Вентилатор на охладителна система Фпрд Ескорт 1,8 TDI '98
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 23 ное 2006, 16:32
- Модел на автомобила: Ford Focus Titanium 2.0 Bifuel - 2009
- Status: Извън линия
Вентилатор на охладителна система Фпрд Ескорт 1,8 TDI '98
Здравейте фенове,
Претърсих всички теми свързани с охладителната система на Ескорт 1,8 тди, но не намерих нещо, което да ми помогне - даже още повече се обърках. Става дума за следното: На Магистрала (ако може да се нарече така) Хемус в направление София, където е изкачване с 120-130, датчика в купето достигна червения сектор (за уточнение беше най-топлия от изминалите дни). Намалих и се върна в нормални граници, но забелязвам, че от скоро температурата стои постоянно в след средата на НОРМАЛ. Днес сутринта (след снощното изчитане на форума) загрях колата (без да пускам климатика) и вентилатора се включи да духа здраво някъде кум А на НОРМАЛ. и стрелката падна една буква (ориентировъчно). От форума прочетох, че като извадя буксата на датчика за температурата и сложа мостче би следвало да се пусне вентилатора, но при мен не стана така. Факт е, че все пак той се включва (при поставена букса).
Въпроса ми е това дали е нормално? дали имам проблем във ел.инсталацията след датчика , а вентилатора се включва от някаква защита ???
Ако можете да напишете телефона на някой, който е наясно и може да погледне дали всичко е наред, защото ми предстои пътуване в доста по-топли от нашите условия.
Благодаря предварително!
Поздрави!
Камен
Претърсих всички теми свързани с охладителната система на Ескорт 1,8 тди, но не намерих нещо, което да ми помогне - даже още повече се обърках. Става дума за следното: На Магистрала (ако може да се нарече така) Хемус в направление София, където е изкачване с 120-130, датчика в купето достигна червения сектор (за уточнение беше най-топлия от изминалите дни). Намалих и се върна в нормални граници, но забелязвам, че от скоро температурата стои постоянно в след средата на НОРМАЛ. Днес сутринта (след снощното изчитане на форума) загрях колата (без да пускам климатика) и вентилатора се включи да духа здраво някъде кум А на НОРМАЛ. и стрелката падна една буква (ориентировъчно). От форума прочетох, че като извадя буксата на датчика за температурата и сложа мостче би следвало да се пусне вентилатора, но при мен не стана така. Факт е, че все пак той се включва (при поставена букса).
Въпроса ми е това дали е нормално? дали имам проблем във ел.инсталацията след датчика , а вентилатора се включва от някаква защита ???
Ако можете да напишете телефона на някой, който е наясно и може да погледне дали всичко е наред, защото ми предстои пътуване в доста по-топли от нашите условия.
Благодаря предварително!
Поздрави!
Камен
-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор на охладителна система Фпрд Ескорт 1,8 TDI '98
Според мен ти се включва само високата скорост на перката.Трябва да го погледне жичкажия.Както го описваш на вентилатора едната намотка е сдала багажа.
-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
- Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
- Местоположение: Петрич
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор на охладителна система Фпрд Ескорт 1,8 TDI '98
Провери си зеленото реле което се намира зад акумулатора 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта