Страница 1 от 1

Релето на халогените

Публикувано: 05 юни 2006, 17:13
от 1.8d
Кое е релето и бушона на халогените и какъв цвят са.Онзи ден ми угаснаха и двата халогена в комлект с лампата на таблото.Лампата премигна 2-3 пъти и угасна,и като слезнах да видя гледам че и халог. не светят.Все си мисля че няма да е бушона,а ще е релето(всъщност незнам дали имат реле,но би трябвало да има)Ако беше бушона щеше да угасне веднага,а нямаше да премигва 2-3 пъти и да се колебае дали да угасне или не.Друг вариант е да е от ключа на фаровете,но това ми се вижда малко вероятно и това ще го гледам последно,след като се убедя че релето и бушоните са наред.Та въпроса ми беше,че се отплеснах - :arrow: Къде да търся релето и бушона и какъв цвят са(специално релето)

Публикувано: 10 юни 2006, 19:49
от Jinxy
Ами щом искаш провери си релетата и ако установиш, че всичко е ОК се заеми с ключа за пускане на фаровете. Там е проблема в повечето случай.

Публикувано: 10 юни 2006, 20:10
от demiro
За релето не съм го виждал,но пише: бяло R22-под приборния панел в ляво :roll: а бушона:бушон 26 в кутията под таблото третия от дясно на ляво горният ред 20А

Публикувано: 13 юни 2006, 13:35
от 1.8d
Jinxy написа:Ами щом искаш провери си релетата и ако установиш, че всичко е ОК се заеми с ключа за пускане на фаровете. Там е проблема в повечето случай.
Ами нали точно затова питам къде се намира релето и какъв цвят е,не четеш ли *0031* .Бушона не е.Него го проверих още в началото.И релетата прегледах де що има реле,на никое не видях да пише R22.Ама сега ще търся вече бяло :idea:

Публикувано: 15 юни 2006, 21:42
от 1.8d
Питането ми вече се изменя в - :arrow: Къде в Мондео МК2 се намират релетата за фаровете :?:

Публикувано: 15 юни 2006, 22:55
от Mondeo18TDI96
1.8d написа:Питането ми вече се изменя в - :arrow: Къде в Мондео МК2 се намират релетата за фаровете :?:
в кутията с бушоните до акумулатора: R4 & R5 (къси и дълги)- ако я отвориш - виж дали имаш R11 !

Публикувано: 16 юни 2006, 12:23
от 1.8d
Отворих я.Няма такъв R11.Обаче няма и бяло R22 :evil: Е**си,къде са го заврели това реле на халогените,бе.Обаче имам една празна дупка дето няма реле,може би това R11 може да стои там,но казва ли ти някой,пък и смееш ли да питаш :)

Публикувано: 16 юни 2006, 14:09
от nikolovvd
На капака не пише ли нещо, я го обърни и погледни.

Публикувано: 17 юни 2006, 10:28
от 1.8d
Тц.Нищо не пише.Обаче в моята книга дето е на италиански пише че релето е кафяво.Пише и къде се намира,но кой ти разбира италиански.Аз 2 седмици не мога да намеря кой да ми преведе думата "кафяв".Сега започвам да търся накой да ми преведе и останалото

Публикувано: 17 юни 2006, 11:14
от Mondeo18TDI96
1.8d написа:Отворих я.Няма такъв R11.Обаче няма и бяло R22 :evil: Е**си,къде са го заврели това реле на халогените,бе.Обаче имам една празна дупка дето няма реле,може би това R11 може да стои там,но казва ли ти някой,пък и смееш ли да питаш :)
За МК2 - Релето за къси е R4 а за дългите е R5 !
За МК1 - Релетата са R9 и R10 !

R11 (дето те питах дали го имаш!) е за дневни светлини (MK2) - най-вероятно, ако го сложиш ще имаш "скандинавски светлини" - запалиш двигателя светват - гасиш го гаснат (бях пуснал тема - ама май никой не го интересува :) ) !

