ford focus problem

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
speedy_407
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 21 окт 2008, 15:44
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

ford focus problem

Мнение от speedy_407 » 13 фев 2011, 10:35

и така колеги имам форд focus 1.4 16в проблемите са ми следните главния ми проблем е че динамото ми презарежда смених го с ново проблема си е същия смених регулатора на динамото с 2 нови от магазина и на различни фирми проблема си остана отивам на диагностика показва ми 3 грешки 1 . богата смес на 2 сонда 2. ниско налягане на бензина там са ми запушени инжекторите понеже карам само на gas .3третата грешка била ниякаква си къде била опща болест на всички фордове ако държите ще ви ки напиша по късно грешките та след това чистият ми грешките паля пак презарежда смених акомулатора с оборотен пак същия проблем но откача ли кабелите на акомулатора и ги закача и започва да зарежда както трябва имам и проблеми с температурния датчик но за него разбрах какъв е проблема от други теми колата попринцип върви ту добре ту почва да работи на три зелиндара ту все едно нияма gas бе луда работа е това зиганче :) плис хелп
Грешките са p1130,p0171,p0232
а забравих също така и ми загрява стрелката отива в червения сектор всичко ми е сменено термостата сам го сменил с 3 различни последния е на 72 градуса направил сам и баипас на газовата нияма теч никъде .

al_mihailov
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 29 ное 2009, 15:23
Модел на автомобила: Ford Escort, Ford Focus
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от al_mihailov » 15 фев 2011, 15:23

Колега, аз също карам Форд Фокус 1.6 и при смяна на акомулатора се оказа че динамото подава по високо напрежение. Акомулатора е Бош и зада важи гаранцията трябва да се завери в сервизи на Бош.Само че там не искат да заверят книжката за гаранция заради по високото напрежение подавано от динамото.Отидох в друг сервиз на Бош и там ми обясниха че тези Фордове са с динамо което нормално подава по-високо напрежение.Направиха ми заверка ,но все пак имам съмнение че нещо не е наред.Имам въпрос към колеги който карат Форд Фокус? Ако могат да замерят какво е напрежението подавано от динамото и да отговорят тук!

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от Alexi » 15 фев 2011, 15:29

напрежението трябва да е 14.2-14.6 волта ,няма значение Фокус ли е или Ферари :D:

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от Doin » 15 фев 2011, 15:31

На дизеловия Фокус - 14,1 V при включени светлини и вентилатор. При увеличаване на оборотите 14,2-14,3. Тъй като имам проблем с индикатора за зареждане (когато е студено светва след 3-4 мин. работа на двигателя и след рестарт - изгасва) си купих дигитален волтметър с букса за запалката и сега непрекъснато го следя.

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от Milcho » 15 фев 2011, 16:50

Само да поясня - за да се извърши заверка на гаранционна карта на акумулатор Bosch, в Bosch service, измереното напрежение на клемите на акумулатора на празен ход, при включени къси светлини, трябва да е в границите 13.8 - 14.8V

al_mihailov
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 29 ное 2009, 15:23
Модел на автомобила: Ford Escort, Ford Focus
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от al_mihailov » 15 фев 2011, 18:03

При мен напрежението което подава динамото е около 15,2-15,4 и при включени светлини пада до 14,8-14,9в.Там където ми завериха гаранцията ми обясниха че при тези алтернатори под 14,5 в.ще започне да свети лампата на таблото.Затова имах молба ако може някой колега да замери на неговата кола какво е напрежението и по този начин да сверим кое еправилно и кое не.

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от tropper » 15 фев 2011, 18:43

al_mihailov написа:...е около 15,2-15,4 и при включени светлини пада до 14,8-14,9в.Там където ми завериха гаранцията ми обясниха че при тези алтернатори под 14,5 в.ще започне да свети лампата на таблото...
Да не би мултицетът им да е "магазин за 1 лев"? Като извадиш по 1 волт от всички посочени стойности, нещата идват в норма.

Стойностите не зависят от автомобила, а от типа акумулатор. А той е един за всичките ни коли - оловен.
Пробвай да измериш с друг уред и ако пак покаже такива числа, нещо не е съвсем наред.
...в друг сервиз на Бош и там ми обясниха че тези Фордове са с динамо което нормално подава по-високо напрежение...
Ако това е така, то е по-скоро проблем, дори и фабричен. Ще води до по-къс живот на акумулатора.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

al_mihailov
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 29 ное 2009, 15:23
Модел на автомобила: Ford Escort, Ford Focus
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от al_mihailov » 15 фев 2011, 19:06

Може и да е така защото в първият сервиз нямях достъп до залата,но видях че мерят с мултицет.Там ми казаха че регулатора на напрежение е в самия алтернатор и ремонта ще е около 120 лв.Във втория сервиз прикачиха колата към стенда за диагностика ,но нямах възможност да гледам самото измерване.Там ми казаха че стойностите са малко над нормата но всичко това било нормално за тези алтернатори.

mag_kiril
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 15 ное 2010, 08:37
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от mag_kiril » 18 фев 2011, 15:50

Здравейте,

Ето и моето инфо: Фокус 1, 2000г, 1.6л бензин, автоматик.
В сервизната документация е написано, че напрежението се регулира в зависимост от температурата, при студено може да достигне до 15.2В след запалване за да зареди бързо и постепенно спада до около 14.8. Ако е топло е около 14.6 и съответно 14.1 след като позареди.
Моите впечатления: карам само на студено (минус 10 ако е топло до минус 30 градуса ако е хладно, тук където живея е така :)) имам инсталиран малък волтметър, който е в комбинация с друга джиждавка и показва винаги 15.1 до 14.8В. Никога не съм го видял да е под 14.6. (веднъж лятото). И това е нормално за тука.
В началото и аз невярвах и реших, че или волтметъра не работи или динамото се е прецакало, ама не. Мерено с няколко скъпи волтметъра (визирам Флуке), това е истината.
И действително, ако се откачи акумулатора за около 30 минути и се стартира колата - напрежението е около 13.8Вт при мен и след около 15 минути работа на мотора скача на 15 Вт. Но това е защото се нулират "Нагаждащите" се настройки на колата според начина на каране - според сервизното описание.
Ако някой държи - мога да му го прата на пдф на поща само тези страници. Обърнато е внимание на всичко там - около 4-5 страници обяснение само за зареждането и около 30 за диагностика на ел. инсталацията. Иначе цялата документация е около 1ГБ! Дано да разбирате руски.

Поздрави
Карам бавно.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от mrdds » 18 фев 2011, 16:08

14.9 волта е на моя фокус на празен ход и с пуснати светлини.При форсиране понякога качва до 15.0 за секунда.
купих нов акумулатор преди 10 дена

На стария(оригиналния моторкрафтски) зареждаше с 15.6 и палеше с молитви,но той си имаше закъсили клетки.

Новите акумулатори са заредени на 70-80% и е нормално първите няколко часа заряд да бъдат с по високо напрежение.

Потребителски аватар
G_o_c_e_v
потребител
потребител
Мнения: 308
Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от G_o_c_e_v » 18 фев 2011, 16:34

На моя дизел на обороти с включени фарове, вентилатор, климатик, реотан на задно стъкло, музиката, халогените (предни и заден) седи на 14V, на обороти вдига до 14,2-3V

п.п. без консумация не е вдигал повече от 14,5V

al_mihailov
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 29 ное 2009, 15:23
Модел на автомобила: Ford Escort, Ford Focus
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от al_mihailov » 18 фев 2011, 18:31

Колеги,благодаря за помощта.Тъй като колата е внос (втора ръка) от Италия и сервизната книжка е на италиански,нищо не може да се разбере!Имам молба към mag_kiril ако може да ми изпрати тези 4-5 страници по имеила,аз разбирам добре написаното на руски.Това което е писал той донякъде ме успокоява и съвпада с казаното от монтьора.Благодаря предварително!

mag_kiril
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 15 ное 2010, 08:37
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: ford focus problem

Мнение от mag_kiril » 06 мар 2011, 21:39

Само да поясня и да дам повече информация относно моят пост налко по-нагоре.
Имах възможност да вкарам колата в гараж за няколко дни на температура около 15градуса. След като я стартирах волтметъра показа 14.2Вт. - нещо невиждано от мен преди това на тази кола :)
Като я изкарах навън (на минус 15 градуса) и след наколко часа вече показваше 14.8Вт. Това потвържвава написаното от мен по-горе и сервизната документация.

Мисля, че с това изчерпваме първият пост.
Карам бавно.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта