Страница 1 от 1

Eл. схема за перката на ескорт

Публикувано: 23 юли 2012, 17:52
от mitkotd
Здравейте, колеги имам форд ескорт 1.8 дизел 1996 и имам проблем с перката на радиатора, не се включва при достигане на 92 градуса. Колата е с климатик и при включване на климатика перката заработва. Интересува ме дали някои може да ми даде ел. схема за перката.

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Публикувано: 23 юли 2012, 19:48
от freeqwerty
А защо не помислиш за смяна на датчика за температурата. Аз съм имал същия проблем.Просто със стария датчик в магазина не мисля,че ще е повече от 10-20 лв.

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Публикувано: 23 юли 2012, 20:19
от mitkotd
За съжаление купих нов датчик и го смених, но пак не станаха нещата. Сега в момента е изведено включването с странично ключе и го пускам ръчно. Пробвахме с мост на буксата на датчика и перката тръгна.

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Публикувано: 31 юли 2012, 16:22
от Revell
Щом е тръгнала перката с мост на датчика, значи новият датчик е бил дефектен. Вземи го свари и Виж дали сработва и на колко градуса

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Публикувано: 31 юли 2012, 18:23
от HACKO
mitkotd написа:За съжаление купих нов датчик и го смених, но пак не станаха нещата. Сега в момента е изведено включването с странично ключе и го пускам ръчно. Пробвахме с мост на буксата на датчика и перката тръгна.
Докъде го изчака, влезе ли в Червеното?

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Публикувано: 02 авг 2012, 18:59
от peigera
Щом при окъсяване на буксата на датчика перката е тръгнала смятам, че зеленото реле което е монтирано до акумулатора е наред и предполагам, че или не е изчакано до необходимата температура или датчика не е изправен. Когато перката е тръгнала има ли и двете степени или работи само едната. Слабата степен може да спре и заради повреден товарен резистор. Също тъка трябва да се провери и буксата която е на вентилатора и там често създават проблеми. Разкачи е и виж да не е нагоряла вътре и само по някога да контактува

Re: Eл. схема за перката на ескорт

Публикувано: 05 авг 2012, 21:59
от mitkotd
След посещението на нов майстор, перката на колата се оправи. Оказа се, че проблема е бил в релето, което се намира до акумулатора. Имало няколко пътеки разпоени. На колата тръгваше само бързата перка сега вече работи и бавната степен.