При MK1 - релето за дневните светлини е R1 ![/b]

Публикувано: 17 юни 2006, 18:37
от 1.8d
Абе в моята книга пише че имам и R11,но се намира нa същото място дето е и R22 :lol: Поне на книга го имам,сега дали ще го има и на живо,като намеря въпросното място ще видя.Вече ходих на 2-ма ел.майстори и никой не може да намери релето

Публикувано: 20 юни 2006, 19:18
от 1.8d
Jinxy написа:.....се заеми с ключа за пускане на фаровете. Там е проблема в повечето случай.
Браво,позна.Eто и какъв ми беше проблема :arrow:
Цялата работа беше в ключа за фаровете.Ето тук щракнах една снимка за това къде е проблема,а сега ще нахвърлям набързо и какво направих,че някой ако има подобен зор някога,да знае къде има скрити "изненади".Снимката не е много качествена,но я правих с телефона,защото ме домързя да се кача до горе,да си взема фотоапаратчето от къщи.
1.Извод за стоповете за мъгла
2.Извод за халогените(вижда се къде ми е нагоряло на мен и започнало да топи пластмасата)
3.Ето тук има "изненада",ако не си подготвен - пружинка със съчма.
4.Щипки(зъбчета) от които се отваря ключа
5.Щипки с които е хванато пластмасовото тяло с ключовете за фаровете към таблото.(не е на винтове)
6(ограденото с червено)Лампичката която осветява ключа на фаровете и мястото и
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Като натиснеш с една отверка зъбчетата(4)да освободят тъмнозелената пластмаса,като я вадиш с клемореда отвътре,трябва с пръстите да придържаш пружинките(3) от 2-та края,за да не извхръкнат със съчмите.Ако ги няма тези съчми,ключа се върти свободно по позициите(габарити и къси)Тези съчми застопоряват ключа в дадено положение.На мен естествено ми фръкнаха съчмите като го отворих,едната я намерих,другата не,че се наложи да го побългарявам,но разгеле стана.Като изшкурках пъпките вътре в ключа и халогените си светнаха,обаче имаше много нагар по пъпките.
И нещо което не ми хареса,пластмасата на клемата и изолацията на кабела към халогените са започнали да се топят,явно крушките идват много силни и трябва да огранича ползването на халогените за щяло и нещяло.Интересно защо бушона е здрав,а изолацията на кабела е стопена около 1-2 см.от клемата.
А иначе въпроса за местоположението на релето си остава отворен,да не дава Господ да изгори,но е добре човек да си знае къде е въпросното реле.А в италианската ми книжка пише:Rele - R 22 Fendinebbia(тоест халогени),Colore - marrone(демек кафяво),Posizione - Staffa del modulo???

Публикувано: 20 юни 2006, 22:28
от valboy
Нагряването на кабелите се получава при хлабави връзки! В твоя случай връзката е чрез клема- там започва да грее защото се получва по-голямо съпротивление от хлабавата връзка и започва да нагрява и кабела (топлопроводимост май му се вика), на когото започва да му се топи изолацията. *00117*

Публикувано: 20 юни 2006, 23:05
от demiro
То 1.8d:
Даа.,преди време спускам Шипка и гледам хората насреща ми пресвяткат!!? А то като натисна спирачка и ми светвали късите,разбрах го като настигнах една кола и бутна спирачката,гледам осветявам я отзад. Хората мислели,че им присвяткам за ченгета :oops:
Та оказа се именно този ключ,разглобих го аз и гледам нагоряло също като при тебе самата клема/женската букса/,ключа го разглобих и почистих контактите,но проблема е в клемата. Ходих в МП,да не ви разправям кви суми искат за клемата и кабела до следващата връзка,от порядъка на около 300 лв беше. Както и да е намерих в една морга целия панел с трите джиджавки и клемите за 20лв. Но за сега не съм сменял нищо,то проблема си е в самата клема.
А написаното от тебе,ме навежда на мисълта,че може и да няма реле/не дай си боже/,що нагарят тез клеми иначе :!: :?: :roll: Пък и майче бях чел за това и в Руския форум :cry:
С къв телефон го снима това,много добра снимка прай :lol:

Публикувано: 20 юни 2006, 23:19
от 1.8d
demiro написа: С къв телефон го снима това,много добра снимка прай :lol:
С Нокия 6230i(Инжексион) :lol: В "Кафене"-то дето ни са снимките го има сниман на огледалото :lol: :lol:
А написаното от тебе,ме навежда на мисълта,че може и да няма реле/не дай си боже/,що нагарят тез клеми иначе Пък и майче бях чел за това и в Руския форум
Че жабарите що лъжат тогава в тази книжка че има *00142*

Публикувано: 23 юни 2006, 19:43
от 1.8d
...... Staffa del modulo.....
"Минава през модула"
Ха върви разбирай какво искат да ти кажат :?: :?: :idea: