Проблем с парното

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с парното

Мнение от technik » 13 сеп 2006, 22:33

Здравейте, имам проблем с вентилатора на парното. Не върти! Смисъл той си работеше, ама в минало време. Изведнъж почна да ръмжи и след 30 мин. работа тотално спря и не работи на нито една степен. Моля, кажете знаете ли как може да се оправи или трябва да се копува нов и евентуално колко ще ми струва. Все пак идат студени дни и няма как, трябва да си го оправя. Благодаря предварително! :)

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 13 сеп 2006, 22:47

и при мен беше така - изгоря ми копчето остави другото ами и климатика ми не работеше посред лято, та втора употреба го намерих за 30 лв церия панел ако си без клима се намира по лесно и е по ефтино
Прикачени файлове
DSC00235 (1408 x 1056).jpg
е така изглежда въпросния панел това в средата е копчето то се вади отделно от панела
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 13 сеп 2006, 23:33

pepy1 написа:и при мен беше така - изгоря ми копчето остави другото ами и климатика ми не работеше посред лято, та втора употреба го намерих за 30 лв церия панел ако си без клима се намира по лесно и е по ефтино
Ем сигурен ли си, че е от копчето? А не от вентилатора? Щот нито на една позиция не работи пък и спря в движение.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 14 сеп 2006, 07:08

ако работи на някоя степен са съпротивленията ако не работи на нито една или копчето -както при мен или самото моторче на парното а ако е то лошо
времето е като парите-никога не стига

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 14 сеп 2006, 08:40

Е, след като: "Изведнъж почна да ръмжи и след 30 мин. работа тотално спря и не работи на нито една степен." някакси няма вероятност да е от копчето *00147*

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 14 сеп 2006, 10:10

carrot написа:Е, след като: "Изведнъж почна да ръмжи и след 30 мин. работа тотално спря и не работи на нито една степен." някакси няма вероятност да е от копчето *00147*
и аз така мисля - най-вероято е заминало моторчето

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 14 сеп 2006, 12:43

И ако е заминало, какво правиме? ново или може да се поправи?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 15 сеп 2006, 09:55

technik написа:И ако е заминало, какво правиме? ново или може да се поправи?
това ще стане ясно само след съответното разглобяване :( може и да подлежи на ремонт, в зависимост от дефекта

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 15 сеп 2006, 20:42

racer11 написа:
technik написа:И ако е заминало, какво правиме? ново или може да се поправи?
това ще стане ясно само след съответното разглобяване :( може и да подлежи на ремонт, в зависимост от дефекта
Ахам, а сега таблото ли трябва да разглобя за да отворя този вентилатор?

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 15 сеп 2006, 21:50

pepy1 написа:....... самото моторче на парното а ако е то лошо
е са си :censur: ...та пусни търсачката тук някой беше пуснал и снимки как става това разглабяне, по спомен -половината кола от към таблото
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 16 сеп 2006, 20:52

леле-леле явно наистина си е е**** майката. Ако случайно не успея да я намеря тази тема, ще ви помоля за помощ. :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 сеп 2006, 21:44

Вентилатора на парното е под предния капак в дъното до предното стъкло. Държат го само две гайки 8 мм, проблема е че трябва да се свали пласмасовата преграда м-у д-ля и акумолатора, моторчето за парното и чистачките, не е трудно но отнема повече време отколкото свалянето на самия вентилатор.
Не е изключено и да е механично блокиран от парцал или листа попаднали през решетката.

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 18 сеп 2006, 00:35

HACKO написа:Вентилатора на парното е под предния капак в дъното до предното стъкло. Държат го само две гайки 8 мм, проблема е че трябва да се свали пласмасовата преграда м-у д-ля и акумолатора, моторчето за парното и чистачките, не е трудно но отнема повече време отколкото свалянето на самия вентилатор.
Не е изключено и да е механично блокиран от парцал или листа попаднали през решетката.
Ако наистина е блокиран не би ли трябвало да изгори пак? Поне по пътя на логиката си мисля, че би трябвало да стане така.

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 18 сеп 2006, 10:02

Съгласен съм с поста на Наско на мен ми беше влезла мишка при вентилатора пускам аз вентилатора кронтжъйнвэно странни звуци тракане викам кво стана пък сега беее ма нищо трака леко ама върти след 2-3 дни стана интересно като засмърдя караш драифаш караш драифаш ужас пък и времето се стопли :evil:
Купи си Форд и бъди щаслив

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 18 сеп 2006, 14:44

technik написа:
HACKO написа:Вентилатора на парното е под предния капак в дъното до предното стъкло. Държат го само две гайки 8 мм, проблема е че трябва да се свали пласмасовата преграда м-у д-ля и акумолатора, моторчето за парното и чистачките, не е трудно но отнема повече време отколкото свалянето на самия вентилатор.
Не е изключено и да е механично блокиран от парцал или листа попаднали през решетката.
Ако наистина е блокиран не би ли трябвало да изгори пак? Поне по пътя на логиката си мисля, че би трябвало да стане така.
най-вероятно няма да изгори - релето ще прекъсне веригата. но най-добре разглоби и виж. НАСКО е дал добри указания

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 19 сеп 2006, 05:42

Дам, днес видях каде трябва да се разкачи обаче трябва да изчакам да е студен двигателя, че иначе процедурата е немислима :)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта