Няколко въпроса за Мондео Мк1 1.8 16в зетек
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Няколко въпроса за Мондео Мк1 1.8 16в зетек
1-ви Как се спира заводската аларма? Колата е 95-та година комби джия и алармата ми прави мизерии.
2-ри -Видях таблото за бушоните отпред от ляво ,но няма ли още някакви бушони? ЕЛ огледалата ми работеха сега не работят.
3-ти - Датчика за температурата на таблото къде се намира? защото стрелката ми е тотално забила незнам дали е изгоряло таблото ама е шит.
Общо взето това е - търсих в форума ,но не успях да намеря инфо та дайте хелп ако може
Поздрави,
Васил
2-ри -Видях таблото за бушоните отпред от ляво ,но няма ли още някакви бушони? ЕЛ огледалата ми работеха сега не работят.
3-ти - Датчика за температурата на таблото къде се намира? защото стрелката ми е тотално забила незнам дали е изгоряло таблото ама е шит.
Общо взето това е - търсих в форума ,но не успях да намеря инфо та дайте хелп ако може

Поздрави,
Васил
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Няколко въпроса за Мондео Мк1 1.8 16в зетек
Ааааа, при Mondeo няма ли едно капаче с/у левия крак под кормилната колонка? Там трябва да има и предпазители и
релета.
релета.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Няколко въпроса за Мондео Мк1 1.8 16в зетек
Здравей заводската аларма по принцип има ключ с който се изключва поне при мене е така ,аз нямах ключ и отворих ключалката и сега се върти с права отверка ,търси нещо такова при мен се намира в двигателния отсек като говорител и електроника са в едно не знам при теб как е.Датчика за стрелката на температурата се намира на корпуса на термостата като по големия от горе е за ЕКУ то а по надолу има един малък той е този който търсиш .За да провериш таблото трябва да дадеш кабелчето на датчика на маса и даваш контакт при което трябва стрелката да влезе в червеното.За бушони и такива работи трябва някой колега с Мондео да пише .Поздрави.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Няколко въпроса за Мондео Мк1 1.8 16в зетек
Благодаря ти много!baro написа:Здравей заводската аларма по принцип има ключ с който се изключва поне при мене е така ,аз нямах ключ и отворих ключалката и сега се върти с права отверка ,търси нещо такова при мен се намира в двигателния отсек като говорител и електроника са в едно не знам при теб как е.Датчика за стрелката на температурата се намира на корпуса на термостата като по големия от горе е за ЕКУ то а по надолу има един малък той е този който търсиш .За да провериш таблото трябва да дадеш кабелчето на датчика на маса и даваш контакт при което трябва стрелката да влезе в червеното.За бушони и такива работи трябва някой колега с Мондео да пише .Поздрави.
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Няколко въпроса за Мондео Мк1 1.8 16в зетек
Бушони има в една кутия до акумулатора и в купето под волана. За тези в купето няма капаче а се сваля цялата кора под волана - на 3 винта долу и 2 щипки горе. Пада лесно. Бушоните да ги видиш трябва да бутнеш едно лостче ама не се сещам нагоре или надолу и цялото табло с бушоните, релета и други джаджи слиза надолу.
За алармата много зависи - ако колата е от италия най вероятно е при двигателя както казва колегата. Но има вариант и да е в купето под волана. Също виж дали няма сирена в задния ляв калник (или беше в десния
).
За датчика са ти казали - между двата маркуча на корпуса на термостата, много еб..но място.
За алармата много зависи - ако колата е от италия най вероятно е при двигателя както казва колегата. Но има вариант и да е в купето под волана. Също виж дали няма сирена в задния ляв калник (или беше в десния

За датчика са ти казали - между двата маркуча на корпуса на термостата, много еб..но място.
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Няколко въпроса за Мондео Мк1 1.8 16в зетек
Привет,momo76 написа:Бушони има в една кутия до акумулатора и в купето под волана. За тези в купето няма капаче а се сваля цялата кора под волана - на 3 винта долу и 2 щипки горе. Пада лесно. Бушоните да ги видиш трябва да бутнеш едно лостче ама не се сещам нагоре или надолу и цялото табло с бушоните, релета и други джаджи слиза надолу.
За алармата много зависи - ако колата е от италия най вероятно е при двигателя както казва колегата. Но има вариант и да е в купето под волана. Също виж дали няма сирена в задния ляв калник (или беше в десния).
За датчика са ти казали - между двата маркуча на корпуса на термостата, много еб..но място.
За някои неща си прав, но не точно...
За бушоните в купето няма смисъл да сваляш цялата кора.
Просто трябва да се завреш под волана и готово.
Относно заводската аларма - аз имам МК1 Ghia, заводската аларма е на Siemens и се намира зад жабката.
До колкото съм чел из форума се слагат разни не-фордови аларми допълнително (като тези в двигателния отсек с ключа), но оригиналната аларма си е на сименс и е зад жабката.
Относно сирената - в задния десен калник е, зад кората

Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Няколко въпроса за Мондео Мк1 1.8 16в зетек
Не е нужно да се търкаляш под волана ,сваляш трите винта както е писал колегата дърпаш лостчето надолу то се намира от дясно на кутията с бушоните и можеш да ги виждаш и сменяш без проблем . А що се отнася до алармата не зная коя е оригинална и коя не е но моята е отпред под капака до казанчето за миячното и е със ключ . >:D<:Al161978 написа:Привет,momo76 написа:Бушони има в една кутия до акумулатора и в купето под волана. За тези в купето няма капаче а се сваля цялата кора под волана - на 3 винта долу и 2 щипки горе. Пада лесно. Бушоните да ги видиш трябва да бутнеш едно лостче ама не се сещам нагоре или надолу и цялото табло с бушоните, релета и други джаджи слиза надолу.
За алармата много зависи - ако колата е от италия най вероятно е при двигателя както казва колегата. Но има вариант и да е в купето под волана. Също виж дали няма сирена в задния ляв калник (или беше в десния).
За датчика са ти казали - между двата маркуча на корпуса на термостата, много еб..но място.
За някои неща си прав, но не точно...
За бушоните в купето няма смисъл да сваляш цялата кора.
Просто трябва да се завреш под волана и готово.
Относно заводската аларма - аз имам МК1 Ghia, заводската аларма е на Siemens и се намира зад жабката.
До колкото съм чел из форума се слагат разни не-фордови аларми допълнително (като тези в двигателния отсек с ключа), но оригиналната аларма си е на сименс и е зад жабката.
Относно сирената - в задния десен калник е, зад кората
Поздрави
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Няколко въпроса за Мондео Мк1 1.8 16в зетек
сирената е отзад в дясно.
Спряха ми огледалата , лампите вътре и часовника прекъсват ми и копчетата на ел стъклата ,но там мисля ,че си е от самите копчета
Спряха ми огледалата , лампите вътре и часовника прекъсват ми и копчетата на ел стъклата ,но там мисля ,че си е от самите копчета

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Няколко въпроса за Мондео Мк1 1.8 16в зетек
А как да я изключа заводската аларма? Видях модула на Сименс зад жабката. НО не посмях да му откача буксите тъй като май има имобилайзер
eдит:
Обадих се на предишния собственик на колата той ми каза ,че като сваля средната букса на модула алармата няма да прави мизерии така ,че я извадих и наистина е така.
eдит:
Обадих се на предишния собственик на колата той ми каза ,че като сваля средната букса на модула алармата няма да прави мизерии така ,че я извадих и наистина е така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта