"Полтъргайст" във Форд Мондео
Публикувано: 05 авг 2006, 18:14
Колеги, темата звучи абсурдно, нали? Обаче проблемът ми е реален и искам да се консултирам с Вас.
Мондео-то е произведено в края на 1995 (октомври-ноември).
Наблюденията ми са следните- когато времето навън е горещо (температората е около и над 30 градуса), в един момент автомобилът рязко губи обороти и гасне! Естествено спирам някъде, където се случи... Изчаквам 2-3 минути, паля и продължавам. Това му действа като Reset !? Не мога да го възпроизведа, не мога да кажа, че спирането зависи от обороти или скорост. След което продължавах да го карам без проблеми дълго време ... Проявяваше се два-три пъти годишно и то през лятото. Из Европа съм навъртял сума километри миналото и по-миналото лято без едно спиране от този характер.
Така беше до началото на това лято.
Сега гадния синдром се проявява почти безотказно щом стане горещо. Сутрин и вечер обаче, го карам без проблем.
В сервиз съм го водил няколко пъти. Всеки път го закаяат на диагностичех стенд и ми казват и показват, че е в чудесно състояние. "Успокоиха" ме обаче, че нямали подходящ куплунг да се закачат и да му направят пълна диагностика, не могат да прочетат диагностиката... "Полтъргайстът" се страхува от сервизи...
Имаше един период, в който се бях усъмнил, че това се случва, когато двигателят загрее и трябва да се включи вентилатора. Между другото индикаторът на температурата не работи- почти винаги е в крайно ляво.
Явно е нещо, температурно зависимо, но едва ли е в двигателя, защото той си е винаги доста топъл...
Бихте ли помогнали с някоя идея? Ако имате някакви идеи по темата, ще Ви бъда признателен.
Мондео-то е произведено в края на 1995 (октомври-ноември).
Наблюденията ми са следните- когато времето навън е горещо (температората е около и над 30 градуса), в един момент автомобилът рязко губи обороти и гасне! Естествено спирам някъде, където се случи... Изчаквам 2-3 минути, паля и продължавам. Това му действа като Reset !? Не мога да го възпроизведа, не мога да кажа, че спирането зависи от обороти или скорост. След което продължавах да го карам без проблеми дълго време ... Проявяваше се два-три пъти годишно и то през лятото. Из Европа съм навъртял сума километри миналото и по-миналото лято без едно спиране от този характер.
Така беше до началото на това лято.
Сега гадния синдром се проявява почти безотказно щом стане горещо. Сутрин и вечер обаче, го карам без проблем.
В сервиз съм го водил няколко пъти. Всеки път го закаяат на диагностичех стенд и ми казват и показват, че е в чудесно състояние. "Успокоиха" ме обаче, че нямали подходящ куплунг да се закачат и да му направят пълна диагностика, не могат да прочетат диагностиката... "Полтъргайстът" се страхува от сервизи...
Имаше един период, в който се бях усъмнил, че това се случва, когато двигателят загрее и трябва да се включи вентилатора. Между другото индикаторът на температурата не работи- почти винаги е в крайно ляво.
Явно е нещо, температурно зависимо, но едва ли е в двигателя, защото той си е винаги доста топъл...
Бихте ли помогнали с някоя идея? Ако имате някакви идеи по темата, ще Ви бъда признателен.