Проблем с Форд Фокус

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
saslavov
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 15 авг 2005, 08:06
Status: Извън линия

Проблем с Форд Фокус

Мнение от saslavov » 15 авг 2005, 08:23

Здравейте на всички! От 2 месеца карам един Фокус 1,8 Zetec, (1999g.) и се сблъсках със следния проблем - когато сутрин запаля и тръгна,5-6 минутки няма проблем,след това скоростомера спира да отчита скоростта ( показва 0 км)(оборотомера работи нормално!),звука от радиото намалява и също така забелязах че запалката на арматурното табло не се загрява. Като покарам 10-15 минути и проблема изчезва - скоростомера започва да отчита. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Знаете ли от къде може да се изтегли ел.схема за автомобила?Благодаря за отговорите!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 15 авг 2005, 09:09

Честно казано, не знам! Само предполагам, че е някой лош контакт или оттечка в ел.инсталацията и по конкретно - някъде зад таблото. Не съм отварял табло на Фокус, а само моето.... Доколкото знам запалката взима директни 12V. Ако музиката ти е слагана допълнително е мн.вероятно и тя да е захраненаот там. Таблото пък(скоростомер и всичко друго) получават ток по друг сноп(?) на букса отзад, а след това разпределението е по една тънка, прозрачна и еластична платка (за студена спойка)....а къде е проблема... :?:

Потребителски аватар
Mitko
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Mitko » 13 сеп 2005, 21:55

Ппи този автомобил има General Еlektric Modul .Това е модулът ,който управлява и следи напреженията на консуматорите . Няма как трябва да отидеш да я закачат на тестер . Не те съветвам да пипаш сам (макар и може би проблема да е малък , пожелавам ти да е такъв) на тези автомобили преди да се тестват не се препоръчва да се пипа нищо. В pаботната програма на Форд Etis е написано ,че преди започване на намесa по ел. инсталацията на този автомобил се тества GEM с WDS. :(

saslavov
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 15 авг 2005, 08:06
Status: Извън линия

Мнение от saslavov » 20 сеп 2005, 07:55

Благодаря за съветите,колеги.Проблемът се оказа в дефектен датчик за скоростта (това е датчик на Хол).При тестването в сервиза чрез включване на тестов компютър автомобила не изписваше код за грешка - все едно всичко е ОК!Тъй като бордовия компютър на колата бе наред,оставаше да се провери веригата датчик - кабели за връзка с бордовия комп. на колата чрез най-добрия за случая метод - директна подмяна с нов датчик (за тестване на датчик на Хол е необходимо малко по-специално оборудване - не си заслужава!).След подмяната му всичко е ОК!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта