вдигане на обороти

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
JONFSG
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 16 авг 2010, 21:14
Модел на автомобила: MONDEO
Местоположение: София
Status: Извън линия

вдигане на обороти

Мнение от JONFSG » 26 юли 2011, 11:43

колеги колата или ми вдига оборати на скорост и извън или ми гасне :? колета е форд фокус 99-та. 1.8 бензин. казаха ми че е от моторчето, свещите кабелите на свещите или дросовата клапа, но смених вс и пак същото. помогнете ако сте имали същия проблем. :( :( :( :( :( :( :(


пишете ми на ЛС!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: вдигане на обороти

Мнение от ЯЛТА » 26 юли 2011, 12:00

Ламбда-сонда, евентуално, бензинджиите да кажат.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: вдигане на обороти

Мнение от tropper » 26 юли 2011, 12:21

Може и загубен вакуум да се окаже... Правена ли е диагностика? Прочетени ли са грешките на компютъра? Ако не - всичко друго е малко хвърляне на боб. От свещи и кабели пък за пръв път чувам да има вдигане на обороти. По-скоро би имало прекъсване.

За да се диагностицира точно е необходимо да се следят в реално време
1. ламбда
2. ТПС
3. клапан за празен ход
4. вакуум в колекторите
5. време на отваряне на инжекторите

Хубаво са те насочили към клапана за празен ход, защото именно той ако "запича" може да прави двигателя и да гасне и да се форсира, но щом казваш че е сменен.... Най-добре дай някой лев за компютърна диагностика преди да са ти сменили цялата периферия на двигателя.

А може и дроселовата клапа да не се затваря добре...
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
bmitev
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
Status: Извън линия

Re: вдигане на обороти

Мнение от bmitev » 26 юли 2011, 12:22

Като гледам годината - според мен хубаво огледай маркучите. Ако от някой скъсан или не добре сложен влиза въздух в системата, променя се въздушно горивната смес и ефекта е много подобен. Как ти е разхода на горивото?
Новини за коли под наем

Потребителски аватар
JONFSG
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 16 авг 2010, 21:14
Модел на автомобила: MONDEO
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: вдигане на обороти

Мнение от JONFSG » 29 юли 2011, 10:20

значи на диягностика я давах в 2 сервиса в София, след това ж накакъв в Дунпица със спецялно запазване на час предварително и накрая и в мото фое единственото което видяха беше моторчето :( Иначе разхода на горижо ми е 9 извънградско//11 смесено//12.5 градско на газ. Аз съм с газов инжекцион. Този разход е при положение че я ръчкам колата. Кабелите и свешите ми казаха да ги сменя газаджийте, а маркучите за вакум също ги смених миналата година. Също така понякога като и дам газ до около 5-6000 обороти и когато извадя от скорост оборотите си стоят в 2000 вместо на 900. Това нормално ли е :?
някои ако има предложения да казва. :( :( :(

Потребителски аватар
bmitev
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
Status: Извън линия

Re: вдигане на обороти

Мнение от bmitev » 29 юли 2011, 10:33

Така както го описваш може жилото на газта да ти задържа. Пробвай на място с отворен капак на ръка да я форсираш до 5-6000 и после пак на ръка да върнеш газта. Ако го няма ефекта - пробвай да смажеш подвижните части и да провериш пружината, но обикновено без смяна на жилото няма голям ефект.
Новини за коли под наем

Потребителски аватар
JONFSG
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 16 авг 2010, 21:14
Модел на автомобила: MONDEO
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: вдигане на обороти

Мнение от JONFSG » 29 юли 2011, 10:52

значи направо сигурно ще трябва и ново жило, но от какво може да ми гасне като я паля от начал, докато ми загрее:? дали не е няки датчик:?

Потребителски аватар
bmitev
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
Status: Извън линия

Re: вдигане на обороти

Мнение от bmitev » 29 юли 2011, 17:27

Ами може и да е от датчик, но при положение че си я водил на диагностика и във форд - там първото което правят е да я вържат към компютър и там такива грешки излизат. А преди да смениш жилото - направи пробата първо. Няма да ти отнеме много време и ще разбереш дали има смисъл.
Новини за коли под наем

Потребителски аватар
JONFSG
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 16 авг 2010, 21:14
Модел на автомобила: MONDEO
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: вдигане на обороти

Мнение от JONFSG » 30 юли 2011, 16:52

коя проба:?

Потребителски аватар
bmitev
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
Status: Извън линия

Re: вдигане на обороти

Мнение от bmitev » 01 авг 2011, 10:17

Бях писал малко по-горе:
bmitev написа:Пробвай на място с отворен капак на ръка да я форсираш до 5-6000 и после пак на ръка да върнеш газта.
Ако форсирането и дефорсирането на ръка не задържа оборотите - значи в жилото е проблемът.
Новини за коли под наем

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта