Страница 1 от 2
Контактите на багажника
Публикувано: 07 юли 2006, 06:15
от paci
Некой да е ровичкал там ?
Тъкмо на срещата викам всичко бачка и днес пак нема никой.
Нито багажника се отваря от копчето нито чистачката баца.
Измих я намокри се и всичко тръгна.
Пластините са почистени но явно маса ли има някъде или контактуват някъде във вратата на багажника или доло вътре някъде.
Отместих кората на вратата на багажника малко но нищо не видях има ли сми да я свалям цялата или да не диря там ?
Само без лигавщини и отместване от темата щото ми писна
Ако омацате и това питане .....

Публикувано: 07 юли 2006, 08:33
от petkoff_pl
Аз имах също проблем с отварянето на задната врата от копчето в купето, оказа се че моторчето е заминало. Затова най добре свали моторчето и го пробвай дали работи. И досега карам без това моторче.
Тук провери ли за чистачките:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако случайно не ти работи осветлението на багажника провери тук:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 07 юли 2006, 17:55
от paci
Абе всичко бачка бе човек

Когато спрат осветлението си бачка.
Вчера бяха спрели, измих изтребителя и като дадох контакт да паля задната чистачка тръгна, ръчкам копчето и багажника се отвори.
Всичко бачка но някъде веригата се губи и незнам къде да съсредъточа търсенето. Щото някак си не ме кефи идеята да си разглобя цялата кола

Гаранция не е уникален проблем и се е случвал и на някой друг.
Ще изчакаме и ако няма друг патил ще ровя какво да се прави.
Публикувано: 07 юли 2006, 18:38
от NIKJAMa
При мен пластините правят проблеми от време на време. Проблема е че се замърсяват и не винаги ми тръгва задната чистачка. Почистване решава проблема а ако съм в движение някоя дупка помага да направят контакт

Публикувано: 07 юли 2006, 21:04
от paci
NIKJAMa написа:При мен пластините правят проблеми от време на време. Проблема е че се замърсяват и не винаги ми тръгва задната чистачка. Почистване решава проблема а ако съм в движение някоя дупка помага да направят контакт

Утре ще ти ги снимам да видиш как съм ги полирал
Едва ли ще си личи на снимката но са чисти ... престарах се ....
Тези които са на вратата ме съмняват, че контактуват и някъде във вратата.
Публикувано: 08 юли 2006, 00:09
от NIKJAMa
Пробвай ги дали са им здрави пружинките т.е. като ги натиснеш дали се връщат.
Публикувано: 08 юли 2006, 05:37
от paci
NIKJAMa написа:Пробвай ги дали са им здрави пружинките т.е. като ги натиснеш дали се връщат.
Пробвано е
Гаранция свинщината е вътре във вратата ама там има ламарина и достъпа никакъв. Държателя е завит с две види и ги отвивах пробвах да го вадя но не става.
==============================
За малките деца да поясня, че това е офтопик и да не се подвеждат. Придържайте се към въпроса
Ще стане сигурно като с кората на врата.
Питах как се сваля и никой не каза "с чупене"

Публикувано: 08 юли 2006, 21:23
от paci
Готово !!!
Пантите бяха проблема.
Слязох с голям набор инструменти отверки, ножове за пържоли ... брадви.
Пуснах си музиката и .... седнах в багажника да се чудя от де да почна.
Гледах, гледах и ХА

пантите нещо не ме кефят, ръждичка някаква там.
Нищо не бачка обаче да уточня.
Бегам горе за преобразувател за ръжда слизам мацам и всичко тръгна.
Само пантите намацах.
Поизсъхна и пак спряха нещата да бачкат.
На преобразувателя му дават 1 час да действа и почнах да си чистя таблото (много чистене имам там понеже е бяло и е мазано с тея лъскавите боклуци).
Мина 1 час и накапах пантите с двигателно масло (защото такова имах), раздвижих и вече всичко е 6.
Може и с тва WD-40 да стане по-лесно но нямах и използвах фантазия и каквото имах.
Ще видим колко ще кара.
?
Публикувано: 30 юли 2006, 12:04
от tweedle
Кои панти ? тези на багажника ли ? Имам ама абсолутно същия проблем - задната чистачка бачка само като има дъжд

