Помощ ТЕМА! Датчици и Бобина.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 14 дек 2012, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 CLX
- Status: Извън линия
Помощ ТЕМА! Датчици и Бобина.
Помогнете ми. Двигател Форд Зетек.
Кажете ми как се проверяват тези датчици и бобина и какви стойности се очакват и ако ме питат защо очаквам тези стойности какво да отговора.
от 2.1 до 2.6 ПОМОЩ!
Кажете ми как се проверяват тези датчици и бобина и какви стойности се очакват и ако ме питат защо очаквам тези стойности какво да отговора.
от 2.1 до 2.6 ПОМОЩ!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ ТЕМА! Датчици и Бобина.
2.1 (очевидно дори не могат правилно да имплементират превода на EFI и това са изпитващи хора...) Предполагам тук става въпрос за това дали въобще двигателя пали и работи или не.
2.1. замерва се съпротивлението с подходящ оммер между изводите на бобината, за пробив:
първично: между средния пин (на който се подават постоянни +12в) и двата крайни. Трябва да е между 0,4 и 0,6 ома
вторично: между изводите на кабелите за свещите, съответно 1ви+4ти и 2ри+3ти цилиндри - 10500 до 16500 ома
2.3 между двата крайни пина се измерва съпротивлението. При бавно, плавно и постепенно завъртане на датчика съпротивлението трябва равномерно да се изменя приблизително от 400 до 6000 приблизително ома без рязки спадове или скачания в стойностите.
2.4 Към датчика се свързва оммер с подходящ обхват и се слага във вода, която постепенно се нагрява и се следи с подходящ термометър:
0 градуса - 88000-102000 ома
20 градуса - 35000 - 40000
40 градуса - 15000 - 17000
60 градуса - 7100 - 8000
80 градуса - 3000 - 4500
2.5 Съпротивлението му при измерване да е м-у 200 и 900 ома. Дали работи - връзва се батерия със светодиод през него и вала леко се завърта, когато магнитната вложка минава през датчика светодиода трябва да присветне.
Очакваш тези стойности, защото такива са каталожните данни.
Дали ще ги получиш е въпрос на качество на измервателните уреди освен измерваните елементи.
В реалността за проверката на датчиците се използват аналогичните им стойности под формата на напрежение (V). Освен всичко останало стандартните използвани оммери в тези случаи внасят големи грешки. Повечето аналогични напреженови стойности са дадени в различни софтуерни приложения.
Айде дано ти пишат 6.
2.1. замерва се съпротивлението с подходящ оммер между изводите на бобината, за пробив:
първично: между средния пин (на който се подават постоянни +12в) и двата крайни. Трябва да е между 0,4 и 0,6 ома
вторично: между изводите на кабелите за свещите, съответно 1ви+4ти и 2ри+3ти цилиндри - 10500 до 16500 ома
2.3 между двата крайни пина се измерва съпротивлението. При бавно, плавно и постепенно завъртане на датчика съпротивлението трябва равномерно да се изменя приблизително от 400 до 6000 приблизително ома без рязки спадове или скачания в стойностите.
2.4 Към датчика се свързва оммер с подходящ обхват и се слага във вода, която постепенно се нагрява и се следи с подходящ термометър:
0 градуса - 88000-102000 ома
20 градуса - 35000 - 40000
40 градуса - 15000 - 17000
60 градуса - 7100 - 8000
80 градуса - 3000 - 4500
2.5 Съпротивлението му при измерване да е м-у 200 и 900 ома. Дали работи - връзва се батерия със светодиод през него и вала леко се завърта, когато магнитната вложка минава през датчика светодиода трябва да присветне.
Очакваш тези стойности, защото такива са каталожните данни.
Дали ще ги получиш е въпрос на качество на измервателните уреди освен измерваните елементи.
В реалността за проверката на датчиците се използват аналогичните им стойности под формата на напрежение (V). Освен всичко останало стандартните използвани оммери в тези случаи внасят големи грешки. Повечето аналогични напреженови стойности са дадени в различни софтуерни приложения.
Айде дано ти пишат 6.
Последна промяна от opex на 28 май 2013, 15:50, променено общо 1 път.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 14 дек 2012, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 CLX
- Status: Извън линия
Re: Помощ ТЕМА! Датчици и Бобина.
opex написа:2.1 (очевидно дори не могат правилно да имплементират превода на EFI и това са изпитващи хора...) Предполагам тук става въпрос за това дали въобще двигателя пали и работи или не.
2.1. замерва се съпротивлението с подходящ оммер между изводите на бобината, за пробив:
първично: между средния пин (на който се подават постоянни +12в) и двата крайни. Трябва да е между 0,4 и 0,6 ома
вторично: между изводите на кабелите за свещите, съответно 1ви+4ти и 2ри+3ти цилиндри
2.3 между двата крайни пина се измерва съпротивлението. При бавно, плавно и постепенно завъртане на датчика съпротивлението трябва равномерно да се изменя приблизително от 400 до 6000 приблизително ома без рязки спадове или скачания в стойностите.
2.4 Към датчика се свързва оммер с подходящ обхват и се слага във вода, която постепенно се нагрява и се следи с подходящ термометър:
0 градуса - 88000-102000 ома
20 градуса - 35000 - 40000
40 градуса - 15000 - 17000
60 градуса - 7100 - 8000
80 градуса - 3000 - 4500
2.5 Съпротивлението му при измерване да е м-у 200 и 900 ома. Дали работи - връзва се батерия със светодиод през него и вала леко се завърта, когато магнитната вложка минава през датчика светодиода трябва да присветне.
Очакваш тези стойности, защото такива са каталожните данни.
Дали ще ги получиш е въпрос на качество на измервателните уреди освен измерваните елементи.
В реалността за проверката на датчиците се използват аналогичните им стойности под формата на напрежение (V). Освен всичко останало стандартните използвани оммери в тези случаи внасят големи грешки. Повечето аналогични напреженови стойности са дадени в различни софтуерни приложения.
Айде дано ти пишат 6.
ЖИВ И ЗДРАВ...МНОГО БЛАГОДАРЯ!!!!!!!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта