Страница 1 от 1

Нестабилни ниски обороти и гаснене...

Публикувано: 24 сеп 2006, 23:42
от mark
Здравейте,
Поствам въпроса си, понеже не намерих тази тема....
Та така, след като направих основен ремонт на колата, и ми я върнаха, започна да гасне на ниски обороти, когато стопли двигателя...Абе, изобщо нестабилни ниски обороти...Подскачащи..
Освен това, държи доста високи обороти, когато е студена - около 2000. От време на време се стабилизира и оправя...но най-често гасне почти на всеки светофар.
Идея си нямам защо е така...Знам само, че трябва да сменям ел. инсталация, щото на дюзите кабелите са пооголени и на други места също има изпечена и паднала кабелна изолация. Но не знам на какво се дължи това гаснене...остава и стартера ми пак да се прецака и...бутай..
Очаквам съвети...
Благодаря

Публикувано: 24 сеп 2006, 23:48
от HACKO
Колко навъртя след ремонта?

Публикувано: 24 сеп 2006, 23:55
от kurshuma
А дали си е обучил компа че четох тука че това са симптомите горе долу някъде скоро четох как става ама къде ли :wink:

Публикувано: 25 сеп 2006, 00:08
от HACKO
Ако е под 3000км след ремонта е недопустимо да развива обороти над 3500-4000/мин така че трябва да се надява да се обучи сам.
При пробег до 1000км ако сегментите са с по-малък ключ може да се получи леко затягане когато загрее и оттам да идва неравномерната работа и затягнето. Би следвало след разработката да се нормализира.
МНОГО ВАЖНО Е В ТАКИВА СИТУАЦИИ ДВИГАТЕЛЯ ДА НЕ СЕ ФОРСИРА И ДА НЕ СЕ ПРЕТОВАРВА.

Публикувано: 25 сеп 2006, 19:52
от mark
Благодаря ви за отговорите...
мисля, че сега е около 3000 км. Но все пак...колко време продължава това настройване на компютъра...верно, че напоследък започна по-малко да гасне...но все пак не пропуска...
не я натоварвам повече от 3500 оборота, и то само за кратко...Карам си я спокойно..
Благодаря още веднъж...

Публикувано: 25 сеп 2006, 21:38
от Overclock
Колега и аз съм със същия проблем с тази разлика, че не съм правил основен ремонт.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6015" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 26 сеп 2006, 00:51
от HACKO
Все пак и една диагностика на стенд няма да навреди, може да има нередовни кабели, свещи или някой датчик да дава грешна информация.

Публикувано: 26 сеп 2006, 09:21
от demiro
По-вероятно според мен да не са закачили някой датчик след ремонта.Я провери отдолу на въздушния филтър/въздухопровода/ дали е щрактната клемата,а най важнато виж на МАФа дали е надянът щекера и не е зле да го почистиш МАФА... :wink: Ако не помогне извади де що има щекери и ги напръскай с контактен спрей,после ги нахакай пак.Симптомите са на неправилно отчитане на масата на постъпващия въздух или неправилна работа на датчика за температурата,ахъ.... :roll: :lol:

Публикувано: 26 сеп 2006, 10:22
от racer11
щом имаш оголени кабели вероятността проблема да идва ит тях е голяма. друга възможна причина е клапана за празния ход - може да е за почистване, за смяна или просто да не е закачен след ремонта, както казаха колегите