проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 сеп 2012, 21:05
- Модел на автомобила: focus 1.6 zetek
- Status: Извън линия
проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Здравей те,
наскоро си купих Форд Фокус 1.6 16v Zetec 2001 г. количката е много сполучлива.Единствения проблем,който ме притеснява е напрежението на зареждане на акумулатора при диагностиката на ДВГ 14,80 и еднократно 15,00 .След това ходих при няколко майстора те казаха,че е нормално.Тогава напрежението беше 14,65
при изключени фарове и парно и 14,60 при включени.Може ли малко инфо по въпроса.
наскоро си купих Форд Фокус 1.6 16v Zetec 2001 г. количката е много сполучлива.Единствения проблем,който ме притеснява е напрежението на зареждане на акумулатора при диагностиката на ДВГ 14,80 и еднократно 15,00 .След това ходих при няколко майстора те казаха,че е нормално.Тогава напрежението беше 14,65
при изключени фарове и парно и 14,60 при включени.Може ли малко инфо по въпроса.

Последна промяна от paci на 09 окт 2012, 21:48, променено общо 1 път.
Причина: заглавието и преместване
Причина: заглавието и преместване
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Струва ми се много, потърси с търсачката има тема на кой как му зарежда алтернатора, но щом майсторите не се притесняват
не го мисли особено.
не го мисли особено.
- mocipako
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 13 яну 2011, 17:15
- Модел на автомобила: FORD Focus ZX5 2.0L (DOHC) Automat
10.2003
Серия: Focus 1998-2005
Хечбек: 5 Door Saloon
Двигател: Zetec 2.0 16V EFI
Трансмисия:4-Speed Automatic Transaxle - 4F27E
Предаване: LHD FWD
Климатик: Manual Air Conditioning
Боя: Silver Frost - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Всичко си е 6 точки. Карай и се кефи на машинката ! Акомулатора ти също е много happy бъди сигурен !
P.S. Не си писал при празен ход, колко волта показва уреда >
P.S. Не си писал при празен ход, колко волта показва уреда >
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 сеп 2012, 21:05
- Модел на автомобила: focus 1.6 zetek
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Здравей те,
тези показатели са при празен ход 14,65 и веднъж 15,00 след форсиране да двигателя
тези показатели са при празен ход 14,65 и веднъж 15,00 след форсиране да двигателя
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Нормално е да е 14.8 V по спомени от преди доста години.Утре ще замеря моя какво показва.
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 15 ное 2010, 08:37
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Не пипайте алтернатора, точно така си е. Бордовото напрежение е температурно зависимо - на студено е до 15Вт, на топло 14.1Вт. Така пише в сервизното описание.
Карам бавно.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Здравей колега.rendetous написа:Здравей те,
наскоро си купих Форд Фокус 1.6 16v Zetec 2001 г. количката е много сполучлива.Единствения проблем,който ме притеснява е напрежението на зареждане на акумулатора при диагностиката на ДВГ 14,80 и еднократно 15,00 .След това ходих при няколко майстора те казаха,че е нормално.Тогава напрежението беше 14,65
при изключени фарове и парно и 14,60 при включени.Може ли малко инфо по въпроса.
Преди време работих в една фирма за акумулатори. Там клиента като си купи акумулатор,го слагахме на колата и замервахме как зарежда алтернатора за гаранцията. От там знам,че трябва да е между 13,50 и 14,50 в. на празен ход с включено ВЕНТИЛАТОР на 2-ра степен и фаровете на къси светлини. Според мен,при теб зареждането е напълно нормално. Поздрави
мод: Парно и вентилатор са различни неща!!!
- backstage1978
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 03 авг 2011, 15:54
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 Ghia X 2.0
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Това са нормалните стойностиrendetous написа:Здравей те,
наскоро си купих Форд Фокус 1.6 16v Zetec 2001 г. количката е много сполучлива.Единствения проблем,който ме притеснява е напрежението на зареждане на акумулатора при диагностиката на ДВГ 14,80 и еднократно 15,00 .След това ходих при няколко майстора те казаха,че е нормално.Тогава напрежението беше 14,65
при изключени фарове и парно и 14,60 при включени.Може ли малко инфо по въпроса.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
mi6o написа:Здравей колега.rendetous написа:Здравей те,
наскоро си купих Форд Фокус 1.6 16v Zetec 2001 г. количката е много сполучлива.Единствения проблем,който ме притеснява е напрежението на зареждане на акумулатора при диагностиката на ДВГ 14,80 и еднократно 15,00 .След това ходих при няколко майстора те казаха,че е нормално.Тогава напрежението беше 14,65
при изключени фарове и парно и 14,60 при включени.Може ли малко инфо по въпроса.
