Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
elmen
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 19 ное 2012, 21:33
Модел на автомобила: Focus Hatchback I
Status: Извън линия

Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от elmen » 18 авг 2013, 13:20

Здравейте, имам следния проблем от днес. Колата ми трудно запали, а когато го направи лампичките за зареждането на акумулатора и АВС останаха да светят. Не ми е направило впечатление Форда да върви различно, но моля да ми кажете от къде може да идва проблема ако някой се е сблъсквал. Допълвам, че уредите на таблото постоянно се появяваха и изчезваха, като първоначално отиваха в крайно дясно положение, след което се изключваха самостоятелно и всичко това в интервал през около 10-20 секунди. Благодаря ви

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от cvetan.cenkov » 18 авг 2013, 14:20

Слаб акумулатор. Когато дадеш на контакт и стрелките на уредите отиват в крайно дясно положение и тогава се връщат значи слаб ток в акумолатора затова ти свети и АБС

elmen
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 19 ное 2012, 21:33
Модел на автомобила: Focus Hatchback I
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от elmen » 18 авг 2013, 16:42

Дано при по-продължително каране да се оправи и да зареди малко. Благодаря за помощта . Иначе този проблем е по-типичен за зимата, но никой не е застрахован.

Потребителски аватар
Ghost_Rider
потребител
потребител
Мнения: 228
Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от Ghost_Rider » 18 авг 2013, 18:34

Ако акумулатора ти е с капачки,отвори ги и виж нивото,защото в това топлото време водата се изпарява и плочите остават на сухо.

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от cvetan.cenkov » 18 авг 2013, 21:57

Влез в тест режим и виж какъв ток дава алтернатора.Ако е около 14 волта си купувай акумулатор че този няма да те кара повече,и да не останеш някъде по пътя

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от urgan » 20 авг 2013, 10:15

Бъркаш ток и напрежение. И какво не ти харесва на 14 волта? При мондео твърдо държи 13.8 V с/без консуматори, това значи ли че ми е прецакан акумулатора...
Изображение

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от cvetan.cenkov » 25 авг 2013, 19:35

14 волта много ми харесва но това значи че акумулатора си е заминал ,това не ми харесва колега. Динамото е океи но акумулатора не държи ток.Разбра ли ме какво имам предвид.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от Doin » 25 авг 2013, 21:13

cvetan.cenkov написа:14 волта много ми харесва но това значи че акумулатора си е заминал ,това не ми харесва колега. Динамото е океи но акумулатора не държи ток.Разбра ли ме какво имам предвид.
Колега , стария ми алтернатор зареждаше с 14.2 , но сдаде багажа, новия зарежда 13.8 мах без консуматори, акумулатора е същия!?
Не те разбирам какво имаш пред вид, но мисля че бъркаш някъде.

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от cvetan.cenkov » 25 авг 2013, 23:05

Деиствително някой бърка но не съм аз. При нормално зареждащ алтернатор 13.5 до 14.5 волта и на сутринта да няма ток в акумулатора кой е виновен алтернатора или акумулатора които няма капацитет ,помисли.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от Doin » 26 авг 2013, 15:06

Ако за всеки разреден акумулатор човек трябваше да си купува нов, то искам да отворя пункт за вторични суровини!
Карам дизел с 4 годишен Монбат, когато алтернатора сдаде багажа карах около 40 км. само на акумулатор, новия алтернатор дава 13,4 - 13,8 в зависимост от консумацията, на два пъти за тези години стартера въртя лениво, но след зареждане и профилактика си е пушка!
Хайде първо колегата да си види нивото на електролита, да го зареди хубаво и ако няма ефект едва тогава да дава едни 150-200 лв. за акумулатор.

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от cvetan.cenkov » 26 авг 2013, 19:03

Да но твоя алтернатор Е БИЛ СДАЛ БАГАЖА и затова ти е паднал акумулатора.Когато си сложил новият алтернатор акумулатора се е заредил и затова след това не си имал проблеми колега въпреки че споменаваш за още две дозареждания Повече не ми се спори чао

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от HACKO » 26 авг 2013, 20:57

Когато акумулатора падне поради някаква причина, трябва да се зареди с външно зарядно. Алтернатора не може да го зареди, само го възбужда, и акумулатора е хронично недозареден, което при Оловните акумулатори скъсява драстично живота им. Желателно е при всички коли, които се карат основно градско, на фарове (задължително за всички), лятото на 2-3месеца а Зимата всеки месец, да се включват за 6-10 часа на зарядното, дори да не дават видими признаци за изтощаване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

elmen
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 19 ное 2012, 21:33
Модел на автомобила: Focus Hatchback I
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от elmen » 03 окт 2013, 10:26

От акумулатора се оказа проблема

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Мнение от cvetan.cenkov » 03 окт 2013, 19:21

Е това не му харесвах на акумулатора.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта