Фабрична аларма Siemens
Публикувано: 03 яну 2011, 11:11
Колеги имам ескорт rs2000 mk7 с аларма 91AG10374BA.
Когато взех колата тази аларма беше с изваден бушон и беше закачена паразитно друга която задеистваше само централното,но сработваше с оригиналното дистанционно(то заключа и отключа).След доста голяма упоритост от моя страна открих проблемите на оригиналната аларма(за хората които имат проблем с оригиналните аларми да не тичат при алармаджии които за по лесно режат и слагат нова,а първо да погледнат кабелите в маншоните които минават от вратите в купето при коли с аларми там са доста повече кабели и снопа е по дебел при мен там бяха скъсани три кабела просто ги презапоих и >:D<: .Друго при мен беше и контактора на задния капак,но не този за плафона а вътре на ключалката има друг които си е само за алармата и той показваше на алармата че капака е отворен а той не е)
Така вече подкарах алармата,работи всичко двоино заключване,централно,сирена за съжаление няма обемни датчици.
Проблема който не мога де реша е с дистанционното,явно в Германия за по голямо удобство са обучили дистанционното с другата аларма с нея работо без проблем,а до колкото знам не се променя сигнала от ключа а просто алармата го записва и го разпознава след това и по моята логига трябваше да се сработи и фабричната. Да ама не след толкова ровене и опити всичко е без успех,през това време едно ми се наби в очите че се обучават дистанционни с два и повече бутона,а моито е с един и предполагам е радиочестоти http://vilikonder.snimka.bg/automobiles ... 4.21945362" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако някой е правил обучение или са му правили някъде моля да сподели малко информация
Когато взех колата тази аларма беше с изваден бушон и беше закачена паразитно друга която задеистваше само централното,но сработваше с оригиналното дистанционно(то заключа и отключа).След доста голяма упоритост от моя страна открих проблемите на оригиналната аларма(за хората които имат проблем с оригиналните аларми да не тичат при алармаджии които за по лесно режат и слагат нова,а първо да погледнат кабелите в маншоните които минават от вратите в купето при коли с аларми там са доста повече кабели и снопа е по дебел при мен там бяха скъсани три кабела просто ги презапоих и >:D<: .Друго при мен беше и контактора на задния капак,но не този за плафона а вътре на ключалката има друг които си е само за алармата и той показваше на алармата че капака е отворен а той не е)
Така вече подкарах алармата,работи всичко двоино заключване,централно,сирена за съжаление няма обемни датчици.
Проблема който не мога де реша е с дистанционното,явно в Германия за по голямо удобство са обучили дистанционното с другата аларма с нея работо без проблем,а до колкото знам не се променя сигнала от ключа а просто алармата го записва и го разпознава след това и по моята логига трябваше да се сработи и фабричната. Да ама не след толкова ровене и опити всичко е без успех,през това време едно ми се наби в очите че се обучават дистанционни с два и повече бутона,а моито е с един и предполагам е радиочестоти http://vilikonder.snimka.bg/automobiles ... 4.21945362" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако някой е правил обучение или са му правили някъде моля да сподели малко информация