откачане на акомулатора

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
kserx76
потребител
потребител
Мнения: 146
Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
Местоположение: русе
Status: Извън линия

откачане на акомулатора

Мнение от kserx76 » 28 ное 2010, 16:17

колеги искам да запитам откачането на акомулатора създава ли някакви проблеми за компа примерно?мондеото е жия 96г и фабричната аларма си променя режимите но освен това?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12591
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: откачане на акомулатора

Мнение от HACKO » 28 ное 2010, 16:56

Радиото забравя станциите (ако има код и него може да забрави) и часовника трябва да се свери, за мене това е най-големия проблем.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
kserx76
потребител
потребител
Мнения: 146
Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
Местоположение: русе
Status: Извън линия

Re: откачане на акомулатора

Мнение от kserx76 » 28 ное 2010, 17:48

HACKO написа:Радиото забравя станциите (ако има код и него може да забрави) и часовника трябва да се свери, за мене това е най-големия проблем.
дано да е така,със сд пеар съм.открих нещо интересно.когато е сложен панела без да е включено сидито има консумация 0.7милиампера,не знам дали го написах правилно.

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 365
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: откачане на акомулатора

Мнение от Miri4 » 28 ное 2010, 18:31

Казва се СИ ДИ ПЛЕЪР. А ко консумацията ти е 0.7 МИЛИ ампера това практически е нищо. Виж ако липсва МИЛИ това е сериозно Само алармата ако имаш ти дърпа от 50-100 милиампера в режим на охрана.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12591
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: откачане на акомулатора

Мнение от HACKO » 28 ное 2010, 19:30

CDто няма ли радио?
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 595
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: откачане на акомулатора

Мнение от Kamazabg » 28 ное 2010, 20:16

Нормално е да имаш консумация 25 до 30 mA(милиампера) За стойности по високи от тея се счита, че имаш завишена консумация. До 80mA се счита за допустимо. Важно е също и с какъв Мултицед(уред) мериш Тея от 5-10лв не са точни и могат да те объркат. Измери с по прецизен уред и чак тогава прави каквото и да е.
Измери тока при свален панел на CD- то. При мен има разлика и то голяма.
Успех!
Поздрави _friends_
Изображение Изображение

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: откачане на акомулатора

Мнение от bateto_toshko » 28 ное 2010, 22:20

аз имам 2 фабрични касетофона , но интересното е , че и на двата си помни станциите.Модел 5000 RDS , разбира се иска ми код , при всяко откачане на акумулатора.Четох , че е хубаво да се направи обучение на компютъра , чрез задържане на 1200 оборота в рамките на 2-3 мин и после каране във всички режими , но аз не го правих последните няколко пъти и не видях разлика в разхода или динамиката
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: откачане на акомулатора

Мнение от Трол » 30 ное 2010, 22:40

HACKO написа:Радиото забравя станциите (ако има код и него може да забрави) и часовника трябва да се свери, за мене това е най-големия проблем.
И аз така...часовник на колата, на CD-то, станции, настройки на звука(височини, баланси)...с другите работи колата се оправя. А и комфорт модула забравя крайните положения на стъклата.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10156
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ-1582, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: откачане на акомулатора

Мнение от ЯЛТА » 01 дек 2010, 09:57

В ремонтната книга за МОНДЕО,- моето е 2000 год. от профила, пише,- след откачване на захранването, следва обучение на компютъра,- за възтановяване на паметта, -работа на мотора на празен ход--3 мин., след което 2 мин.-- на 1250 оборота. Лично аз мисля , че има малка разлика, но може и да си внушавам, а радиото ,само иска код .
==============================================================
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: откачане на акомулатора

Мнение от urgan » 01 дек 2010, 13:30

Тва обучение е най досадното нещо в тая кола. Първите минути докато се обучи се държи изключително неадекватно мотора. Първият път се сдухах викам кво и стана на тая кола :D
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта