Страница 1 от 1
проблем със запалването на Ескорт
Публикувано: 22 май 2011, 21:16
от kinetic
Имам Ескорт от 1998 г., 1800 TD. Вчера след миене на мивка проникна вода в двигателното отделение и отказа стартирането на двигателя. Цялата ел.инсталация работи, включително подгревните свещи, но при завъртане на контактния ключ стартерът не се включва. Преди това не съм имал проблеми със запалването. Предпазителите са в изправност. Може би релето на стартера, имобилайзера или какво друго ?
Re: проблем със запалването на Ескорт
Публикувано: 22 май 2011, 22:04
от иво г. иванов
Релето за запалване не е ли в купето? Може да е самия стартер, но от вчера до днес трябваше да са изсъхнали
мокротийте. Сигурен ли си, че е от миенето проблема, защото как прибра от автомивката колата си? Провери си
и силовите кабели.
Re: проблем със запалването на Ескорт
Публикувано: 22 май 2011, 23:22
от kinetic
На мивката имаше малък наклон и по инерция запалих. Ел.инсталацията работи, след завъртането на ключа лампите на таблото светят, включват се подгревните свещи и впръскването, но при трето положение на ключа - контакт за запалване стартерът не се включва. По указанието релето се намира до стартера. Днес бях с надежда, че каквото се е намокрило ще се изсуши, но няма промяна и може би първо ще трябва да се провери релето. Кабелите ги проверих, но може би ще трябва да се проверят по-внимателно.

Re: проблем със запалването на Ескорт
Публикувано: 23 май 2011, 21:21
от Give_me_the_money
E добре де:)по тая логика щом работят подгревни свещи,и др шукарийки там по ел.инсталацията и мислиш че всичко е на ред,що не я дръпнете и да видите дали пали?може стартера да си е отишъл,той като реши да спира и спира.Не сам в час с дизелите,ама трябва да се убедиш че проблема не е от него:)и след това да търсиш другане проблема.Скоро правил ли си му профилактика,четки има ли?А релето на ескорт 1,8д се намира вътре на бушонното табло,ако трябва да сам точен то не е даже и реле,а една метална пластина която прави мост.Бензиновите са по сащия начин.На 1,8тд може би няма да са измислили нещо по ново.Ескортите правят проблеми в бушонната кутия ,искат препояване на някои вразки,но едва ли е толкова умряла колата.Както колегата горе каза,СтартерА!Трябва да се убедиш,че не е той проблема в ситуацията!
Re: проблем със запалването на Ескорт
Публикувано: 03 юни 2011, 07:46
от velikovv
Аз получиш същия проблем след мивка загуби ток.Смисъл дори и като завартя ключа нищо не свети.Колата също е форд ескорт 96 турбо дизел.Взех акумолатора,заредих го сложих и запали без проблем,пребрах я и след 2 3 часа отново нямаше и грам ток??Моля ви хора помагайте,че се видях в чудо.
Re: проблем със запалването на Ескорт
Публикувано: 03 юни 2011, 12:36
от tropper
Като е била мокра клемата, после изчисти ли хубаво със шкурка контактната повърхност и на клемата и на пъпката на акумулатора?
Re: проблем със запалването на Ескорт
Публикувано: 03 юни 2011, 19:54
от Give_me_the_money
Както каза колегата горе:)една шкурка и като почнеш от акумулатора и стигнеш до стартера,всички клеми

трябва да си сигурен че няма лоша връзка някъде.И тогава евентуално да се търси другаде проблема.
Re: проблем със запалването на Ескорт
Публикувано: 03 юни 2011, 22:20
от velikovv
кабела на плюса има нещо като кутийка с бушони ли е незнам какво...три червени кабела и един дебел черен.Черния беше с лоша връзка беше се извадил от крачето и аз го набих сигурно е от него проблема да се надявам утре ще го набия по-здраво и ще го изолирам.Възможно ли е от него да има утечка ,че акумолатора да падне за 2 3 часа?