Страница 1 от 1

голям проблем,реле или нещо друго?

Публикувано: 30 ное 2010, 10:51
от spider84
Здравейте колеги,прегледах но не видях нищо по моята тема.Имам проблем с каляската форд сиера 2.0 dohc 1993 хечбек!Перката на радиатора не се включва(две са) смених датчика ,прегледах бушоните-здрави са а до буксата на датчика не стига никакъв ток та въпроса ми е имали някакво реле дето да ги пуска и спира тея перки и ако има къде да го търся и какъв цвят е ако е при бушоните да го видя и него да го сменя пък дано тръгне!
Благодаря предварително на отзовалите се! :D:

Re: голям проблем,реле или нещо друго?

Публикувано: 30 ное 2010, 22:34
от Трол
Здравей,
реле трябва да има, сигурно по-късно някой ще ти каже къде е и кое. Но аз не разбах ъврху датчика за температурата ли няма напрежение? Сигурен ли си,че колата загрява като за перки? Сигурен ли си, че самите перки работят? Подай им директно напрежение ако не си.
Виж това http://passionford.com/forum/ford-sierr ... relay.html" onclick="window.open(this.href);return false; Жълто реле в края на кутията с предпазителите.

Re: голям проблем,реле или нещо друго?

Публикувано: 01 дек 2010, 10:15
от ЯЛТА
В купето, под арматурното табло в дясно до кожуха на парното трябва да има , допълнителни бушони , 33- бушон е за вентилатор-1 , а 28 бушон,- за вентилатор-2 , и двата са по 25 ампера .

Re: голям проблем,реле или нещо друго?

Публикувано: 01 дек 2010, 15:28
от spider84
Трол написа:Здравей,
реле трябва да има, сигурно по-късно някой ще ти каже къде е и кое. Но аз не разбах ъврху датчика за температурата ли няма напрежение? Сигурен ли си,че колата загрява като за перки? Сигурен ли си, че самите перки работят? Подай им директно напрежение ако не си.
Виж това http://passionford.com/forum/ford-sierr ... relay.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Жълто реле в края на кутията с предпазителите.
колата си загрява повече от добре почти до червеното така че трябва да се е включила отдавна перката още като стигне на R (NORMAL)така поне е при ескорта ми,в краен случай ще слагам це-ка ключе и ще ги пускам принудително,иначе да, до датчика не стига никакъв ток който да пусне перките ще видя за бушони както каза колегата и така
ако някой се сети още нещо да пише благодаря за бързите отговори _friends_