Мондео 2.0 не пали сутрин

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
kretenia
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 04 сеп 2011, 23:44
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от kretenia » 05 сеп 2011, 08:39

Здравейте колеги,отскоро съм собственик Мондео 2.0,16V,136 коня,93г. и имам много странен проблем-сутрин колате не може да запали на стартер върти хубаво,акумулатора е добър,но няма палене.Като я бутна 3-4метра пали,гася я веднага и вече нямам проблем паля си я на стартер.Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и какво е решението му?

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от baro » 05 сеп 2011, 21:29

Здравей провери си датчика за температура който се намира отгоре на тялото на термостата.А след като запали има ли стабилни ниски обороти.

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от evg2 » 06 сеп 2011, 16:57

Горивен филтър, налягането на бензиновата помпа, пробвай 2-3 с контактния ключ без да палиш да подкачи гориво първоначално и след това на стартер.
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....

kretenia
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 04 сеп 2011, 23:44
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от kretenia » 09 сеп 2011, 17:55

Значи от няколко дена имам проблем с редуктора на газовия инжекцион и карам само на бензин,проблема изчезна сутри си пали без проблем.Почвам да си мисля че,следствие на работата на газ акумулира някакви грешки и от там се явява проблема.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от opex » 09 сеп 2011, 18:21

И за да направя объркването още по-голямо ще кажа, че подобни магарии ми е правило навремето от датчика за положение на коляновия вал.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

kretenia
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 04 сеп 2011, 23:44
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от kretenia » 15 сеп 2011, 21:06

Днес докато си ровичках из мотора се счупи от докосване само кабелната обувка на кабела,който замасява минуса от акумулатора,т.е. масата е била доста рехава дали е възможно проблемите ми да са били от това?

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от Revell » 16 сеп 2011, 09:43

Едва ли, ако беше така нямаше да върти.

Потребителски аватар
imarh
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от imarh » 16 сеп 2011, 09:47

И на мен ми мирише на датчика за положение на коляновия вал.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от urgan » 16 сеп 2011, 11:54

Пише че сега като кара на бензин няма проблеми, какво общо има горивото с датчика на коляновия вал?
Изображение

Потребителски аватар
sharky_ssm
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 01 сеп 2009, 07:54
Модел на автомобила: mondeo 1.8-16v.kombi-93:мондео 2.0-zetek.4x4ghia,комби-95
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от sharky_ssm » 25 сеп 2011, 08:57

Аз също имам мондео на газ, но моето не е газов инжекцион и също пали трудно. Но при мен остава газ по тръбите и докато го прогони чак тогава пали на бензин. Най-удачно ще е да поработи на бензин преди да я изгасиш та да може всичко да си е по "заводски" преди да стартираш сутрин. :-/: :-/:

kretenia
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 04 сеп 2011, 23:44
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от kretenia » 24 окт 2011, 08:00

baro написа:Здравей провери си датчика за температура който се намира отгоре на тялото на термостата.А след като запали има ли стабилни ниски обороти.
Не бях писал дълго,но проблема си остава.Дали колегата е прав за този датчик,защото наблюденията ми са че,при външни температури под 7-8градуса и когато я паля към обяд при температура на въздуха над 20 градуса няма проблем пали веднага.Този датчик не мери ли температурата на охл.течност само за уреда на таблото?

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от Didibao » 24 окт 2011, 09:00

Не датчика за температурата на таблото е друг ие отдолу на тялото на термостата.
Изображение

kretenia
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 04 сеп 2011, 23:44
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от kretenia » 24 окт 2011, 17:05

Didibao написа:Не датчика за температурата на таблото е друг ие отдолу на тялото на термостата.
OK този дето е отгоре какво прави и възможно ли е от него да са магарийте?

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от urgan » 24 окт 2011, 18:56

Този горния датчик (ECT) е за компютъра и участва в комбинация с още 2-3 в смесообразуването. И да, възможно е той да прави магарии.
Изображение

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 не пали сутрин

Мнение от baro » 26 окт 2011, 14:00

Датчика е един от важните при работата на мотора както са ти писали колегите.Той подава сигнал на ЕКУ каква е температурата на двигателя и съответно каква смес да направи.Мери се лесно ето темата http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false; .Аз си правих експеримент с един резистор закачен за куплунга на датчика за да я лъжа че е студена съответно пуска повече горива и се режеше повече но бензина заминаваше бързо :D и няма палене като е топла защото се дави.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта