Страница 1 от 1
Проблем с горивната помпа
Публикувано: 05 юли 2006, 16:56
от varnenche
Значи проблема ми е следният.
Изгоря ми горивната помпа. Смених я, но и новата не тръгна. Оказа се, че не идва + по кабела. - го има но + не идва. Къде може да е проблема и как да го оправя?
Публикувано: 05 юли 2006, 17:00
от red
а сигурен ли си, че е изгоряла старата!?
Публикувано: 05 юли 2006, 17:02
от varnenche
Да, тествахме я. Тотално е блокирала. Ни вопъл ни стон
Публикувано: 05 юли 2006, 17:32
от mrdds
5-и бушон в купето над краката.При изгарянето на помпата е окъсила и е изгорял предпазитела.При моя е 5-ти виж си все пак кои номер е твоя.
Публикувано: 05 юли 2006, 18:06
от buhap
В краката на кората в ляво има дупка а там има още един прекасвач копчето трябва да е натиснато
Публикувано: 05 юли 2006, 19:54
от varnenche
Всички бушони са здрави, проверявани са един по един!
А въпросния прекъсвач в краката под кората за всеки случай е шунтиран! Като се подаде ток директно от акумулатора с жичка - директно + - и опаа ... всичко сработва
И книга си купих по въпроса да се образовам -ама...
Мислите ли, че е безопасно да прекарам ток от акумулатора директно за + или смятате,че трябва да си е този, който си идва от компютъра?

Публикувано: 06 юли 2006, 09:55
от MasterBo
Всички бушони са здрави, проверявани са един по един!
А провери ли дали има напрежение на предпазителя на бензиновата помпа?
Мислите ли, че е безопасно да прекарам ток от акумулатора директно за + или смятате,че трябва да си е този, който си идва от компютъра?

Определено НЕ! Ето схемата на горивната система на 1.6/1.8 EFi. С червени точици съм ти отбелязал + към бензиновата помпа. Обръни внимание, че минава през релето на помпата. Ако имаш в предвид да смениш целия проводник от таблото до помпата, то тогава не би трябвало да има проблем. Оригиналния кабел трябва да е черен с червена ивица.
Публикувано: 06 юли 2006, 10:32
от varnenche
Страхотно. Много ти благодаря. Довечера залягам да проверявам.

Публикувано: 07 юли 2006, 08:53
от varnenche
За съжаление не е от захранването на помпата, а самата помпа. Като изключа куплунга на помпата и го меря - идва ток, но като го включа и пак замеря - никой няма. Явно помпата е отишла във вечните ловни полета на Форд. Колко струва втора ръка помпа, че за нова ми искат една торба пари?
Публикувано: 11 юли 2006, 21:55
от varnenche
Оказа се, че проблема е в блока с бушоните. Студена спойка някъде. Някой да знае къде оправят такова нещо във Варна?
Публикувано: 11 юли 2006, 22:16
от methodboy
Поправял съм на ESCORT 1.8d но предполагам че е същото.
Публикувано: 12 юли 2006, 10:11
от varnenche
И колко ще ми струва? Казаха ми, че там имало над 1000 спойки.
Публикувано: 12 юли 2006, 10:27
от MasterBo
Мойто фордче имаше студени спойки в таблото с бушоните и релетата, и ми взеха 5 лева да ми го оправят преди 2 години.
А за 1000 спойки, не мисли че ще презапоят всичко. Те ще прегледат спойките по веригата на бензиновата помпа и само тях ще ги презапоят. Само да не е някой пишман майстор и да тръгне да прави "подобрения", че после ще те боли главата.
А как разбра, че е студена спойка? След като знаеш че е студена спойка, би трябвало да знаеш коя точно е.
Публикувано: 12 юли 2006, 11:31
от DTM
Колежке, отиди в кв. Левски по улица "Мир" като се качваш от ОМВ (на ъгъла на д-р "А.Железкова и "Мир") нагоре минаваш под булевард "Левски" първата възможна в дясно (все едно ще се качваш на булеварда) и веднага направо. Влизаш между къщите там по улица "Лоза" после 2-рата в ляво улица "Рощок" и веднага в дясно "Тодор Бояджиев" на 20-тина метра в ляво е сервизчето. Ще ти свършат работа, хората са доста кадърни. Ето го и на
картата.
Успех

Публикувано: 12 юли 2006, 19:06
от methodboy
Ако ще го правим ще е за удоволствие. Бърникам по колата си или по чужди само за удоволствие.
Публикувано: 12 юли 2006, 19:09
от methodboy
А има и един трик който може да се направи като начало. Предполагам че колата ти не е в движение.
Публикувано: 13 юли 2006, 17:35
от varnenche
Колата е в движение поради факта, че имам и газово. Ще го мисля проблема другата седмица, че имам много работа и не мога да смогна със свободното време. Благодаря на всички за помощта до тук. Пак ще пиша като реша да го правя.
А по повод на студената спойка как съм разбрала ли? Ами когато се извади куплунга като се мери с мултицет дава че има 12V. Когато се сложи куплунга и се мери - няма ток. Демек под товар пада всичко.
Публикувано: 13 юли 2006, 23:15
от methodboy
При същия проблем смених кабел (до моторчето на чистачките). Имах куплунг който беше оставен свободен. От там се оказа че има проводник на който при завъртане на контактния ключ се подаваше плюс. Почти 100% съм сигурен че и при теб ще излезе някой такъв проводник. Пробвай това като за начало.