Страница 1 от 1

Съпротивление (резистор) за 1ва степен на вентилаторите

Публикувано: 18 май 2013, 15:20
от banica78a
След запознаване със съдържанието на форума, стигнах до извода, че вентилаторите на радиатора се включват чак на L ot NORMAL защото там е втората степен на вентилатора. Първата била някъде към М и се командвала от някакво съпротивление, което често изгаряло и така първата степен изчезва. Въпросът ми е къде се намира това съпротивление, как се сменя и с какво точно друго съпротивление. Понеже това в никой сервиз не можаха да го разберат, трябва да се оправяме сами. Който вече се е справил с проблема нека да сподели малко опит или пък да покаже някоя снимка. Определено ще бъде полезно и за много други колеги от форума. Благодаря много предварително :) Става дума за Мондео МК 2 Джиа 1997-8 1.8 ТД.

Re: Съпротивление (резистор) за 1ва степен на вентилаторите

Публикувано: 18 май 2013, 21:24
от Nikola Iordanov
На мондеото ми което е бензиново се включва вентилатора на радиатора а той е само един на L а втората степен се включва когато вече се е включила първата и пусна климатика . А когато не е достигнала стрелката до L независимо къде се намира и пусна климатика вентилатора на радиатора завърта на първата степен .Дали така трябва да е не зная .А се чудя дали не включва много късно вентилатора едва когато стрелката на уреда достигне до L .Дали уреда не показва вярно или пък датчика дето включва перката не се е повредил и включва по късно ????????????????? *00147*

Re: Съпротивление (резистор) за 1ва степен на вентилаторите

Публикувано: 18 май 2013, 22:34
от eleena
Най- вероятно се намира на самият вентилатор от долната страна.

Re: Съпротивление (резистор) за 1ва степен на вентилаторите

Публикувано: 19 май 2013, 05:58
от diesel1.6
При мене е с електронно регулиране. С помощтта на ШИМ. Електронният блок е под жабката, хванат с три винтчета за корпуса на вентилатора. Няма съпротивления.

Re: Съпротивление (резистор) за 1ва степен на вентилаторите

Публикувано: 19 май 2013, 09:49
от HACKO
diesel1.6 написа:При мене е с електронно регулиране. С помощтта на ШИМ. Електронният блок е под жабката, хванат с три винтчета за корпуса на вентилатора. Няма съпротивления.
Нещо не схващам, как така хем под жабката, хем на корпуса на вентилатора? Или радиатора ти е в купето или жабката е на предната маска. :D: