Страница 1 от 1

Схема на буксата за стартиране на Ескорт CVH

Публикувано: 16 юли 2011, 00:17
от crank
Здравейте , момчета!
Някой с инсталиран Микрокат или др. софтуер с инфо по моето питане ако може да сподели някаква схема.
Не съм се интересувал досега как е реализирана, а имам проблем със стартирането на ескорта и ми е много съмнителна именно тя. Отворих Я, почистих Я, прегледах на външен вид всичко е О.К. обаче :
Когато превключа в позиция 1 /на контакт/ - нормално, но при опит за стартиране на колата става късо/или губи полюс, защото таблото изключва и ток няма. Самата букса на прозвъняване реагира така:
В нормално положение - няма късо между отделните проводници. В положение 1/на контакт/ късо има между червен и жълт проводник :както и трябва да си е, но при включване на позиция 2/ запалване/ късо има между маса,червен и жълт кабел.
Утре и таблото с бушоните ще извадя да му огледам платката, но да си обясня работата на тази букса първо.
Живи и здрави!

Re: Схема на буксата за стартиране на Ескорт CVH

Публикувано: 16 юли 2011, 00:51
от HACKO
Твоето табло няма платка, съответно нямаш нашите проблеми с таблото. Проблема ти е в контактния ключ, направо го смени. Намери си от морга и за да не носиш два ключа (не че е голям проблем) смени патрончето със твоето.

Re: Схема на буксата за стартиране на Ескорт CVH

Публикувано: 16 юли 2011, 14:32
от crank
Мерси за включването отново ,Наско! Нямах интернет сутринта и нямаше как да прочета мнението ти за таблото - и вече знам и от опит. Мисля, че намерих виновника - зелено реле - "Engine control" - не знам там ли му е мястото ,но го намерих под таблото вътре в купето монтирано на някаква шина.... Отворих го и му смених двата кондензатора. Единия си беше "съблякъл" найлоновия кожух до долу, а другия се беше издул, но отдолу. Колата пали вече без грешка.
Но въпроса за схемата на запалване от буксата ми виси още - да си го обясня....
Живи и здрави!