[u][b]ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО на ЕСКОРТ [/b][/u]

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
josrooo
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 10 авг 2005, 10:09
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,1 1983
Контакти:
Status: Извън линия

[u][b]ПРОБЛЕМИ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО на ЕСКОРТ [/b][/u]

Мнение от josrooo » 10 авг 2005, 10:27

Здравейте колеги

Имам Ескорт 1,1 произведен 1983 година. Преди известно време започна дами прави едни (както един майстор ми каза "ФОРДОВСКИ НОМЕРА"). Когато завали дъжд и двигателя е студен-няма палене...върти, върти, ама не пали. Да го напече слънцето за 15 минути и е пушка...Този номер го прави ако двигателя е студен и вали дъжд...ако съм го карал (двигателя е топъл) дори да ме завали дъжд си пали и върви без проблеми.

Ако някой е имал подобен проблем или имате идея къде е проблема, моля ПОМАГАЙТЕ!!! :(

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 10 авг 2005, 12:26

Кабелите на свещите и капачката на делкото.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 10 авг 2005, 13:43

Същия номер при мене. Влага и конденз по дистр. капачка вън и вътре, да се чудиш как става това. Накрая я обвих с найлон и тел. Чиста БГ работа :)

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 10 авг 2005, 13:46

aaleks написа:Кабелите на свещите и капачката на делкото.
...пропускат влага и конденз, което ги прави непроводими, а от там - няма искра-няма палене! Или ги изолирай по-добре или направо смени с нови уплътненията (обувките и лулите). Още повече са стари и предполагам са повечко твърди, отколкото еластични. А на твоя майстор му прати много поздрави на фамилията :-w: Номерата не са ФОРДОВСКИ - прави ги всяка една кола! Фордовете - по-малко, ако не вярваш - питай в автомивките кво става с колите, като им измият двигателчетата :D :D :D ....и какво прави Хенри |-|:

П.П. Хитринка - спокойно можете да използвате за изолация и тефлонова лента :wink:

josrooo
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 10 авг 2005, 10:09
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,1 1983
Контакти:
Status: Извън линия

Благодаря

Мнение от josrooo » 26 авг 2005, 22:38

е върнах се от морето (където ходих със служебна кола) и гледам фордчето си седи на паркинга пред блока.
навън пак вали, когато спря отворих делкото (да го сложиш под колекторните тръби дето няма достъп е едно от най-тъпите неща във форда) и вътре наистина имаше конденз - много малко ама имаше. Иначе кабелите ми са нови и хубави (някакви силиконови) - купувах ги есента когато започна да ми прави тези номера...тогава смених и капачката на делкото...абе аман...

не напразно другаря Форд е казал, че най-хубавата кола е новата кола...и докато караме теа бангии за съжалание ще е така.

благодаря ви за препоръките!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 27 авг 2005, 06:17

В дъжд като се мокри двигателя не киха ... така ли?
А да не би да сте се престарали точно с това което те посъветваха по горе
Накрая я обвих с найлон и тел
На самата капачка при мен има леки прорезчета за да се вентилира.
А това с "Фордовските номера" си е приказка на пишан майстори.
Нещо като "windows е боза"
Щото и друго чух "Форд е хубава кола но да не ти е в къщата" и сега сърбам попарата но като се оправи проблема ще пиша.

josrooo
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 10 авг 2005, 10:09
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,1 1983
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от josrooo » 29 авг 2005, 23:26

Не, когато е топъл двигателя и вали нямам проблеми пали си и си върви без проблеми.
Например когато бяха наводненията и валяха големите дъждове, на изхода на София ме свари такъв як дъжд, че трябваше да отбия в аварийната лента на магистралата щото на повече от 5-6 метра нищо не се виждаше. Спря дъжда и си викам ей сега си е...а майката, ама завъртам и оная си запали и без проблеми ме закара докъдето бях тръгнал!
Не иска да пали само ако е СТУДЕН двигателя и вали или е валяло. Малко да напече слънце и опа тука сме... :)
Направи ми впячатление и друго - докато загрее двигателя колата работи неравномерно...киха няма тяга...като загрее няма грижи!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 30 авг 2005, 21:42

След като е валяло и колото ти е студена, отвори дистрибуторната капачка и я забърше с нещо сухо памучно или салфетка, и пробвай дали ще запали като хората.
Небойте се роби Спартак е с вас!

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 05 сеп 2005, 00:08

Ако колата ти е с фордовския карб Ford VV може де е проблема в автоматичния смукач, ако е с автоматичен смукач въобще.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 84 госта