичкия вече Ескорт 87година си купих диодна платка. Тя има функция плавно гаснене и забавяне с няколко секунди на самото гаснене. Проблема обаче, е че щом махна крушката от плафона и я заменя с доидната платка, щом заключа колата след няколко минути алармата се разсвирва :lol: Същото се наблюдава и при свалена крушка, следователно не е проблема в диодите, а консумацията им, явно не се затваря/отваря веригата на алармата. Имате ли идея как да реша проблема?

Re: Ръководство за 20 секундно забавяне на светлината в купето

Публикувано: 22 окт 2012, 15:44
от kojuharov
denises26 написа:Здравейте. Тъй, като много се кефя на тази екстра, а нямам в старичкия вече Ескорт 87година си купих диодна платка. Тя има функция плавно гаснене и забавяне с няколко секунди на самото гаснене. Проблема обаче, е че щом махна крушката от плафона и я заменя с доидната платка, щом заключа колата след няколко минути алармата се разсвирва :lol: Същото се наблюдава и при свалена крушка, следователно не е проблема в диодите, а консумацията им, явно не се затваря/отваря веригата на алармата. Имате ли идея как да реша проблема?

Колега дай схемата, каква е платката с какво е реализирана ?