Страница 1 от 1

Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 18 авг 2013, 13:20
от elmen
Здравейте, имам следния проблем от днес. Колата ми трудно запали, а когато го направи лампичките за зареждането на акумулатора и АВС останаха да светят. Не ми е направило впечатление Форда да върви различно, но моля да ми кажете от къде може да идва проблема ако някой се е сблъсквал. Допълвам, че уредите на таблото постоянно се появяваха и изчезваха, като първоначално отиваха в крайно дясно положение, след което се изключваха самостоятелно и всичко това в интервал през около 10-20 секунди. Благодаря ви

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 18 авг 2013, 14:20
от cvetan.cenkov
Слаб акумулатор. Когато дадеш на контакт и стрелките на уредите отиват в крайно дясно положение и тогава се връщат значи слаб ток в акумолатора затова ти свети и АБС

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 18 авг 2013, 16:42
от elmen
Дано при по-продължително каране да се оправи и да зареди малко. Благодаря за помощта . Иначе този проблем е по-типичен за зимата, но никой не е застрахован.

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 18 авг 2013, 18:34
от Ghost_Rider
Ако акумулатора ти е с капачки,отвори ги и виж нивото,защото в това топлото време водата се изпарява и плочите остават на сухо.

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 18 авг 2013, 21:57
от cvetan.cenkov
Влез в тест режим и виж какъв ток дава алтернатора.Ако е около 14 волта си купувай акумулатор че този няма да те кара повече,и да не останеш някъде по пътя

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 20 авг 2013, 10:15
от urgan
Бъркаш ток и напрежение. И какво не ти харесва на 14 волта? При мондео твърдо държи 13.8 V с/без консуматори, това значи ли че ми е прецакан акумулатора...

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 25 авг 2013, 19:35
от cvetan.cenkov
14 волта много ми харесва но това значи че акумулатора си е заминал ,това не ми харесва колега. Динамото е океи но акумулатора не държи ток.Разбра ли ме какво имам предвид.

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 25 авг 2013, 21:13
от Doin
cvetan.cenkov написа:14 волта много ми харесва но това значи че акумулатора си е заминал ,това не ми харесва колега. Динамото е океи но акумулатора не държи ток.Разбра ли ме какво имам предвид.
Колега , стария ми алтернатор зареждаше с 14.2 , но сдаде багажа, новия зарежда 13.8 мах без консуматори, акумулатора е същия!?
Не те разбирам какво имаш пред вид, но мисля че бъркаш някъде.

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 25 авг 2013, 23:05
от cvetan.cenkov
Деиствително някой бърка но не съм аз. При нормално зареждащ алтернатор 13.5 до 14.5 волта и на сутринта да няма ток в акумулатора кой е виновен алтернатора или акумулатора които няма капацитет ,помисли.

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 26 авг 2013, 15:06
от Doin
Ако за всеки разреден акумулатор човек трябваше да си купува нов, то искам да отворя пункт за вторични суровини!
Карам дизел с 4 годишен Монбат, когато алтернатора сдаде багажа карах около 40 км. само на акумулатор, новия алтернатор дава 13,4 - 13,8 в зависимост от консумацията, на два пъти за тези години стартера въртя лениво, но след зареждане и профилактика си е пушка!
Хайде първо колегата да си види нивото на електролита, да го зареди хубаво и ако няма ефект едва тогава да дава едни 150-200 лв. за акумулатор.

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 26 авг 2013, 19:03
от cvetan.cenkov
Да но твоя алтернатор Е БИЛ СДАЛ БАГАЖА и затова ти е паднал акумулатора.Когато си сложил новият алтернатор акумулатора се е заредил и затова след това не си имал проблеми колега въпреки че споменаваш за още две дозареждания Повече не ми се спори чао

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 26 авг 2013, 20:57
от HACKO
Когато акумулатора падне поради някаква причина, трябва да се зареди с външно зарядно. Алтернатора не може да го зареди, само го възбужда, и акумулатора е хронично недозареден, което при Оловните акумулатори скъсява драстично живота им. Желателно е при всички коли, които се карат основно градско, на фарове (задължително за всички), лятото на 2-3месеца а Зимата всеки месец, да се включват за 6-10 часа на зарядното, дори да не дават видими признаци за изтощаване.

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 03 окт 2013, 10:26
от elmen
От акумулатора се оказа проблема

Re: Проблем с ел.таблото на Форд Фокус 1999г. 1.8 бензин

Публикувано: 03 окт 2013, 19:21
от cvetan.cenkov
Е това не му харесвах на акумулатора.