а това за багажника бачка когато си поиска да го ...
Re: ?
Публикувано: 30 юли 2006, 13:11
от paci
tweedle написа:Кои панти ? тези на багажника ли ?
Да, на врата на багажника.
Да имаше други да доуточнявам и снимам ама няма
Все още всичко наред при мен след процедурата.
Публикувано: 31 юли 2006, 10:03
от webster
Я да прекарам и моето питане през твоята тема
Лампата в багажника от последното краче ли се пуска? т.е. от най-дясното дето може да се натиска? щото при мен не свети... гледах лампата - вътре жичката здрава. Възможно ли е да е изгоряла без да и личи?
А и още нещо - тази лампа в багажника само когато е на контакт ли свети или винаги?
Публикувано: 31 юли 2006, 10:26
от buhap
webster:
да от тази пластинка напръскай я с някакъв спреи може контактите да са мръсни .Лампата трябва винаги да свети когато е отворен капака
Публикувано: 31 юли 2006, 15:23
от paci
buhap написа:webster:
да от тази пластинка напръскай я с някакъв спреи може контактите да са мръсни .Лампата трябва винаги да свети когато е отворен капака
Докъто ръчках и оглеждах не видях вариянт да се въздейства на тази пластина.
Да най дясната е при мен и действа доло не във вратата. Само тя беше подвижна до колкото си спомням и я натиска крачето горе на вратата.
Свети и когато не си на конакт.
Ако сте на контакт не можете да си отворите вратата на багажника от копчето. Защита от случайно натискане повреме на движение.
Свали крушката и я пробвай с мултицет или си и подай ток. Случвало ми се е видимо жичката да изглежда здрава а крушката не работи. На Ершо на митсубишито онази вечер пак се получи с крушка на стопа.
Ако е прекъснала така лекичко може да се случи докъто я подхвърляте в ръцете си да закачи. Ако можете я закачете на кабел и като светне я тръскайте и почуквайте лекичко.
Ми това му хрумна.
Ершо сега си кара със "закачената" крушка.

Крушката му излиза от стопа с кабела и той държеше на спирачката а аз я "масажирах" нали уж за малко вечерта да свети. Дали ще я смени и кога си е негов проблем.
Публикувано: 31 юли 2006, 19:32
от webster
Преди малко се борих със въпросната пампа и резултата е 1:0 за лампата
Мерих напрежението между 2-та извода - 9В. Напрежението пък между плюса от лампата и маса взета от купето направо - 12В. Когато допра лапмата на плюса от извода и маса от купето - светва... Лампата е 12В 5Вата. Та въпроса ми е: Губят ли ми се някъде 3В по трасето или има лампи дето бачкат на 9В? Надявам се ме разбрахте

Публикувано: 31 юли 2006, 19:49
от paci
webster написа: ... маса от купето - светва...
Еми ето намерил си проблема. Лоша маса.
Всяка лампа в автомобила чака маса за да светне, поне това съм срещал до сега, ако има нещо ново ....
Начи бутона ще е според мен. Натискай го и го пускай рязко да поразтърка малко дано да се получи нещо докъто открием как да му въздействаме. При първа възможност ще огледам по моята ако мога да помагам с откриването:)
Re: ?
Публикувано: 12 ное 2006, 13:01
от FordUser
paci написа:tweedle написа:Кои панти ? тези на багажника ли ?
Да, на врата на багажника.
Да имаше други да доуточнявам и снимам ама няма
Все още всичко наред при мен след процедурата.
я дай една снимка с кои панти че нещо .....

Re: ?
Публикувано: 12 ное 2006, 16:21
от paci
Вратата на багажника нали е на панти окачена в купето ?
Колко панти имаш на вратата на багажника или изобщо в целия багажник ?
С WD-40 при колегата опитахме и ефекта не беше така блестящ като при мен с другите глупости.
Ще ти ги снимам.
Re: ?
Публикувано: 13 ное 2006, 15:48
от FordUser
paci написа:Вратата на багажника нали е на панти окачена в купето ?
Колко панти имаш на вратата на багажника или изобщо в целия багажник ?
С WD-40 оня ден при колегата опитахме и ефекта не беше така блестящ като при мен с другите глупости.
Ще ти ги снимам.
а освен с WD-40 с кво може че нямам в момента а не ми се купува за едни панти

Публикувано: 13 ное 2006, 16:16
от Dundee
Пробвай да ги залееш с малко Кока Кола или нещо подобно.

Публикувано: 13 ное 2006, 19:41
от cossy
Кока-колата няма да доведе до нищо особено, повярвай ми

)) Освен до лепкане
