Страница 1 от 1
Не ми включва перката...
Публикувано: 08 апр 2006, 05:11
от snaiperisto
...струва ми се. На коя буква от надписа NORMAL трябва да включи тая перка ? Вчера като издухвах саждите от кюнците по околовръстното стрелката отиде до буквата А , а перката не включи , та се наложи да включвам климатика. Ако това е нормално...ок , ама ако НЕ ? Има ли бушон , или нещо такова...???
Публикувано: 08 апр 2006, 07:29
от bilder
Има колега,но не мога да ти кажа кой точно е.
Ако те съмнява перката извади кабелите от датчика и ги допри да си сигурен,че поне тя работи.
Публикувано: 08 апр 2006, 14:47
от demiro
При мен се включва на
L. Както знаеш на Моня има два датчика,единия за температурата,чрез който компа включва перката/намира се отгоре на термостата/.
И другия датчик на стрелката/намира се отдолу на термостата/.Та в зависимост какъв като производство е вторият,показанията му при включване на перката може да са различни. Но температурата със сигурност ще е еднаква при работещ правилно горен датчик.

Остави я някой път да поработи на място за да видиш дали ще се включи на
L.Ако не се включи тогава се притеснявай чак,щото идат големи жеги
А иначе и аз в началото като взех Мондеото,докато свикна с разхождащата се стрелка от
R до
L,се чудех бая

Но това си е заводска особенност на Мондю

Публикувано: 08 апр 2006, 15:41
от _SLiThER_
При мен на ескорта 1.3 се включва на
R
а при зетека 1.6 на
L даже му смених датчика ама се тая все на
L се пуска

Публикувано: 08 апр 2006, 22:41
от snaiperisto
L ми изглежда стршно...утре ще дам на късо и ще видя дали бачка.
Публикувано: 08 апр 2006, 23:07
от DigiPro
_SLiThER_ написа:...а при зетека 1.6 на
L даже му смених датчика ама се тая все на
L се пуска

При мен се включва малко след средата на скалата. Сега в по топлите дни на всеки светофар почти се включва за малко. Не ми се мисли лятото в жегите как ще е.
Публикувано: 08 апр 2006, 23:15
от snaiperisto
Абе нали отчитате факта че ви говоря за ДИЗЕЛ ?
Публикувано: 09 апр 2006, 00:15
от _SLiThER_
DigiPro написа:При мен се включва малко след средата на скалата. Сега в по топлите дни на всеки светофар почти се включва за малко. Не ми се мисли лятото в жегите как ще е.
Е да де мен нали ми е прецакан и термистора и сам го шунтирал сега може и от това де

Публикувано: 09 апр 2006, 01:12
от demiro
Значи забравих да спомена,че датчика ми е заводския. А като се замисли човек,има логика да се включва перката точно на L,иначе края на скалата щеше да е на R,нали

Предполага се че като се включи принудителното охлаждане температурата не трябва да расте

Публикувано: 09 апр 2006, 21:20
от 1.8d
При мен нормалното положение на стрелката е малко преди N,а онзи ден след едно зверско задръстване като слязох пред къщи и чух перката да върти,веднага отърчах да видя къде е стрелката - беше на О и като падна между N и О и перката изключи
Публикувано: 10 апр 2006, 00:33
от snaiperisto
1.8d написа:При мен нормалното положение на стрелката е малко преди N,а онзи ден след едно зверско задръстване като слязох пред къщи и чух перката да върти,веднага отърчах да видя къде е стрелката - беше на О и като падна между N и О и перката изключи
Майтап ли си правиш?
Публикувано: 10 апр 2006, 09:47
от apock
Надали си прави майтап, на моя Ескорт много рядко стрелката е стигала до "R", и то само в зверски задръствания - 1-ва, 2-ра, или при преминаване от висока скорост към ниска и продължително изкачване след това.
При мен има и дру фактор - няма ми го десния халоген и кората под него

.
Освен това ти караш Мондео, а както се разбра няма общо в показанията за температура с Ескорт.
Публикувано: 10 апр 2006, 15:14
от snaiperisto
apock написа:Надали си прави майтап, на моя Ескорт много рядко стрелката е стигала до "R", и то само в зверски задръствания - 1-ва, 2-ра, или при преминаване от висока скорост към ниска и продължително изкачване след това.
При мен има и дру фактор - няма ми го десния халоген и кората под него

.
Освен това ти караш Мондео, а както се разбра няма общо в показанията за температура с Ескорт.
Абе човек , струва ми се ненормално стрелката да ти стои на N , то излиза че колата ти не загрява до работна температура.(та дори да има разлиха :Ескорт-Мондео)
Публикувано: 10 апр 2006, 15:23
от Любо
И на мен ми стои стрелката под N. Направих си няколко опита и в крайна сметка стигнах до извода, че датчика, който отчита за уреда в купето (този под термостата) подава грешна информация, с други думи за смяна. Но си карам така.
За да на те включва перката си виж релето за вентилатора, то е в кутията за акумулатора, но кое точно... в момента не се сещам.
Виж тук какво са написали хората, може да ти дойде някоя идея откъде ти е проблема или поне да отпаднат някои причини
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F2%EE%F0" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 10 апр 2006, 15:34
от snaiperisto
Струва ми се че датчика не е оригинален...много стърчи...виждат му се 5-6 резби(не е навит до края) и не мога да извадя буксата от него щото опира в нещо-си отзад. Абе поразително прилича на датчик от Жигула (и повечето там европеиски коли с датчици които се навиват на радиатора).Има неква галимация тука . Абе аз ако мога да му извадя буксата , ще я дам на късо и ако завърти перката ще сменя датчика ... нема кво да го мислиме...ще погледна някой мотор като моя и ще преценя.(ма то па моя е динствен...толко хубав...незнам вече).
