Eл. схема за перката на ескорт

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
mitkotd
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 18 яну 2011, 17:52
Модел на автомобила: Escord
Status: Извън линия

Eл. схема за перката на ескорт

Мнение от mitkotd » 23 юли 2012, 17:52

Здравейте, колеги имам форд ескорт 1.8 дизел 1996 и имам проблем с перката на радиатора, не се включва при достигане на 92 градуса. Колата е с климатик и при включване на климатика перката заработва. Интересува ме дали някои може да ми даде ел. схема за перката.

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Мнение от freeqwerty » 23 юли 2012, 19:48

А защо не помислиш за смяна на датчика за температурата. Аз съм имал същия проблем.Просто със стария датчик в магазина не мисля,че ще е повече от 10-20 лв.

mitkotd
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 18 яну 2011, 17:52
Модел на автомобила: Escord
Status: Извън линия

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Мнение от mitkotd » 23 юли 2012, 20:19

За съжаление купих нов датчик и го смених, но пак не станаха нещата. Сега в момента е изведено включването с странично ключе и го пускам ръчно. Пробвахме с мост на буксата на датчика и перката тръгна.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Мнение от Revell » 31 юли 2012, 16:22

Щом е тръгнала перката с мост на датчика, значи новият датчик е бил дефектен. Вземи го свари и Виж дали сработва и на колко градуса

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Мнение от HACKO » 31 юли 2012, 18:23

mitkotd написа:За съжаление купих нов датчик и го смених, но пак не станаха нещата. Сега в момента е изведено включването с странично ключе и го пускам ръчно. Пробвахме с мост на буксата на датчика и перката тръгна.
Докъде го изчака, влезе ли в Червеното?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Мнение от peigera » 02 авг 2012, 18:59

Щом при окъсяване на буксата на датчика перката е тръгнала смятам, че зеленото реле което е монтирано до акумулатора е наред и предполагам, че или не е изчакано до необходимата температура или датчика не е изправен. Когато перката е тръгнала има ли и двете степени или работи само едната. Слабата степен може да спре и заради повреден товарен резистор. Също тъка трябва да се провери и буксата която е на вентилатора и там често създават проблеми. Разкачи е и виж да не е нагоряла вътре и само по някога да контактува

mitkotd
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 18 яну 2011, 17:52
Модел на автомобила: Escord
Status: Извън линия

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Мнение от mitkotd » 05 авг 2012, 21:59

След посещението на нов майстор, перката на колата се оправи. Оказа се, че проблема е бил в релето, което се намира до акумулатора. Имало няколко пътеки разпоени. На колата тръгваше само бързата перка сега вече работи и бавната степен.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 32 госта