Схема на буксата за стартиране на Ескорт CVH
Публикувано: 16 юли 2011, 00:17
Здравейте , момчета!
Някой с инсталиран Микрокат или др. софтуер с инфо по моето питане ако може да сподели някаква схема.
Не съм се интересувал досега как е реализирана, а имам проблем със стартирането на ескорта и ми е много съмнителна именно тя. Отворих Я, почистих Я, прегледах на външен вид всичко е О.К. обаче :
Когато превключа в позиция 1 /на контакт/ - нормално, но при опит за стартиране на колата става късо/или губи полюс, защото таблото изключва и ток няма. Самата букса на прозвъняване реагира така:
В нормално положение - няма късо между отделните проводници. В положение 1/на контакт/ късо има между червен и жълт проводник :както и трябва да си е, но при включване на позиция 2/ запалване/ късо има между маса,червен и жълт кабел.
Утре и таблото с бушоните ще извадя да му огледам платката, но да си обясня работата на тази букса първо.
Живи и здрави!
Някой с инсталиран Микрокат или др. софтуер с инфо по моето питане ако може да сподели някаква схема.
Не съм се интересувал досега как е реализирана, а имам проблем със стартирането на ескорта и ми е много съмнителна именно тя. Отворих Я, почистих Я, прегледах на външен вид всичко е О.К. обаче :
Когато превключа в позиция 1 /на контакт/ - нормално, но при опит за стартиране на колата става късо/или губи полюс, защото таблото изключва и ток няма. Самата букса на прозвъняване реагира така:
В нормално положение - няма късо между отделните проводници. В положение 1/на контакт/ късо има между червен и жълт проводник :както и трябва да си е, но при включване на позиция 2/ запалване/ късо има между маса,червен и жълт кабел.
Утре и таблото с бушоните ще извадя да му огледам платката, но да си обясня работата на тази букса първо.
Живи и здрави!