Страница 4 от 6

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 22 фев 2011, 00:43
от ЯЛТА
dimkar написа:Въпросът е, кога най-сетне и в България ще стане това.
След 20 год. , и ти ще сложиш ксенон , защото вече няма да виждаш нормално, и тогава ще забравиш за този си пост ! А когато те заслепяват, гледаш на 5 метра пред дясния си фар, а периферното ти зрение, без да иска следи заслепяващия те, без му блести .

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 22 фев 2011, 20:23
от dimkar
Няма да е след 20 години. Още следващата ми кола ще е с ксенонови фарове, оригинални. А на такива, дето заслепявам с китайските ксенони и аз не им оставам длъжен. Нека и те да се чувстват "комфортно" на пътя.
П.П. А мнението си няма начин да го променя.

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 15 апр 2011, 20:06
от Gattuso
Няма нищо по-хубаво то ксенона през вечерта. На Опела си сложих преди 7 месеца и съм повече от доволен, след време ще сложа и на Фокуса и изобщо няма да му мисля

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 21 апр 2011, 07:26
от dimkar
Няма нищо по-хубаво от една глоба за незаконно поставен ксенон. :)
http://www.monitor.bg/article?id=288450" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 21 апр 2011, 09:14
от supertorr
Ако е само за прегледа ефекта ще е нулев, защото какво коства да се свалят да мине прегледа и после е пак по старо му....

... ефект ще има ако започнат масови проверки, а то е 90% ясно кой е с нелегален ксенон!!!
Но проблема не е само в ксенотите- под 60% колите с ГО, нямаш книжка караш, ограничение на скороста, събираемост на глобите, качество на пътищата, "КУПЕНИ" книжки и т.н. т.н *banned*

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 21 апр 2011, 10:35
от dimkar
Step by step. Гледам и за ГО въвеждат промени: http://www.monitor.bg/article?id=288442" onclick="window.open(this.href);return false;.

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 21 апр 2011, 10:49
от ЯЛТА
Пак простотии, всичко за богатите и състоятелните, другите да мрат !

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 21 апр 2011, 10:55
от Pyrhel
Аз пък не знам защо хората са отстанали с впечатление, че с ксеноните се вижда по-добре... Първо излиза много по-скъпа поддръжката на ксенонов фар, после - с хубави крушки и ДОБРЕ РЕГУЛИРАНИ фаркове дори в някои условия е по-добре с нормалния.

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 21 апр 2011, 11:40
от Яким
Pyrhel написа:Аз пък не знам защо хората са отстанали с впечатление, че с ксеноните се вижда по-добре... Първо излиза много по-скъпа поддръжката на ксенонов фар, после - с хубави крушки и ДОБРЕ РЕГУЛИРАНИ фаркове дори в някои условия е по-добре с нормалния.
Съгласен съм, с хубав рефлектор и чисто стъкло на фара - обикновените крушки си светят перфектно. Разликата примерно между старото ми ренде 19, с доста замъглени стъкла и явно изхабени от времето рефлектори, и Фокуса при осветяването на пътя е огромна. Друг е въпросът, че ксеноновите фарове са по-икономични откъм разход на ток и, може би, поради тази причина - по-екологични.

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 22 апр 2011, 00:37
от Gattuso
Разбира се, че с ксенона се вижда по-добре карам кола с би ксенон и кола с обикновенни крушки и като се кача от едната на другата разликата е от тук до небето и обратно и се като в предвид, че на Опела съм с обикновени фабрични фарове
не са разни ангели и т.н
А ако сложа ксенон на Форда с тези хубави фарове резултата ще е още по-добър

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 09 май 2011, 15:21
от Дмитарчо
Добър ден, колеги ;) От известно време се замислям дали да не оборудвам и моя Фокус със Ксенон. Четох четох ... и нищо не разбрах ... що е това "лупа","леща" и тем подобните неща за който спорите кое трябва да има на НЕфабричния Ксенон и кое не. Каква е разликата между примерно този => http://www.avto.bim.bg/p24981/Xenon/Xen ... -garanciq/" onclick="window.open(this.href);return false; и този => http://cgi.ebay.co.uk/PHILIPS-H4D-HIGH- ... 1181220501" onclick="window.open(this.href);return false;
Не съм се возил в кола със Ксенон,но от снимки които съм гледал и като Ви слушам ... явно найстина има разлика във "светенето" и по конкретно в осветяването ;) Мисля Би Ксенон да слагам, понеже съм с H4 крушки ... и си искам и късите светлини и дългите. Ще съм благодарен ако някой даде повече информация ... и ме насочи какъв БиКсенон да си взема в средния клас ... демек около 200 български парички ;) Благодарско предварително.
САмо да вметна за реглажите на фаровете ... наскоро ми се наложи да ходя да си регулирам фаровете ... отидох в СБА Габрово .... и ми ги регулираха само хоризонтално... за вертикала изобще не се и замислиха. След няколко дена ми направи впечетление, че осветявам повече дясната мантинела и дърветата отколкото пътното платно - та си правих корекциите по вертикала сам. Мисълта ми е, дори да имаш желание да отидеш да ти регулират фаровете ... пак може да си оставят ръцете и след като излезнеш да си продължих да блещиш по колегите насреща ти. Съгласен съм, че дори със регулирани фарове/независимо дали са ксенонови или обикновенни/ пак можеш да заслепиш колегите в насрещното. Чувал съм много хора, който умишлено си вдигат рефлекториоте за да им свети повече ксенона, защото са си сложили само на късите .... и си мисли, че като повдигне малко рефлектора няма да е "кой зане какво" ....
Със здраве ;)

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 09 май 2011, 16:29
от Pyrhel
Разлика между 2та кита - голяма. Общо взето - сравняваш колело с мотор, че нали и 2те вървят... Така е и при китайски vs. хубав - свети, но с неопределена топлина, неопределена яркост, а колко ще изкарат ментаците - съвсем друг въпрос. А тоя филипс дето си го постнал - не мога да повярвам колко ниска му е цената :shock:
Ся, друг е въпросът, че аз не разбирам идеята на бискенона... Ако човек порови малко повече за издържливост на ксеноновите крушки ще установи, че животът им се съкратява най-вече от включване и изключването, а не толкова от продължителността на светене. Колко често на човек му се налага да кара на дълги и колко често да премигне?

Аз примерно много мразя по магистралата някой на 50-80 метра зад мене да кара на дълги и колкото и неприятно да ми е - изключвам от скорост и минавам на дълги зад него... бАрем се научи. Това беше отклонение :)

Относно регулирането - хората затова са казали "Пазете си касовата бележка" ;) Общо взето само на москвича дето е за лов на зайци си позволявам на око и на кръговете на стената да регулирам фаровете. Има си оптични уреди, дето де справят със задачата доста добре. Въпрос е вече колко тъп е майстора (за справка - имало е случаи, в които дори Мото Пфое са ми насирали брутално фаровете. След 3тото ходене с фактурата явно дойде някой, който не се е учеше на моите фарове).

Лупа/леща е ей-това:
Изображение
Изображение

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 09 май 2011, 20:48
от Дмитарчо
Ниска ... защото е Китайче ... или някакво подобно :D Баш на Филипс са стотина български пари отгоре ;) Ако някой реши да си купива на Филипс Ксенон да зане, че трябва да му предоставят 12 /мисля толкова беше/ код, който се въвежда в сайта им за да ти потвърдят, че продукта найстина е техен ;) хехехе как са се усетили измикярите, да не ги копират азиатчетата. Евала им ;)
Някой няма ли да предложи някой сносен HID ?

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 10 май 2011, 08:34
от methodboy
Дмитарчо написа: САмо да вметна за реглажите на фаровете ... наскоро ми се наложи да ходя да си регулирам фаровете ... отидох в СБА Габрово .... и ми ги регулираха само хоризонтално... за вертикала изобще не се и замислиха. След няколко дена ми направи впечетление, че осветявам повече дясната мантинела и дърветата отколкото пътното платно - та си правих корекциите по вертикала сам. Мисълта ми е, дори да имаш желание да отидеш да ти регулират фаровете ... пак може да си оставят ръцете и след като излезнеш да си продължих да блещиш по колегите насреща ти. Съгласен съм, че дори със регулирани фарове/независимо дали са ксенонови или обикновенни/ пак можеш да заслепиш колегите в насрещното. Чувал съм много хора, който умишлено си вдигат рефлекториоте за да им свети повече ксенона, защото са си сложили само на късите .... и си мисли, че като повдигне малко рефлектора няма да е "кой зане какво" ....
Със здраве ;)

Ами в Европа стандарта за късите светлини е да има повдигане в дясно на диаграмата на насоченост(за автомобилите в англия в ляво) за да се осветява банкета, че да не да има нещо или някой и в тъмното ако не го видиш да стане белята. Можеби хората които са ти настройвали фаровете са го знаели това. И може би ти си изместил толкова наляво диаграмата, че това повдигане е пред теб и съответно светиш на хората в очите. Аз ако бях на теб щях да се върна и да ги накарам да ми обяснят какво виждат на уреда и как е правилно да се настрои фара. :wink:

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 10 май 2011, 11:32
от kriki
Защо ли не им вярвам на тези апаратчета за регулиране на фаровете

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 10 май 2011, 15:13
от PcMan
Дмитарчо има в предвид, че мята наистина в мантинелата не в пътя. А не леко в дясно за пешеходците, това го знаем и ние, но е точно извън пътя фара. Моя е така, но зъбчетата за вертикалния реглаж не работят, иначе е фабричен, но какво ли са го правили.. Поне на височина всичко е 6 и не заслепявам. Да, с ксенон без лупи съм, но не китайски, и очевидно е до реглаж на фара. Много хора карат с нерегулирани фарове, като сложат китайския ксенон просто си личи повече. И ксенона ни е виновен после.
Най-много голфове, дори 4ки и 5ци съм виждал с нерегулирани фарове в небето. А много кретени си карат и на дълги. Други пък са хем с китайски, хем нерегулирани. Проста работа, това е като онези, които през деня карат на дълги + фарове за мъгла. И те са от същата порода.

Ксенона не светел по-добре ? Май сте се качвали на китайски такъв ми се струва. Която кола иска да спре до мен, да видиме, с други коли съм го правил, за главата се хващат. И осветеността свършва срязана, не свети като крушка, а насочено. Реглаж и хубав ксенон, очевидно и фокуския рефлектор е доста добре измислен.

Със сиерата ги знам обикновените фарове, 55вата bosch, измита кола, запазени фарове прозрачни блестящи, свети като свещ.. Толкова опасно на пътя.

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 10 май 2011, 19:54
от Дмитарчо
Точно това имах предвид,че десният фар е изместен прекалено в дясно ;) не съм толкова некомпетентен - знам, че е по "изкелеферчен" от левия ;) Стига съм спамил темат. PcMan, ще можеш ли на лично да ми споменеш нещо повече за твоя Ксенон, след като не е китайче - като марка и на каква цена са ти го монтирали ;)

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 11 юли 2011, 13:53
от cossy
А защо ще глобяват и тия дето не заслепяват с ксенон?! Смея да твърдя, че с моя не заслепявам, освен това ако стенда "каже" да го махам, ще го махна...

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 29 окт 2011, 19:43
от aldov
Във връзка с ксеноните, които пречат на всички (костатирах, че и моите са така както и да са регулирани) открих едно доста солено решение, но все пак е алтернатива. Има един сайт в който намерих фарове за фиеста МК3, като все още незнам каква е цената, но направих запитване. Ако имат налични и разбира се цената на два фара не е колкото на цялата кола мисля да ги пробвам. Иначе оставам да си ползвам халогенните крушки, докато намеря решение.
Изображение

Re: Нещо интересно за XENON-a

Публикувано: 31 окт 2011, 17:01
от dimkar
А дано нещо се промени: http://republika.bg/index.php?id=38682" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;