Преди време работих в една фирма за акумулатори. Там клиента като си купи акумулатор,го слагахме на колата и замервахме как зарежда алтернатора за гаранцията. От там знам,че трябва да е между 13,50 и 14,50 в. на празен ход с включено ВЕНТИЛАТОР на 2-ра степен и фаровете на къси светлини. Според мен,при теб зареждането е напълно нормално. Поздрави
мод: Парно и вентилатор са различни неща!!!
Здравей колега.rendetous написа:Здравей те,
наскоро си купих Форд Фокус 1.6 16v Zetec 2001 г. количката е много сполучлива.Единствения проблем,който ме притеснява е напрежението на зареждане на акумулатора при диагностиката на ДВГ 14,80 и еднократно 15,00 .След това ходих при няколко майстора те казаха,че е нормално.Тогава напрежението беше 14,65
при изключени фарове и парно и 14,60 при включени.Може ли малко инфо по въпроса.
Преди време работих в една фирма за акумулатори. Там клиента като си купи акумулатор,го слагахме на колата и замервахме как зарежда алтернатора за гаранцията. От там знам,че трябва да е между 13,50 и 14,50 в. на празен ход с включен вентилатор на парното на 2-ра степен и фаровете на къси светлини. Според мен,при теб зареждането е напълно нормално. Поздрави
мод: Парно и вентилатор са различни неща!!!
Мисля,че който е прочел е разбрал за какво става дума. Може би 99 % от хората казват ''пусни парното'',а не ''пусни вентилатора на парното'', че ми е студено,но както и да е. Приемам критиката и се извинявам

Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
И при мене е 14.4-14.5 напрежението като пусна светлините и вентилатора на парното карам фокус 1999г
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Добре аз днес си замерих зареждането и ето: На празен ход без консумативи 14.3 , а със къси светлини и парното на 2-ра степен пада на 14.0v. Акомулатора е сравнително нов на около месец и половина. Май е малко слабо зареждането..?
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Зареждането ти е нормално няма какво да се притесняваш ако ти падне под 13.5 тогава има проблем!freeqwerty написа:Добре аз днес си замерих зареждането и ето: На празен ход без консумативи 14.3 , а със къси светлини и парното на 2-ра степен пада на 14.0v. Акомулатора е сравнително нов на около месец и половина. Май е малко слабо зареждането..?
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Нормалните стойности 13,5-14,8V. Ако на празен ход напрежението без включени консуматори е под 13,5V тогава трябва да се помисли в скоро време за подмяна на четки. И моето мнение е, че е нормално зареждането на алтернатора колега. При мен се движи около 14,4V с нов волт регулатор, четки и пълна профилактика на алтернатора която включва нови лагери, нов колектор на ротора с оригиналния си диоден блок.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Колега на Фокуса четките са заедно с реле регулатора не може да се сменят отделно мой приятел с фокус го сменя струваше 54 лева от косер диодната плочка се замерва с мултицет ако е пробила ще пуска и в двете посоки лагерите са по 8 лева на SNR . Няма смисъл колегата да се тревожи всичко му е нормално!!!!!!!!!!!!peigera написа:Нормалните стойности 13,5-14,8V. Ако на празен ход напрежението без включени консуматори е под 13,5V тогава трябва да се помисли в скоро време за подмяна на четки. И моето мнение е, че е нормално зареждането на алтернатора колега. При мен се движи около 14,4V с нов волт регулатор, четки и пълна профилактика на алтернатора която включва нови лагери, нов колектор на ротора с оригиналния си диоден блок.
- hvg
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
- Местоположение: Ловеч
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
За успокоение на колега аз карам Фокус 1.8 ТДДИ 2002 генератора ми е същия, две години откакто го имам напрежението ми е 14.3 14,8V в зависимост от консуматорите с пикове до 15V. лятото заряда пада до 14-14.3V. това досега не ми е създавало проблем. Имам си вграден волт метър и напрежението си го следя постоянно. Тази зима генератора се скапа и смених реле-регулатора с нов, ефекта, същите напрежения и същите показания. На студен двигател при падане на оборотите има колебание на волтите за около 5-6 сек. всичко идва от smart charge на Фокус, има доста статии в английските форуми по тази тема. В общи линии за мене е много недоизмислено, така че си карай колата и не се вглеждай много.rendetous написа:Здравей те,
наскоро си купих Форд Фокус 1.6 16v Zetec 2001 г. количката е много сполучлива.Единствения проблем,който ме притеснява е напрежението на зареждане на акумулатора при диагностиката на ДВГ 14,80 и еднократно 15,00 .След това ходих при няколко майстора те казаха,че е нормално.Тогава напрежението беше 14,65
при изключени фарове и парно и 14,60 при включени.Може ли малко инфо по въпроса.
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
фокуса е 1.6 мк1. преди ден бях в сервиз за проблем при гаснене когато имам пуснати повече консуматори. Предимно подгрев на задно стъкло , нагревател и предна клапа на позиция да духа на стъклото/ там пуска компресора на климатика/ .
Когато карам с климатик и фарове няма проблем, но като пусна подгревите и завъртя ключа на клапите да духа на преден прозорец при всяко спиране на свободна оборотите заиграваха много рязко на долу и колата гаснеше. Заряд 14.в без консуматори на неутрална и 13.28 до 13.8 с консуматори вентилатор и фарове, като оборотите се меняха и волтажа падаше до 12 и се вдига до 13 и нещо.
Смениха ми регулатора за напрежение+ четките и диодния блок с нови марка магнет марели. Резултат 14.10 в ,без консуматори и 14 с консуматори. Но колебанията на оборотите пак го има като пусна климатик и радио , на моменти при спиране ми присветва лампата за акумулатора. А ако пусна и още консуматори гасне на сфетофар.
Преди два месеца сменях и степ моторчето с ново ,преди година всс датчика . /изключвам варянта да е в тях проблема, особенно в степ моторчето. Там колата се форсираше сама до 5-6 000 об. като спра на сфетофар. сега взел електронен волтмер за запалката и ми показва 14,8, на моменти 15, в като пусна повече консуматори напр, пада моментно до 13.8 и пак отива на 41.2 , но като цяло основно 14.8 държи.
Незнам дали да му вярвам .но като работи на място показва едни стойности и като и подам газ се увеличават,като пусна газта оборотите падат и волтажа пада.
Когато карам с климатик и фарове няма проблем, но като пусна подгревите и завъртя ключа на клапите да духа на преден прозорец при всяко спиране на свободна оборотите заиграваха много рязко на долу и колата гаснеше. Заряд 14.в без консуматори на неутрална и 13.28 до 13.8 с консуматори вентилатор и фарове, като оборотите се меняха и волтажа падаше до 12 и се вдига до 13 и нещо.
Смениха ми регулатора за напрежение+ четките и диодния блок с нови марка магнет марели. Резултат 14.10 в ,без консуматори и 14 с консуматори. Но колебанията на оборотите пак го има като пусна климатик и радио , на моменти при спиране ми присветва лампата за акумулатора. А ако пусна и още консуматори гасне на сфетофар.
Преди два месеца сменях и степ моторчето с ново ,преди година всс датчика . /изключвам варянта да е в тях проблема, особенно в степ моторчето. Там колата се форсираше сама до 5-6 000 об. като спра на сфетофар. сега взел електронен волтмер за запалката и ми показва 14,8, на моменти 15, в като пусна повече консуматори напр, пада моментно до 13.8 и пак отива на 41.2 , но като цяло основно 14.8 държи.
Незнам дали да му вярвам .но като работи на място показва едни стойности и като и подам газ се увеличават,като пусна газта оборотите падат и волтажа пада.

-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Каква марка стъпков мотор си сложил защото той прави корекциите ако има повече консуматори вдига оборотите както ако и въртиш волана . При мене като включа повече консуматори за секунда слизат оборотите може би 30-40 надолу и после стъпковият мотор ги коригира.
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Доколкото съм запознат Фокус 1 няма стъпков мотор, а клапан за празен ход, който работи на принципа отворено-затворено.Съответно няма как да прави корекции в оборотите ако работи коректно.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: проблем със зареждането на акумулатора - Фокус
Мисля, че бъркаш. То си е клапа, ама не работи на принципа отворено, затворено. Клапата има процентно регулиране, нека по запознати също да дадат мнение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта