Страница 1 от 1

проблем с ABS на скорпио Мк2

Публикувано: 16 юни 2010, 20:03
от mladen1984
Колеги дайте информация за датчиците на системата Teves Mk IV монтирана на скорпио Мк2.Рових се на много места в нета и най-вече в руски сайтове и намирам само противоречиви информации!Какво трябва да е нормалното напрежение на датчика при скорост на колелото около 40 км/ч ?Някъде казват че нормално е да бъда около 1,5 волта , А другаде казват не по-малко от 0,4 волта :?: :?:
При мен проблема е че при палене на контакт ,лампата светва, тества се за 3-4 сек. и изгасва.Потеглям и при около 20 км/ч лампата светва и абс-а не работи!Ако пусна колата по нанадолнище и държа спирачката натисната (като ускорявам много плавно) лампата на абс-а светва чак към 40-50 км/ч .През този диапазон ако натисна рязко спирачката ,абс-а работи безупречно!
п.п. Почистил съм датчиците и куплонзите им от мръсотии.Имам съмнения че някой датчик е излязъл от строя и подава грешна информация към електронния блок на абс-а, Но нямам тт данни за да сравнявам *00106*

Re: проблем с ABS на скорпио Мк2

Публикувано: 29 юни 2010, 20:46
от mladen1984
днес след като проведох пак измервания, стигнах да много странни резултати.Един и същ датчик когато го измервам на лявото задно колело дава стойности при 40 км/ч - 0,54 волта , а когато го преместя (същия датчик) на задно дясно колело и меря при 40 км/ч дава стойност 1,40 волта !??Не мога да го проумея - няма луфтове в лагерите ,зъбните колела са здрави и почистени от замърсявания, гумите са еднакви и напомпени с еднакво налягане..... *00147*

Re: проблем с ABS на скорпио Мк2

Публикувано: 30 юни 2010, 10:46
от nikolovvd
На самия датчик има гумен пръстен, който трябва да влезе в отвора - датчика трябва да легне изцяло на мястото си. С въртене наляво-вадясно и с малко гресчица ще влезе. Друго което се сещам е, че май имаше разлика (вече съм забравил) между предния и задния сензор. Задния беше по-къс, така че ги сравни. Съмнява ме някой да е сложил заден сензор отпред.