Невъзможно запалване на двигателя

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
tolubeev
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 16 юли 2007, 22:26
Модел на автомобила: Фокус 1,6 16V 99г.
Местоположение: гр. Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Невъзможно запалване на двигателя

Мнение от tolubeev » 04 окт 2013, 06:15

Здравейте! Изключих куплунга на дебитомера, по време на работа на двигателя и колата угасна. Вече не мога да я запаля, че най-вероятно се е включил имобилайзера. Приемам всякакви съвети. Има ли начин да изключа имобилайзера? Може ли да съм изгорил компа? Мога ли да сменя, клапан-имобилайзера /ако е такъв/ с обикновен? Предварително благодаря на всички!
NVasilev

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Невъзможно запалване на двигателя

Мнение от OgiDogi » 04 окт 2013, 19:38

tolubeev написа:Здравейте! Изключих куплунга на дебитомера, по време на работа на двигателя и колата угасна. Вече не мога да я запаля, че най-вероятно се е включил имобилайзера. Приемам всякакви съвети. Има ли начин да изключа имобилайзера? Може ли да съм изгорил компа? Мога ли да сменя, клапан-имобилайзера /ако е такъв/ с обикновен? Предварително благодаря на всички!
Специално пък на този дизел, не би трябвало изключването на дебитомера да изгаси двигателя. Я дай снимка на елемента, който си изключил и да видим какво точно си направил.
Клапанът може да се сменя, но се реже защитната ламарина над него, иначе не се събира. Моят прокапа и сега съм с обикновен, пак си имам имобилайзер.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
tolubeev
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 16 юли 2007, 22:26
Модел на автомобила: Фокус 1,6 16V 99г.
Местоположение: гр. Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Невъзможно запалване на двигателя

Мнение от tolubeev » 06 окт 2013, 19:45

OgiDogi написа:
tolubeev написа:Здравейте! Изключих куплунга на дебитомера, по време на работа на двигателя и колата угасна. Вече не мога да я запаля, че най-вероятно се е включил имобилайзера. Приемам всякакви съвети. Има ли начин да изключа имобилайзера? Може ли да съм изгорил компа? Мога ли да сменя, клапан-имобилайзера /ако е такъв/ с обикновен? Предварително благодаря на всички!
Специално пък на този дизел, не би трябвало изключването на дебитомера да изгаси двигателя. Я дай снимка на елемента, който си изключил и да видим какво точно си направил.
Клапанът може да се сменя, но се реже защитната ламарина над него, иначе не се събира. Моят прокапа и сега съм с обикновен, пак си имам имобилайзер.
Благодаря, че се отзовахте. Защитата е премахната, с помощта на компютърна диагностика.
NVasilev

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 98 госта